Afprinten met canonTS3150 lukt niet meer

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Jeanan92
Lid geworden op: 26 okt 2019, 10:49

26 okt 2019, 11:11

Hallo , ben nieuw op dit forum ,en een totale kluns ivm computers. Het probleem hier is het volgende : Mijn smartphone Apple XS is verbonden met de printer ( via Bluetooth?). Als ik op mijn smartphone een printscreen nam, en drukte dan op ‘’druk af’ werd het signaal doorgegeven naar de printer en had ik mijn papier uit de printer. Nu heb ik dit al een paar keer gedaan en mijn printer reageert niet. Kopiëren lukt nog wel en de inktpatronen zijn nog niet leeg. Ik bezit geen computer , maar wel een tablet, maar dat staat ook niet in verbinding met de printer Ik weet niet hoe ik die verbinding tot stand breng. Hoe kan ik dit nu oplossen, dat ik terug gegevens kan afprinten? Alvast bedankt, Jeanan

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2019, 11:19

Hellokes, ik lees "is verbonden per Bluetooth", maar is de verbinding nog te zien in de lijst via Instellingen - Bluetooth ?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Jeanan92
Lid geworden op: 26 okt 2019, 10:49

26 okt 2019, 17:10

Danny, bedankt dat u mij wou helpen. Het probleem is ondertussen opgelost. Heb de smartphone eens helemaal uitgeschakeld, en dan terug op, en alles werkte terug. Inheeft mij wel goed op weg geholpen. Groetjes, Jeanan92