PSC - HP.1350 - All in One
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Oké Verhaegen ga dat morgen eens bekijken moest het opgelost zijn laat ik het u wel weten.
Nog een fijne avond en heel vriendelijk bedankt.
grtjs - Jag.
Nog een fijne avond en heel vriendelijk bedankt.
grtjs - Jag.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Heb alles gedaan zoals u zegde maar niets helpt hij blijft steeds een pagina uitlijnen en afdrukken. verwijderen En uit de hardware , en de software uninstallen gaat niet want hij komt er niet in voor .verhaegen schreef: ↑05 jul 2020, 17:54https://support.hp.com/be-nl/contact-hp
dat is belgie
hieronder de serienr ingeven voor de contactopties
https://support.hp.com/be-nl/contact-hp ... 11/4311847
en hieronder kunt ge der mee chatten en rechtstreeks contact als men klikt op
Neem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuningNeem contact op met een HP-medewerker voor ondersteuning
https://support.hp.com/be-nl
En als ge naar die sites gaat die u vermeld komt ge ook nergens alleen maar als ge betaalt.
Ik weet het nu niet meer
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Heb je wel de juiste driver.
Ben je hier iets mee?
https://hpdriverscenter.net/hp-psc-1350-printer-driver/
Dat ziet mij er een laserprinter(1300 series) uit en jij hebt een inkjet. 1350Ben je hier iets mee?
https://hpdriverscenter.net/hp-psc-1350-printer-driver/
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
die support is wél gratis hoor
je kunt der mee chatten
dat hebben der al vélen gedaan voorgaande op u hier op sennet
qua die software verwijderen daar heeft hp zelfs een tool voor om alle resten der van te verwijderen
heb dat ergens hier staan zelfs
maar voor uwe printer is géén software meer te krijgen bij hp europa
voor daar nog software te hebben zal men naar de uk of usa versie moeten gaan kijken
heb je de printer al eens gereset ?
Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.
Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
eventueel kan dat ook aan een cartridge liggen , aangezien als men een nieuwe cartridge instaleerd die uitlijningsdinge normaal verschijnt
als één cartridge dus niet compatibel is of fouten heeft (bv. een niet originele) dan kan dat een reden zijn voor het telkens afdrukken van een uitlijningsblad
https://support.hp.com/be-nl/document/c02017317
-----------------------------------------------------------------------------------------
of er gaat iets mis met het inscannen van die uitlijnpagina , en dan kan het dus kloppen dat die telkens een uitlijnpagina afdrukt
op deze zet ik mijn weddenschap
omdat die scanning waarschijnlijk niet goed gebeurt omdat die software voor te scannen niet goed werkt
of der zit een cartridge in die niet origineel is
je kunt der mee chatten
dat hebben der al vélen gedaan voorgaande op u hier op sennet
qua die software verwijderen daar heeft hp zelfs een tool voor om alle resten der van te verwijderen
heb dat ergens hier staan zelfs
maar voor uwe printer is géén software meer te krijgen bij hp europa
voor daar nog software te hebben zal men naar de uk of usa versie moeten gaan kijken
heb je de printer al eens gereset ?
Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.
Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
eventueel kan dat ook aan een cartridge liggen , aangezien als men een nieuwe cartridge instaleerd die uitlijningsdinge normaal verschijnt
als één cartridge dus niet compatibel is of fouten heeft (bv. een niet originele) dan kan dat een reden zijn voor het telkens afdrukken van een uitlijningsblad
https://support.hp.com/be-nl/document/c02017317
-----------------------------------------------------------------------------------------
of er gaat iets mis met het inscannen van die uitlijnpagina , en dan kan het dus kloppen dat die telkens een uitlijnpagina afdrukt
op deze zet ik mijn weddenschap
omdat die scanning waarschijnlijk niet goed gebeurt omdat die software voor te scannen niet goed werkt
of der zit een cartridge in die niet origineel is
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Weet niet of ik die driver heb heb totaal geen gegevens meer van die 1350 , niet in config.scherm en niet in Alle Programmassacho schreef: ↑08 jul 2020, 18:01Heb je wel de juiste driver.
image.png
Dat ziet mij er een laserprinter(1300 series) uit en jij hebt een inkjet. 1350
Ben je hier iets mee?
https://hpdriverscenter.net/hp-psc-1350-printer-driver/
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
verhaegen schreef: ↑08 jul 2020, 19:22die support is wél gratis hoor
je kunt der mee chatten
dat hebben der al vélen gedaan voorgaande op u hier op sennet
Heb dat gedaan maar je komt er niet verder mee zij verwijzen u ook naar de betaalversie
qua die software verwijderen daar heeft hp zelfs een tool voor om alle resten der van te verwijderen
heb dat ergens hier staan zelfs
maar voor uwe printer is géén software meer te krijgen bij hp europa
voor daar nog software te hebben zal men naar de uk of usa versie moeten gaan kijken
Ja en als ik mijn cd er in doe dan komt er op dat hij niet meer ondersteunt wordt en kan hem dus nier herinstaleren
heb je de printer al eens gereset ? NEE
Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.
Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
eventueel kan dat ook aan een cartridge liggen , aangezien als men een nieuwe cartridge instaleerd die uitlijningsdinge normaal verschijnt
als één cartridge dus niet compatibel is of fouten heeft (bv. een niet originele) dan kan dat een reden zijn voor het telkens afdrukken van een uitlijningsblad
Het is een originele van HP gebruik niets anders
https://support.hp.com/be-nl/document/c02017317
-----------------------------------------------------------------------------------------
of er gaat iets mis met het inscannen van die uitlijnpagina , en dan kan het dus kloppen dat die telkens een uitlijnpagina afdrukt
op deze zet ik mijn weddenschap
omdat die scanning waarschijnlijk niet goed gebeurt omdat die software voor te scannen niet goed werkt
of der zit een cartridge in die niet origineel is
Het is een HP 301
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
neen daar is niks gevaarlijks aan , en je kunt der niets mee verliezenheb je de printer al eens gereset ? NEE
Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.
Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
bel der is mee en vraag of ze je kunnen doorverbinden om te chatten voor je probleem
HP Phone Number : +32 2 620 1600
of
live chat
+32-11948431 Telefoonnummer
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
verhaegen schreef: ↑09 jul 2020, 18:59neen daar is niks gevaarlijks aan , en je kunt der niets mee verliezenheb je de printer al eens gereset ? NEE
Schakel de printer in als dit nog niet is gebeurd.
Ga pas verder als de printer stilstaat en geen geluid meer maakt.
Koppel de stekker los van de achterkant van de printer zonder de printer uit te zetten.
Haal de stekker uit het stopcontact.
Wacht minstens 60 seconden.
Steek de stekker weer in het stopcontact.
Sluit de stekker weer aan op de achterkant van de printer.
Zet de printer aan als deze niet automatisch inschakelt.
De printer heeft mogelijk een opwarmperiode. Het is mogelijk dat de printerlampjes knipperen en de wagen beweegt.
Wacht tot het opwarmingsproces is voltooid en de printer stil is voordat u verder gaat.
Is dat niet gevaarlijk want wat als ik niets meer kan nadien
En wat als hij niet meer opstart of als er niets van dit nog op komt
[/color]
bel der is mee en vraag of ze je kunnen doorverbinden om te chatten voor je probleem
HP Phone Number : +32 2 620 1600
of
live chat
Heb ik gedaan maar dat brengt niks op en ze zenden je door naar de betalende versie omdat er geen gratis opvolging meer is van mijn printer
+32-11948431 Telefoonnummer
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
normaal gebeurd der niets mis mee
en als die 1% nu toch eens toeslaat dan bent ge hetzelfde af als nu
want die printer is al lang uit de mode , afgeschreven eigenlijk
ik weet het men neemt niet graag afscheid van dergelijks maar op de duur is men toch verplicht hoor
al eens geprobeerd van die in compabiliteitsmodus te zetten ?
en als die 1% nu toch eens toeslaat dan bent ge hetzelfde af als nu
want die printer is al lang uit de mode , afgeschreven eigenlijk
ik weet het men neemt niet graag afscheid van dergelijks maar op de duur is men toch verplicht hoor
al eens geprobeerd van die in compabiliteitsmodus te zetten ?
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
verhaegen schreef: ↑10 jul 2020, 20:12normaal gebeurd der niets mis mee
en als die 1% nu toch eens toeslaat dan bent ge hetzelfde af als nu
want die printer is al lang uit de mode , afgeschreven eigenlijk
ik weet het men neemt niet graag afscheid van dergelijks maar op de duur is men toch verplicht hoor
al eens geprobeerd van die in compabiliteitsmodus te zetten ?
Hoe doet ge dat ??
En neem er wel rekening mee dat hij niet meer in 't configuratiescherm of in alle programmas staat
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
die staat nog altijd in uw programma lijst hoor
open windows verkenner , en blader daar maar eens naar mappen van hp
zowel in de 64 bit mappen als in de 32 bit(86) mappen
en in één van die mappen zal een exe staan alwaar je die printer mee kan starten (ik weet de exacte naam niet omdat ik niks van hp heb )
maar als ge de exe vind die uwe printerprogram laat starten , dan rechtsklik der op en kies voor : compabilitietsprobleem oplossen
dan in het geopende de genaamde aanklikken zodat die geselekteerd is en kiezen voor ofwel xp of vista als die der staat
t'is zoals bv.
ik neem malwarebytes als voorbeeld
als ik op die exe dubbelklik start malwarebytes
als ik der rechts op klik dan
en dan kies je voor het tweede
en dan het volgende scherm kies je het eerste
dan krijg je dit
daar kies je in welke modus het uitgevoerd moet worden
open windows verkenner , en blader daar maar eens naar mappen van hp
zowel in de 64 bit mappen als in de 32 bit(86) mappen
en in één van die mappen zal een exe staan alwaar je die printer mee kan starten (ik weet de exacte naam niet omdat ik niks van hp heb )
maar als ge de exe vind die uwe printerprogram laat starten , dan rechtsklik der op en kies voor : compabilitietsprobleem oplossen
dan in het geopende de genaamde aanklikken zodat die geselekteerd is en kiezen voor ofwel xp of vista als die der staat
t'is zoals bv.
ik neem malwarebytes als voorbeeld
als ik op die exe dubbelklik start malwarebytes
als ik der rechts op klik dan
en dan kies je voor het tweede
en dan het volgende scherm kies je het eerste
dan krijg je dit
daar kies je in welke modus het uitgevoerd moet worden
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
verhaegen schreef: ↑11 jul 2020, 14:25die staat nog altijd in uw programma lijst hoor
open windows verkenner , en blader daar maar eens naar mappen van hp
zowel in de 64 bit mappen als in de 32 bit(86) mappen
In Windows Verkenner staat er enkel dit in GEEN mappen
en in één van die mappen zal een exe staan alwaar je die printer mee kan starten (ik weet de exacte naam niet omdat ik niks van hp heb )
maar als ge de exe vind die uwe printerprogram laat starten , dan rechtsklik der op en kies voor : compabilitietsprobleem oplossen
dan in het geopende de genaamde aanklikken zodat die geselekteerd is en kiezen voor ofwel xp of vista als die der staat
t'is zoals bv.
ik neem malwarebytes als voorbeeld
als ik op die exe dubbelklik start malwarebytes
als ik der rechts op klik dan
en dan kies je voor het tweede
en dan het volgende scherm kies je het eerste
dan krijg je dit
daar kies je in welke modus het uitgevoerd moet worden
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
- Locatie: Aan 't Zeetje
Hij staat daar ook niet in :
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.