PSC - HP.1350 - All in One

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jul 2020, 17:57

dit is de laatste normaal

Afbeelding

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

05 jul 2020, 18:00

Oké Verhaegen ga dat morgen eens bekijken moest het opgelost zijn laat ik het u wel weten.
Nog een fijne avond en heel vriendelijk bedankt.
grtjs - Jag. :wink:
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

08 jul 2020, 17:39

verhaegen schreef:
05 jul 2020, 17:54
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp
dat is belgie
hieronder de serienr ingeven voor de contactopties
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp ... 11/4311847
en hieronder kunt ge der mee chatten en rechtstreeks contact als men klikt op
Neem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuningNeem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuning
https://support.hp.com/be-nl
Heb alles gedaan zoals u zegde maar niets helpt hij blijft steeds een pagina uitlijnen en afdrukken. verwijderen En uit de hardware , en de software uninstallen gaat niet want hij komt er niet in voor .
En als ge naar die sites gaat die u vermeld komt ge ook nergens alleen maar als ge betaalt.
Ik weet het nu niet meer :cry:
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

sacho
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08

08 jul 2020, 18:01

Heb je wel de juiste driver.
image.png
Dat ziet mij er een laserprinter(1300 series) uit en jij hebt een inkjet. 1350
Ben je hier iets mee?
https://hpdriverscenter.net/hp-psc-1350-printer-driver/

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

08 jul 2020, 19:22

die support is wél gratis hoor
je kunt der mee chatten
dat hebben der al vélen gedaan voorgaande op u hier op sennet

qua die software verwijderen daar heeft hp zelfs een tool voor om alle resten der van te verwijderen
heb dat ergens hier staan zelfs
maar voor uwe printer is géén software meer te krijgen bij hp europa
voor daar nog software te hebben zal men naar de uk of usa versie moeten gaan kijken

heb je de printer al eens gereset ?

Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.

Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.

eventueel kan dat ook aan een cartridge liggen , aangezien als men een nieuwe cartridge instaleerd die uitlijningsdinge normaal verschijnt
als één cartridge dus niet compatibel is of fouten heeft (bv. een niet originele) dan kan dat een reden zijn voor het telkens afdrukken van een uitlijningsblad
https://support.hp.com/be-nl/document/c02017317
-----------------------------------------------------------------------------------------
of er gaat iets mis met het inscannen van die uitlijnpagina , en dan kan het dus kloppen dat die telkens een uitlijnpagina afdrukt
op deze zet ik mijn weddenschap
omdat die scanning waarschijnlijk niet goed gebeurt omdat die software voor te scannen niet goed werkt
of der zit een cartridge in die niet origineel is

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

09 jul 2020, 17:28

sacho schreef:
08 jul 2020, 18:01
Heb je wel de juiste driver.
image.png
Dat ziet mij er een laserprinter(1300 series) uit en jij hebt een inkjet. 1350
Ben je hier iets mee?
https://hpdriverscenter.net/hp-psc-1350-printer-driver/
Weet niet of ik die driver heb heb totaal geen gegevens meer van die 1350 , niet in config.scherm en niet in Alle Programmas
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

09 jul 2020, 17:41

verhaegen schreef:
08 jul 2020, 19:22
die support is wél gratis hoor
je kunt der mee chatten
dat hebben der al vélen gedaan voorgaande op u hier op sennet
Heb dat gedaan maar je komt er niet verder mee zij verwijzen u ook naar de betaalversie
qua die software verwijderen daar heeft hp zelfs een tool voor om alle resten der van te verwijderen
heb dat ergens hier staan zelfs
maar voor uwe printer is géén software meer te krijgen bij hp europa
voor daar nog software te hebben zal men naar de uk of usa versie moeten gaan kijken
Ja en als ik mijn cd er in doe dan komt er op dat hij niet meer ondersteunt wordt en kan hem dus nier herinstaleren

heb je de printer al eens gereset ? NEE

Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.

Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
eventueel kan dat ook aan een cartridge liggen , aangezien als men een nieuwe cartridge instaleerd die uitlijningsdinge normaal verschijnt
als één cartridge dus niet compatibel is of fouten heeft (bv. een niet originele) dan kan dat een reden zijn voor het telkens afdrukken van een uitlijningsblad
Het is een originele van HP gebruik niets anders
https://support.hp.com/be-nl/document/c02017317
-----------------------------------------------------------------------------------------
of er gaat iets mis met het inscannen van die uitlijnpagina , en dan kan het dus kloppen dat die telkens een uitlijnpagina afdrukt
op deze zet ik mijn weddenschap
omdat die scanning waarschijnlijk niet goed gebeurt omdat die software voor te scannen niet goed werkt
of der zit een cartridge in die niet origineel is
Het is een HP 301
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

09 jul 2020, 18:59

heb je de printer al eens gereset ? NEE

Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.

Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
neen daar is niks gevaarlijks aan , en je kunt der niets mee verliezen

bel der is mee en vraag of ze je kunnen doorverbinden om te chatten voor je probleem
HP Phone Number : +32 2 620 1600
of
live chat
+32-11948431 Telefoonnummer

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

10 jul 2020, 13:03

verhaegen schreef:
09 jul 2020, 18:59
heb je de printer al eens gereset ? NEE

Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.

Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
neen daar is niks gevaarlijks aan , en je kunt der niets mee verliezen
En wat als hij niet meer opstart of als er niets van dit nog op komt
xxx.JPG
xxx.JPG (44.32 KiB) 1149 keer bekeken


[/color]

bel der is mee en vraag of ze je kunnen doorverbinden om te chatten voor je probleem
HP Phone Number : +32 2 620 1600
of
live chat
Heb ik gedaan maar dat brengt niks op en ze zenden je door naar de betalende versie omdat er geen gratis opvolging meer is van mijn printer
+32-11948431 Telefoonnummer
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 jul 2020, 20:12

normaal gebeurd der niets mis mee
en als die 1% nu toch eens toeslaat dan bent ge hetzelfde af als nu
want die printer is al lang uit de mode , afgeschreven eigenlijk
ik weet het men neemt niet graag afscheid van dergelijks maar op de duur is men toch verplicht hoor

al eens geprobeerd van die in compabiliteitsmodus te zetten ?

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

11 jul 2020, 12:17

verhaegen schreef:
10 jul 2020, 20:12
normaal gebeurd der niets mis mee
en als die 1% nu toch eens toeslaat dan bent ge hetzelfde af als nu
want die printer is al lang uit de mode , afgeschreven eigenlijk
ik weet het men neemt niet graag afscheid van dergelijks maar op de duur is men toch verplicht hoor

al eens geprobeerd van die in compabiliteitsmodus te zetten ?
Hoe doet ge dat ??
En neem er wel rekening mee dat hij niet meer in 't configuratiescherm of in alle programmas staat
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

11 jul 2020, 14:25

die staat nog altijd in uw programma lijst hoor
open windows verkenner , en blader daar maar eens naar mappen van hp
zowel in de 64 bit mappen als in de 32 bit(86) mappen
en in één van die mappen zal een exe staan alwaar je die printer mee kan starten (ik weet de exacte naam niet omdat ik niks van hp heb )
maar als ge de exe vind die uwe printerprogram laat starten , dan rechtsklik der op en kies voor : compabilitietsprobleem oplossen
dan in het geopende de genaamde aanklikken zodat die geselekteerd is en kiezen voor ofwel xp of vista als die der staat
t'is zoals bv.
ik neem malwarebytes als voorbeeld

Afbeelding

als ik op die exe dubbelklik start malwarebytes
als ik der rechts op klik dan

Afbeelding

en dan kies je voor het tweede

Afbeelding

en dan het volgende scherm kies je het eerste

Afbeelding

dan krijg je dit

Afbeelding

daar kies je in welke modus het uitgevoerd moet worden

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

11 jul 2020, 14:34

verhaegen schreef:
11 jul 2020, 14:25
die staat nog altijd in uw programma lijst hoor
open windows verkenner , en blader daar maar eens naar mappen van hp
zowel in de 64 bit mappen als in de 32 bit(86) mappen
In Windows Verkenner staat er enkel dit in GEEN mappen
Windows Verkenner.JPG
Windows Verkenner.JPG (61.53 KiB) 1105 keer bekeken
en in één van die mappen zal een exe staan alwaar je die printer mee kan starten (ik weet de exacte naam niet omdat ik niks van hp heb )
maar als ge de exe vind die uwe printerprogram laat starten , dan rechtsklik der op en kies voor : compabilitietsprobleem oplossen
dan in het geopende de genaamde aanklikken zodat die geselekteerd is en kiezen voor ofwel xp of vista als die der staat
t'is zoals bv.
ik neem malwarebytes als voorbeeld

Afbeelding

als ik op die exe dubbelklik start malwarebytes
als ik der rechts op klik dan

Afbeelding

en dan kies je voor het tweede

Afbeelding

en dan het volgende scherm kies je het eerste

Afbeelding

dan krijg je dit

Afbeelding

daar kies je in welke modus het uitgevoerd moet worden
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

11 jul 2020, 17:15

windows verkenner wél zo hoor

Afbeelding

in bibliotheken gaat ge niks van programs vinden
ge duwt de toets windowsvlaggetje in , en houd die ingedrukt en duwt op de E

JAGUAR
Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Locatie: Aan 't Zeetje

11 jul 2020, 17:57

Hij staat daar ook niet in :


Windows Verkenner..JPG
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.