Turkije

Voor wie plaatjes wil verzamelen en eigen foto’s van hun vakanties of andere thema’s wil plaatsen
Gast

02 dec 2007, 06:51

Nog in het Aziatische deel : de Zweedse ambassade ; met plaats voorbehouden aan de " Polis "
Afbeelding
Gast

02 dec 2007, 06:53

Afdalen naar de Galatabrug : de "muziekstraat "
Tientallen winkels met instrumenten en benodigdheden...
Afbeelding
Gast

02 dec 2007, 16:26

Dit was héérlijk !
Turks brood, vers gebakken visje, wat groenten...mmmm, voor enkele Turkse lira :D
Afbeelding

Heb net foto's van 2005 teruggevonden ook , was in 't voorjaar, bbrrr, beetje regen en koud :P

Muiske
Lid geworden op: 29 mei 2005, 12:00

08 dec 2007, 15:47

RIETJES

mooi deze rondreis in TURKYE
en aangevuld door RAAIKE en CHER
ben ook al in turkye geweest maar in een heel andere streek
bij KUSADASI...........

MUISKE
ZOMAAR VOOR IEMAND AARDIG ZIJN IS VOOR JE ZELF,
MAAR OOK VOOR DE ANDER FIJN

'zonneke'
Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
Locatie: Antwerpen

08 dec 2007, 22:01

komen kijken en genieten!
aanbod gehad van vrienden..
toch nooit geweest

het is er heel mooi!
mooie foto's ook!
heb genoten
mercikes!
zonneke
Vriendschap zet alles in beweging

oma rienke
Lid geworden op: 06 mei 2005, 18:40

25 dec 2007, 11:01

rietjes,een Prettig Kerstfeest
Heb genoten hier

liefs van rienke


Afbeelding
Where There is Great Love There Are Always Miracles.

oma rienke
Lid geworden op: 06 mei 2005, 18:40

25 dec 2007, 11:03

:?:
Laatst gewijzigd door oma rienke op 01 jan 2008, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Where There is Great Love There Are Always Miracles.

Muiske
Lid geworden op: 29 mei 2005, 12:00

27 dec 2007, 20:55

Afbeelding
ZOMAAR VOOR IEMAND AARDIG ZIJN IS VOOR JE ZELF,
MAAR OOK VOOR DE ANDER FIJN

oma rienke
Lid geworden op: 06 mei 2005, 18:40

01 jan 2008, 12:07

rietjes
een gelukkig en gezond 2008!!
groetjes oma rienke,ook van dirk


Afbeelding
Where There is Great Love There Are Always Miracles.

ela
Lid geworden op: 29 apr 2006, 21:52
Locatie: noorderkempen

19 jan 2008, 22:08

Dag Rietjes,

Zomaar door een beetje te surfen op deze site terecht gekomen met prachtige foto's van Turkije. Ik waan me weer helemaal terug. 3 jaar geleden hebben wij ook een rondreis gemaakt en nadien zijn we al 2 maal terug geweest. Wij gaan elke keer naar een andere plaats en gaan dan zelf de bezienswaardigheden in die omgeving bezoeken, meestal met de dolmus, soms ook met een plaatselijk reisbureau, die gidsen hebben die duits, engels of (en dat zijn er veel, hoor) ook nederlands spreken.
Ik heb ook een vraag aan u. Op onze rondreis is er ook over het huis van Maria gesproken, maar we hebben dit door een te lang bezoek aan Efese niet meer bezocht. Ik zou echter willen vragen of u nog weet waar dit staat, want dat weet ik niet meer. En misschien kunnen we dit dan zelf eens bezoeken als we in maart weer teruggaan.
Dank voor een antwoordje.
Els
met af en toe een beetje hulp lukt het wel om mijn PC onder de knie te krijgen

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

24 feb 2008, 14:41

Doordat ik gisteren Turks ben gaan eten ook hier eens op verkenning gekomen en prachtige foto's gezien.

Groetjes en nog een leuke zondag Benson.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

dolfijntjevr54
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
Locatie: VENUS

16 apr 2008, 15:17

Wij zijn ook al verschillende keren naar Turkije geweest, het is nu wel al
zo'n drie jaar geleden.
Dit is Kusadasi :wink:
Afbeelding

hild
Lid geworden op: 23 aug 2005, 16:05
Locatie: malle

16 apr 2008, 17:34

mooie fotos van Turkije gezien !!vele ervan herkend !!
Mag je op die kalkrotsen niet meer komen ,ik ben daar nog naar toe geweest in ,denk 2001 met m'n dochter ! ge moest wel je schoenen uitdoen ,maar het krioelde er van de mensen,toen mocht je er nog op !!!Was wel erg warm onder je blote voeten,wij konden niet blijven staan,het was toen ook heel erg warm ,toen wij daar waren!!En dan da fel wit van dien kalk!!
Ik ben 3X in turlije geweest,heb er ook veel fotos van ,maar geen digitale,en ik heb geen laser printer,dus,spijtig ,ik kan ze jullie niet laten zien !
De mensen daar zijn wel wat opdringerig,vind ik ,maar nietemin gastvrij en lief !!De turken zeggen zelf,onze slechte turken ,wonen bij jullie in Belgie !!
Ik ben in Kussadassi geweest,in Bodrum en in Manavgat,dat is bij side-Antalia !!Mooi land !!en heel mooie fotos hier !!!!
De groetjes aan iedereen ook aan hen die ik vergeten ben