Oordruppels

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

drareg
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:31

16 jul 2019, 19:07

Regelmatig krijg ik reclame van een nieuw merk van oordruppels die spectaculaire verbetering zouden betekenen maar ik heb grote twijfels. Met het medicament Nutresin – Herbapure Ear zou u geen hoorapparaat meer nodig hebben en zou het slakkenhuis gereactiveerd worden begrijpe wie kan?
Zouden er personen zijn die in de val zijn gelopen of zijn er personen die werkelijk resultaten hebben geboekt.
Graag uw reacties a.u.b.
dddd

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

09 aug 2019, 20:45

niet op ingaan hé , ge moet naar dokter gaan , die kan in oor kijken, bij mij hebben ze er een oorprop uitgehaald
groetjes
gigi2

drareg
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:31

10 aug 2019, 15:42

dank voor uw antwoord
dddd

Horta
Lid geworden op: 07 sep 2014, 12:42

23 aug 2019, 12:36

Ik zou een van de vele gelukkigen zijn, mocht de reclame over Nutresine-Herbapure
geven wat ze belooft.
Ik draag een hoorapparaat van Amplifon, maar buiten de stem van de spreker
heb ik altijd een tweede geluid lijk iemand die continu aan het vezelen is, een soort
sisklank of hoe moet ik het noemen. Zeer vervelend.
Ik tracht die soort "sisklank" te negeren, maar die speelt een hoofdrol vooral als ik
naar TV kijk en ik krijg er koppijn van.
Ben al meerdere keren naar de audioloog geweest maar totnogtoe geen verbetering.
De man tracht een oplossing te vinden maar het lukt niet.
Conclusie : op een zeker ogenblik ben ik het beu en doe ik mijn hoorapparaat uit.
Maar 4000 € betalen om het op de kast te leggen, als ik er aan denk krijg ik zeker
hoofdpijn.
Wie kent dat probleem ?