neuro-stimulator

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Bik
Lid geworden op: 16 feb 2016, 15:22

26 feb 2016, 00:03

HUUUP.
Wat de medicatie betreft, ooit al lyrica gekregen, werkt op het centrale zenuwstelsel, is tamelijk straf, en ze hebben ook al EMG gedaan en wat was de uitslag? Bij mij zagen afwijkingen van de spieren ,niet goed functioneren meer. ZE kunnen ook nog facetinfiltraties doen, of een zenuwblok zetten heb er nog eentje de denervatie, via warmte, de zenuw uitschakelen .
Tegenwoordig is het al dalfagan dat ze geven, denk dat ze die per container kopen. Had er eens 8 per dag genomen telkens een dubbele dosis, kreeg onder mijn voeten : je mag er max. 4 per 24 uur innemen, 1 om de 6 uur. Nog een onderzoek is met een thermische camera kijken dan zien ze welke spier er niet goed functioneert, de zwakke spieren worden het meest belast en dan zie je veel rood op de foto dit t.o.v.het blauw of het kan ook anders zijn, weet het niet zo goed meer. Sommige van die onderzoeken kan je doen met een dagopname, voor de prikken zn EMG, kan er een overnachting bij zijn.
Af en toemoet ik mijn toevlucht nemen tot opiaten, intramusculair, dosis 2mg /2ml,. Dit helpt om zo weer wat normaal te functioneren, 1 inspuiting om de 6 uren en echt niet meer dan dat, deze noemen Dipidolor. Heb er gekregen tot dat ik zelf vroeg om te stoppen daar ik morfine begon uit te zweten, nog enkel malen gedaan maar de per 1/2 dosis verspreid over de dag, was veel beter, ik kan deze nog altijd vragen als het moet.En een slaappilletje neem ik ook, Zolpidem 10 mg.
Stoppen nu, morgen naar de voetmadam, kan mijn nagels zelf niet knippen en zo ik eens een andere persoon hé.
En ni snurken hé.