Probleem met iPhone

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

13 sep 2021, 10:10

Hello iedereen, ik heb een probleem met mijn iPhone, namelijk met Google Foto.
Op de App van Google Foto staat er het getal 1 te zien, en dat krijg ik daar niet weg (bij andere Apps kan je ook soms een getal zien staan dat verwijst naar het aantal niet gelezen berichten, maar dit getal verdwijnt bij het lezen van die berichten)

Afbeelding

Iemand enig idee hoe dat cijfer daar kan verwijderd worden waarvoor dank?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

13 sep 2021, 12:48

Ik denk Danny

Als er 'Wachten op wifi' of een getal staat, betekent dit mogelijk dat er nog niet van alle foto's een back-up is gemaakt. De foto's zijn mogelijk overgeslagen. Zorg ervoor dat je foto- of videobestanden niet te groot zijn voor een back-up. Meer informatie over bestandsgroottes die geschikt zijn voor een back-up.

https://support.google.com/photos/answe ... geschakeld

Groetje,
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

13 sep 2021, 14:51

Hey Joy, bedankt voor jouw reactie.

Als ik verder ga kijken zie ik dat het zeer waarschijnlijk niet van een of ander backup zal komen, staat namelijk als uitgevoerd aangevinkt.

Afbeelding

Maar ik begrijp niet waarom ik die foto's van mijn toestel zou moeten verwijderen, ik heb namelijk nog meer dan plaats over.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

13 sep 2021, 15:06

Heb je hem eens volledig uitgezet en opnieuw opgestart ?

Of hier eventueel eens uitzetten en terug aan ..

Afbeelding
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

13 sep 2021, 17:26

Danny,

Is het geen update die je moet bijwerken?
Ik heb geen iPhone maar op mijn iPad verschijnt een cijfertje als er een update klaarstaat.
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 sep 2021, 08:46

Joy, bedankt opnieuw voor jouw reactie.

Uitschakelen, wachten en opnieuw inschakelen bracht geen wijziging, dit ter info.

Uw tweede voorstel bracht wel verbetering, het getal is nu weg, maar voor hoelang?

Toch bedankt hoor.

Sita, bedankt voor jouw reactie, maar zie hierboven, het is opgelost, toch bedankt.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

14 sep 2021, 09:06

Danny en ook Joy, ik zou toch maar eens kijken bij instellingen of er geen update klaarstaat.

Lees dit eens:
Ernstig beveiligingslek ontdekt in iPhones
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 sep 2021, 10:05

Sita, ter info


Afbeelding

Bij mij staan de updates op automatisch, en ik zie dat mijn toestel die update reeds heeft geïnstalleerd, maar deze morgen heb ik opnieuw mijn toegangscode moeten ingeven, dit was het gevolg van die update die waarschijnlijk in de loop van de nacht zal gebeurd zijn.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

14 sep 2021, 12:21

Danny 👍

En ik denk dat Joy ook geen iPhone heeft, volgens hetgeen ik mij herinner.
Dus voor haar geen update nodig.

groetjes,
Sita
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus