aderverkalking in hoofd vasculair parkinsonisme

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

04 jul 2021, 17:31

Ik heb reeds 5 jaar die ziekte vasculaire parkinsonisme Heeft niets te maken met PARKINSON
moet 1 maal de week kine doen , als het gaat veel stappen turnen , je bloedruk moet goed zijn cholesterol ook neem er pillen voor, gewicht .Ik werk met artsenpraktijk waar er 5 zitten.
Nu moest ik een geneesmiddel hebben en was niet bij mijn gewone vrouwelijke arts .
Die man zei: ge kunt vallen en een hersenbloeding krijgen en van je vasculaire parkinson gaat het naar vasculaire dementie heeft dat in cru zinnen gezegd . de trap afgaan begint slecht te gaan en ook mijn korte termijn geheugen is niet goed vergeet veel en moet alles opschrijven. ik vind het een zeer ernstige ziekte.
ik ben 74 jaar
Heb het zelf ondervonden over 5 jaar dat mijn evenwicht niet goed was , ze hebben onderzoeken gedaan en ook MRI daar zagen ze in dat in de kleine hersenen veel witte plekjes waren .
Er is geen geneesmiddel voor Ben ook in Gasthuisberg geweest en heb ook een neurologe .
Wat er over je hoofd hangt weet je niet !!
groetjes aan allen en graan een antwoordje heb op opties getipt : informeer mij wanner een reactie kont
vele groetjes gigi2