Stemtest_2024
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Ik hoef echt geen stemtest om te weten op wie ik stem.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
@superbock ik ben wat ze noemen TOONDOOF als ik iemand vals hoor zingen dan is 't heel erg
@Prima Vera als gepensioneerde senior ben ik niet zo voor partijen die nadenken over indexsprongen
Soms hoor je ook wel eens: 'Laat "ze" maar eens meedoen.'
Bedenk dan wel dat het Vlaams Parlement een legislatuurparlement is, dus zit je er voor VIJF jaar aan vast!
@Prima Vera als gepensioneerde senior ben ik niet zo voor partijen die nadenken over indexsprongen
Bedenk dan wel dat het Vlaams Parlement een legislatuurparlement is, dus zit je er voor VIJF jaar aan vast!
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Die 5 jaar, da's nog het ergste.E.T. schreef: ↑15 mei 2024, 15:02@superbock ik ben wat ze noemen TOONDOOF als ik iemand vals hoor zingen dan is 't heel erg
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Aan de 'Vlaamse regering' zit je vast omdat er ze niet kan vallen, dus geen nieuwe verkiezingen. Maar een partij in een Vlaamse regering is wel vervangbaar.Soms hoor je ook wel eens: 'Laat "ze" maar eens meedoen.'
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zoals Dicksy al terecht opmerkte: de samenstelling van de meerderheid kan in de loop van die 5 jaar wel degelijk wisselen. Men kan naar een nieuwe meerderheid zoeken indien het niet meer botert; er hoeft dus niet per se een minderheidsregering te komen.
Je weet dat ook N-VA Vlaanderen naar onafhankelijkheid wil leiden?
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.