90 minuten in de hemel..

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

06 nov 2012, 18:31

wayti schreef:
Een BDE ervaring is gewoon een zuurstof gebrek in de hersenen, waardoor de patiënt begint te hallucineren
Naald vervangen Rolijake.. ik heb het u al zo veel gezegd...!
En gij hebt ook maar één CD tje in huis zeker ? :evil:

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

06 nov 2012, 18:36

wayti schreef:
Een BDE ervaring is gewoon een zuurstof gebrek in de hersenen, waardoor de patiënt begint te hallucineren
Naald vervangen Rolijake.. ik heb het u al zo veel gezegd...!

Inderdaad Wayti, juist zoveel als jij zaagt over die belachelijke BDE....
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 18:38

Maar vertel, wat is dat rare dat je meemaakte?
Best niet doen Belgil... want het is toch om u af te breken... Ze kunnen en WILLEN het niet aanvaarden dat er meer is, nochtans zou Zondervrees al beter moeten weten... Maar het moeilijkste van al is het hoofd durven buigen en dat kunnen weinig mensen, zeker mannen hebben het daar moeilijk mee en vooral op dit forum..

ps: Je mag mij altijd een privé mail sturen ik sta voor alles open...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 18:41

En gij hebt ook maar één CD tje in huis zeker ?
Momenteel een 200, welke wil je... pop, rock, sixties...???
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 18:44

Seniorennet zijn toch allemaal volwassen mensen dacht ik.....niet dus Hoe zot moet ge daar niet voor zijn ?????
Maar allez Paul ik heb mij verleden week nog gewassen... :wink:
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 nov 2012, 18:46

Wayti schreef: Momenteel een 200, welke wil je... pop, rock, sixties...???

Bezorg ons even de CD of DVD met de montagehandleiding en de gebruiksaanwijzing van je beroemde "direkte stem apparaat" :roll:


Mvg,
P.Siemons

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

06 nov 2012, 18:58

wayti schreef:
Maar vertel, wat is dat rare dat je meemaakte?
Best niet doen Belgil... want het is toch om u af te breken... Ze kunnen en WILLEN het niet aanvaarden dat er meer is,
Toch wel, mijn beste, toch wel. Maar er moet op zijn minst één serieuze aanwijzing voor zijn. En een serieuze zeg ik hé, geen verhaaltje voor aan de open haard, of wat eigen geïnterpreteerd bandgeruis.

Maar dat heb ik al een paar maal gezegd, maar je KAN en WIL het niet horen, hé.
Jawatte

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 19:00

Bezorg ons even de CD of DVD met de montagehandleiding en de gebruiksaanwijzing van je beroemde "direkte stem apparaat"
Geen spek voor uwen bek... ik heb het u nog gezegd... geduld brengt alles terecht.. en moest ge voor die tijd overgaan kan je er misschien nog aan meewerken, wie weet ... want je zal trappelen om te kunnen doorgeven dat er geen dood is...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 19:03

Maar dat heb ik al een paar maal gezegd, maar je KAN en WIL het niet horen, hé.
Nog zo een ongeduldigaard...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

06 nov 2012, 20:04

wayti schreef:
Maar dat heb ik al een paar maal gezegd, maar je KAN en WIL het niet horen, hé.
Nog zo een ongeduldigaard...
Binnenkort ga ik langs bij een van die adresjes die je me gegeven hebt. Weet je al welk? En de naam van die hond?
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 nov 2012, 20:17

Binnenkort ga ik langs bij een van die adresjes die je me gegeven hebt. Weet je al welk? En de naam van die hond?
Nee beste man... ikzelf ben niet helderziend... en wat je hondje betreft... ook dat zal wat tijd vragen... ik zit niet elke dag bij helderzienden en de enige waar ik het al aan gevraagd heb die vertikt het om te antwoorden de reden die ze noemde ga ik niet neerpennen want dat zou te pijnlijk zijn voor jou... ik ben en blijf nog altijd MENS... zelfs al breekt men mij hier regelmatig af tot op het bot...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

06 nov 2012, 20:19

wayti schreef:
En gij hebt ook maar één CD tje in huis zeker ?
Momenteel een 200, welke wil je... pop, rock, sixties...???
Om het even, maar zeker niet van de BDH band. Dan nog liever K3.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

07 nov 2012, 08:21

wayti schreef:want je zal trappelen om te kunnen doorgeven dat er geen dood is...
Ha, da's dat dat ik altijd hoor voor je deur. Al die dooien die staan te trappelen. :D
Jawatte

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

07 nov 2012, 08:52

cappa schreef:
wayti schreef:want je zal trappelen om te kunnen doorgeven dat er geen dood is...
Ha, da's dat dat ik altijd hoor voor je deur. Al die dooien die staan te trappelen. :D
:lol: :lol: :lol:

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

07 nov 2012, 08:56

wayti schreef:[...] ik zit niet elke dag bij helderzienden en de enige waar ik het al aan gevraagd heb die vertikt het om te antwoorden de reden die ze noemde ga ik niet neerpennen want dat zou te pijnlijk zijn voor jou... ik ben en blijf nog altijd MENS... zelfs al breekt men mij hier regelmatig af tot op het bot...
Oh maar ik ben zonder vrees, weet je wel? Ik ben erg geinteresseerd in wat deze persoon als reden opgaf, kom, vertel maar!
Of heb je schrik dat deze ongetwijfeld zwaarwichtige reden gewoon een belachelijke uitvlucht is en/of aantoonbaar onwaar? Vertel! Of doe je het wederom in de broek van de schrik ontmaskerd te worden als een ordinaire bedrieger?
Ni Dieu, Ni Maître