Printer canon mg5650
-
knokke - Lid geworden op: 12 nov 2004, 17:24
- Locatie: waasland
Sinds een paar dagen krijg ik printer niet meer in gang.
Enkele dagen geleden is de home knop beginnen branden en links onderaan een oranje licht. Ik krijg hem niet aan en licht blijft branden.
Al een paar keer stroomkabel uitgetrokken en terug ingestoken, maar zelfde fenomeen...doet helemaal niets meer.
Heeft er iemand een oplossing of ook een dergelijke ervaring gehad ??
Printer is 4 jaar oud...
Dank bij voorbaat voor info
Enkele dagen geleden is de home knop beginnen branden en links onderaan een oranje licht. Ik krijg hem niet aan en licht blijft branden.
Al een paar keer stroomkabel uitgetrokken en terug ingestoken, maar zelfde fenomeen...doet helemaal niets meer.
Heeft er iemand een oplossing of ook een dergelijke ervaring gehad ??
Printer is 4 jaar oud...
Dank bij voorbaat voor info
iPad, laptop ACER ASPIRE 772G met windows 10 samsung galaxy TAB S
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
links onderaan is alleen de wireles verbinding
krijg je géén foutmelding op de computer ?
verbind die eens met een kabel met de printer en computer
https://www.canon.nl/support/consumer_p ... ror_codes/
krijg je géén foutmelding op de computer ?
verbind die eens met een kabel met de printer en computer
https://www.canon.nl/support/consumer_p ... ror_codes/
-
knokke - Lid geworden op: 12 nov 2004, 17:24
- Locatie: waasland
Krijg printer niet aan de gang.
Als ik de stroom aanzet, gaat de "ON" oplichten en verschijnt er links onderaan een oranje driehoek met 2 vertikale streepjes.
Als ik de printer aansluit aan mijn pc...doet hij niets en krijg de boodschap "printer reageert niet"....
Als ik de stroom aanzet, gaat de "ON" oplichten en verschijnt er links onderaan een oranje driehoek met 2 vertikale streepjes.
Als ik de printer aansluit aan mijn pc...doet hij niets en krijg de boodschap "printer reageert niet"....
iPad, laptop ACER ASPIRE 772G met windows 10 samsung galaxy TAB S
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
je bedoelt rechterbenedenhoek van de printeroranje driehoek
neem één voor één de inkttanks uit de printer
steek ze der één voor één opnieuw goed in , zie dat ze echt goed zitten en geklikt hebben
probeer dan eens
als dat niet helpt
Zet de printer uit
Open voorzichtig de beschermkap.
Waar zit nu de inktcassette houder. Halverwege ?
Schuif deze dan met de hand voorzichtig naar het midden..
Sluit de klep en zet de printer weer aan.
Het kan zijn dat je dat twee of drie keer moet herhalen.
Mogelijk dat reeds bij de eerste keer de printer zich gaat resetten.
Voor resetten van een printopdracht :
De printer aanzetten en tegelijk de meest rechtse knop voor 10 seconden ingedrukt houden.
De printer zal zich dan zelf resetten.
Ik hoop dat het lukt ..succes
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
Hier een gelijk aardig probleem met win 10 home 1903 met een mp 235.
Vind printer niet.
Krak het zelfde ( drivers - software , libre office )op een win 10 Pro 1903 geen probleem.
Zal wachten worden op een update van Microsoft - Canon zeker.
Vind printer niet.
Krak het zelfde ( drivers - software , libre office )op een win 10 Pro 1903 geen probleem.
Zal wachten worden op een update van Microsoft - Canon zeker.
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
ik heb daarstraks ook een foutmelding gekregen B203
na een paar keer gedaan te hebben wat ik hier in een vorig bericht schreef , was het nog altijd niets
dan maar alles van inkt verwijderd , op en af gezet , dan zei hij dat er géén inkt was
dan de inkt der terug in , afzetten
en aanzetten , dan resette hij zich
en ja hoor t'is in orde
geen fout meer en hij print
na een paar keer gedaan te hebben wat ik hier in een vorig bericht schreef , was het nog altijd niets
dan maar alles van inkt verwijderd , op en af gezet , dan zei hij dat er géén inkt was
dan de inkt der terug in , afzetten
en aanzetten , dan resette hij zich
en ja hoor t'is in orde
geen fout meer en hij print
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Veel foutmeldingen bij Canon printers hebben met een vervuilde printkop te maken. Koop niet te snel een andere printer of een andere printkop - bij Canon zullen ze dat vast wel tof vinden maar je kan dat zelf oplossen. Op youtube kan je tal van instructiefilmpjes vinden hoe je dat moet doen - gewoon je printertype invoeren in de zoekfunctie en "cleaning printhead" . Ik heb de printkop van mijn Canon Pixma printer al 2 keer "gekuist" en het ding werkt daarna weer jaren zonder problemen.