Opstarten

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

Ferna
Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Locatie: Aan zee

15 dec 2020, 22:04

Ik dank je heel hartelijk Verhaegen voor al de moeite die je voor mij doet, maar aan wat je voorstelt durf ik mij zoals eerder gemeld niet wagen.
Als het niet simpel op te lossen is, dan laten we het hier maar bij. Het wegklikken van die ongewenste Bing pagina, is nu ook weer niet zo'n groot probleem.

Vriendelijke groet,

Ferna

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

16 dec 2020, 08:33

Ferna schreef:
15 dec 2020, 22:04
Ik dank je heel hartelijk Verhaegen voor al de moeite die je voor mij doet, maar aan wat je voorstelt durf ik mij zoals eerder gemeld niet wagen.
Als het niet simpel op te lossen is, dan laten we het hier maar bij. Het wegklikken van die ongewenste Bing pagina, is nu ook weer niet zo'n groot probleem.

Vriendelijke groet,

Ferna
Ferna, in juli dit jaar heb ik deze stappen gedaan, werkt prima, alleen niet te rap klikken en goed lezen, poepsimpel zelfs voor een grote leek zoals ikke.

https://techpulse.be/tips/278064/worksh ... ws-search/

btw: ik heb geen back-up gemaakt, gewoon eens kijken en het wijst zichzelf aan
groetjes
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

16 dec 2020, 08:51

in het register werken houd toch een groter risico in hoor , daar mag men nooit zonder backup in werken !

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

16 dec 2020, 16:40

Het is de enige manier om Bing weg te krijgen, en als je enkel doet wat je moet doen en niet zomaar op de wilde boef klikken want het moet vooruit gaan, dan kan er niets mislopen.

Btw; heb Bing ook nog definitief kunnen verwijderen, kijk maar staat er niet meer tussen.


Afbeelding
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: