Heeft God alles doen ontstaan?

hier is plaats voor alle wereldreligies

Gloria
Lid geworden op: 28 dec 2006, 23:22
Locatie: hellendoorn

25 sep 2011, 17:54

Natuurlijk ben ik mij bewust dat het allemaal nog niet zeker is....Maar er is toch een begin van de mogelijkheid dat er iets nog sneller kan gaan dan het licht.
Nu is men aan het speculeren over tijdreizen maar dat is verweg nog te prematuur!
Toch zie ik in de toekomst dat er een mogelijkheid gaat bestaan dat er inderdaad snelheden bestaan die hoger zijn dan die van het licht.
De mens wil nu eenmaal blijven denken en dromen en wensen....
Hierover heb ik een nieuwe topic gemaakt en dat gaat over tijdreizen en mijn vragen daarover.
Dit soort zaken boeien mij heel zeer!
Wat ik probeer te weten is een druppel, wat ik niet weet is een oceaan...

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

14 mei 2024, 19:28

martien55 schreef:
09 jan 2011, 22:49
armandine schreef: Je allergie tegen creatonisten lijkt eerder de vorm aan te nemen van een kramptoestand. Kramptoestanden veroorzaken veel beperkingen. Opletten he Martien dat het niet overgaat in anafylactische shock
En de groeten.
Armandine wat is de titel van je website

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 mei 2024, 21:33

Een reactie in 2024 op een post uit 2011 ???
Als dat geen tijdreizen is, weet ik het ook niet meer ...

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

15 mei 2024, 20:45

image.png
image.png (276.2 KiB) 237 keer bekeken
Is appie mussa nu katholiek of ongelovig

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

16 mei 2024, 09:40

Gloria schreef:
25 sep 2011, 17:54
Natuurlijk ben ik mij bewust dat het allemaal nog niet zeker is....Maar er is toch een begin van de mogelijkheid dat er iets nog sneller kan gaan dan het licht.
Nu is men aan het speculeren over tijdreizen maar dat is verweg nog te prematuur!
Toch zie ik in de toekomst dat er een mogelijkheid gaat bestaan dat er inderdaad snelheden bestaan die hoger zijn dan die van het licht.
De mens wil nu eenmaal blijven denken en dromen en wensen....
Hierover heb ik een nieuwe topic gemaakt en dat gaat over tijdreizen en mijn vragen daarover.
Dit soort zaken boeien mij heel zeer!
:roll: Het ging hierboven o.a. ook over TIJDREIZEN al dan niet sneller dan het licht...
Zo is dan deze topic van september 2011 naar mei 2024 gereisd... Wow!?

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

17 mei 2024, 10:59

image.png
image.png (451.75 KiB) 204 keer bekeken

Ja dat is juist men heeft stephen hawking gezien in de GB quick die was toch dood hè. Hij zei dat hij in het hiernamaals astroloog is geworden. Is dat nu een. Christen of een ongelovige

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

17 mei 2024, 15:56

Bij Stephen Hawking werd blijkbaar de linkerhand FOUT gemonteerd aan de arm!? :roll:

Ps.: Heel dat vertellingske, dat alle wezens op deze planeet aarde
door 1 superieure godheid in elkaar werden geflanst - met dan nog kleurvarianten erbij...
verklaart waarom in de kerken zoveel miswijn dient geschonken en/of gedronken :idea:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2024, 20:59

Als we ooit naar de toekomst (zouden) kunnen reizen, dan is terugkeer naar het verleden onmogelijk. Onmogelijk, omdat het verleden niet meer bestaat, en de toekomst gebeurt eigenlijk al in het nu.

Een andere mogelijkheid zie ik er wel nog aan te komen, en dat is teletransportatie.
Iets, of iemand, dematerialiseren, en onmiddellijk (op ± een duizendste v/e seconde) ergens anders weer materialiseren. Anders verdampen de moleculen of vallen uit elkaar. Dat zie ik in de toekomst (misschien) nog wel gebeuren, maar zelf, zal ik er niet meer bij zijn.

Denk nu even aan 2 doorzichtige luchtdichte waterkolven, met elkaar verbonden met pakweg, een tiental meter lange luchtdichte doorzichtige buis. Verhit het water in de ene kolf tot minimum 1000°, en onmiddellijk verandert het water in stoom, en schiet weg naar de andere kolf. Daar krijg je dan weer water. De eerste is dan leeg, én droog. Het water is daar gedematerialiseerd, en in de andere wordt het water onmiddellijk weer gematerialiseerd

Doorzichtig '(bvb glas), opdat je goed zou kunnen zien wat er gebeurt. Het water wordt in de verhitte kolf gedematerialiseerd, en in de andere weer gematerialiseerd tot het oorspronkelijk water.
De moeite om daar eens over na te denken ...??? Of te gek om waar te zijn?
Daar kan misschien iemand een meer aanvaardbare uitleg aan geven!?

Maar goed ..., neem mij niet kwalijk ..., ik laat mijn fantasie hier eventjes de vrije loop. :
Ik ben in ieder geval benieuwd naar reacties hierop. Ik hoop echt van hier iets bij te leren. :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 17 mei 2024, 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 mei 2024, 21:26

Het water wordt in de verhitte kolf gedematerialiseerd
Nee hoor, niks "materialisatie" gewoon van vloeibaar naar gas (stoom)

teletransportatie houd eigenlijk in dat de moleculen eerst ontbonden worden ... daar is gigantisch (te) veel (kern)energie voor nodig
Laatst gewijzigd door E.T. op 17 mei 2024, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2024, 21:28

Ja, maar daarna weer water, in de andere kolf.
Naar stoom, jawel, want de moleculen moeten samen blijven.
Dat is ook de reden waarom het het zo snel moet gebeuren.
Ze mogen zich niet verspreiden.
Laatst gewijzigd door Fazal op 17 mei 2024, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

17 mei 2024, 21:37

E.T. schreef:
17 mei 2024, 21:26
Het water wordt in de verhitte kolf gedematerialiseerd
Nee hoor, niks "materialisatie" gewoon van vloeibaar naar gas (stoom)

teletransportatie houd eigenlijk in dat de moleculen eerst ontbonden worden ... daar is gigantisch (te) veel (kern)energie voor nodig
Kan zijn, maar we zijn nog lang zo ver niet. Dat water was maar een voorbeeld.
Er kunnen nog andere manieren uitgevonden worden.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

18 mei 2024, 08:09

Mijn klok staat op "zomertijd" dus reis ik in de toekomst. :!: :?:
En als ik nog verder wil reizen zet ik alle klokken enkele uren vooruit... :idea:

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

Gisteren, 20:29

image.png
image.png (45.14 KiB) 34 keer bekeken
Is een berenpoot halal

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

Gisteren, 21:03

door twistenopdemaan » 31 minuten geleden
image.png
image.png (37.05 KiB) 20 keer bekeken
Is een berenpoot halal
Is die beer halal geslacht? Zo ja, dan is zijn poot ook halal.