Voedingssupplementen

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

01 mar 2021, 23:27

Ondanks het feit dat er op de verpakking van voedingssupplementen het aantal opstaat en mensen het waarschijnlijk meestal toch niet natellen , wil ik toch waarschuwen dat het toch gebeurt dat er al eens vaak minder inzit dan er opstaat.

Ook bij bv tabletten die door de apotheek zelf geteld worden loopt het mis.
Daarnaast ook via natuurwinkels,...

Je kunt je dus afvragen hoe vaak we zo teveel betalen.

Als dit al in 1 verpakking zo is, hoeveel zijn er dan nog.
fijne dag verder

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

02 mar 2021, 08:27

angel22 schreef:
01 mar 2021, 23:27

Je kunt je dus afvragen hoe vaak we zo teveel betalen.

Als dit al in 1 verpakking zo is, hoeveel zijn er dan nog.

Beste angel22
Dat is niet alleen bij voedingssupplementen hoor, je word dagelijks bedrogen.
Bij de bakker, bij de kruidenier, beenhouwer enz…..

Als je bijvoorbeeld 200 gram gerookte d ’Ardenne ham van 38 euro de kilo koopt bij de kruidenier of beenhouwer betaal je het inpakpapier ook aan 38 euro de kilo en het plastiekje of geparaffineerde papier tussen elk schilletje ook aan 38 euro de kilo.

Voor de klant is dit minimaal maar voor de kruidenier of beenhouwer is dit op jaarbasis heel veel winst.

Er zijn nu zelfs al goedgelovige mensen die iets willen doen voor de zeldzame bomen om papier te besparen een plastiek schaaltje van 10 gram meenemen naar de kruidenier of beenhouwer om daar hun vers gesneden beleg in te doen, resultaat het bakje word meegewogen en telkens betaal je hiervoor mee, reken dus maar uit hoeveel je betaalt heeft voor uw 1 persoonlijk schaaltje op jaarbasis.

Maar ik lig daar niet wakker van
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

02 mar 2021, 12:49

Zou het niet zo zijn dat je voor VOEDINGSSUPPLEMENTEN bijna altijd te veel betaald?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet