Probleem met 2e scherm

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

gitzoke
Lid geworden op: 09 jul 2006, 11:27
Locatie: Brecht

08 jul 2019, 16:07

Ik gebruik mijn 2e scherm voor de palletjes van Photoshop die ik meest gebruik op dit scherm te zetten.
Dat scherm word niet meer herkend.... Ik veronderstel dat het niet aan de bedrading zal liggen want als ik bij de instellingen kies voor Beeldscherm uitbreiden krijg ik op mij 2e scherm hetzelfde beeld zoals ik voorheen op mijn hoofdscherm had en op mijn hoofdscherm krijg ik nu mijn bureaublad. Als ik kies voor beeldscherm dupliceren krijg ik op mijn 2 beeldschermen hetzelfde beeld . Als ik ga zien
Afbeelding op geavanceerde beeldinstellingen zie ik wel mijn 2 schermen vermeld maar onder mijn 2e scherm krijg ik " Beeldscherm 2 is niet actief
Afbeelding Een kennis van mij heeft de grafische kaarten van de 2e verschillende fabrikanten( Nvdia Geforce gtx760 en Intel HD Graphics 4600) gedownload maar dit gaf geen verschil.Op de schermafdruk zie je dat bij het kiezen van scherm 2 en vraag voor detecteren geeft hij " er is geen ander beeldscherm gedetecteerd "
Hopelijk is er iemand die mij uit de kan helpen op een voor mij verstaanbare manier . Alvast bedankt
Windows 10
Intel(R)Core(CM) I7 - 4770 cpu @ 3,40GHZ
Ram 32,0 GB
64 bits besturingsysteem, x64 processor / voeding rm650/Grafische kaart GeForce Gtx760-xlr8/Microsoft office home/Harddisk Sata3 6gb/s WD green 3TB/samsungssd840 evo 250gb/Avast Free