Waarom is God een man ?

hier is plaats voor alle wereldreligies

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

12 aug 2019, 15:58

Yeah, Buddy Holly is onrechtstreeks vermoord :lol: Dit zal zelfs voor God - weze hij/zij/het een man/vrouw of onzijdig enkelvoud - echt wel te gortig wezen. Beam me up, Walter :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

12 aug 2019, 18:06

[/Bij de aanwerving van piloten zou een astroloog moeten assisteren. Neem nu deze chart van Buddy Holly verongelukt in 1959. Toon deze horoscoop oppervlakkig aan een astroloog en die zal opmerken deze persoon kan vermoord worden. Wat fout is natuurlijk de piloot is onrechtstreeks schuldig maar toch het is te riskant.
Heb voorgaande toch nog eens gelezen … Als uit de horoscoop blijkt dat een toekomstig piloot kan vermoord worden krijgt hij de job niet?

PS ene Roger Peterson was de piloot die 3° februari '59 de dag dat de muziek stierf
Fazal

12 aug 2019, 18:15

Het is gemakkelijk in het verleden de reeds voorbije toekomst te voorspellen!
Laten we hierbij niet vergeten dat wij constant in het 'nu' leven.
Het verleden bestaat niet meer, en leeft nog slechts in onze herinneringen, en de toekomst bestaat nòg niet.
Zelfs nu, behoort al tot het verleden. Ik had gisteren nog bij mezelf gezegd dat ik dat vandaag zou schrijven.
En toch is het alweer verleden tijd, maar mijn voorspelling is toch uitgekomen. :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 10:30

Zo heb ik het een dikke halve eeuw geleden bij de broeders moeten van buiten leren:
Vraag 31 geeft duidelijk aan dat hij een man was. Waarom? Daarom!
Trouwens het staat in de Catechismus , de enige echte, die ten gebruike van alle bisdommen van België.

24. Wat is God?
God is een zuivere geest, oneindig volmaakt, Schepper, Heer en Meester van hemel en aarde, oorsprong en einddoel van alle dingen.

28. Waar is God?
God is overal: in de hemel, op de aarde, en op alle plaatsen.

29. Ziet en weet God alles?
God ziet, alles, zelfs de geheimste gedachten; Hij weet alles, ook de toekomstige dingen.

30. Is er meer dan één God?
Neen, er is maar één God.

31. Hoeveel goddelijke personen zijn er?
Er zijn drie goddelijke Personen:
God de Vader, God de Zoon en God de heilige Geest.
Fazal

13 aug 2019, 11:17

E.T. schreef:
13 aug 2019, 10:30
Zo heb ik het een dikke halve eeuw geleden bij de broeders moeten van buiten leren:
Vraag 31 geeft duidelijk aan dat hij een man was. Waarom? Daarom!
Trouwens het staat in de Catechismus , de enige echte, die ten gebruike van alle bisdommen van België.

En daarmee getuigt dit van de waarheid!??? :roll:
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

13 aug 2019, 11:18

ja ik kan er ook niets aan doen het is zo dat astrologie werkt. Ja van de piloot Peterson is zijn geboortetijd niet bekend er waren ook bij Ritchie Valens en The Big Bopper beiden ook omgekomen. Van Ritchie Valens is in 1985 een film gemaakt La Bamba en daarin ziet hij dikwijls voorspellende flitsen van die vliegtuigcrash, dat zal wel gebaseerd zijn op getuigenissen van zijn familie.

Ritchie Valens

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

13 aug 2019, 16:01

E.T. schreef:
12 aug 2019, 18:06
[/Bij de aanwerving van piloten zou een astroloog moeten assisteren. Neem nu deze chart van Buddy Holly verongelukt in 1959. Toon deze horoscoop oppervlakkig aan een astroloog en die zal opmerken deze persoon kan vermoord worden. Wat fout is natuurlijk de piloot is onrechtstreeks schuldig maar toch het is te riskant.
Heb voorgaande toch nog eens gelezen … Als uit de horoscoop blijkt dat een toekomstig piloot kan vermoord worden krijgt hij de job niet?

PS ene Roger Peterson was de piloot die 3° februari '59 de dag dat de muziek stierf
Ja ik bedoel niet dat de piloot Peterson echt een moordenaar is, hij is de leider aan boord en passagiers zijn afhankelijk van zijn handelen. Uit de horoscoop van Buddy Holly blijkt na grondig onderzoek dat er al vroeg in zijn leven een fataal verkeersongeluk kan plaats hebben en dit afhankelijk is van een "ander". Tijdens het ongeval staat de progressieve maan in het 3de huis (dit staat voor het 3de teken gemini en is typisch voor de verplaatsingen , auto, vliegtuigen enz). Op de chart is dit aangegeven door de maan in het groen onderaan bij het getal 3(3de huis)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 17:14

Toon aan een astroloog en die zal opmerken deze persoon (Buddy Holly) kan vermoord worden
Uit de horoscoop van Buddy Holly blijkt na grondig onderzoek dat er al vroeg in zijn leven een fataal verkeersongeluk kan plaats hebben.
ik kan er ook niets aan doen het is zo dat astrologie werkt
Der is inderdaad maar een klein verschil tussen vermoord worden en een ernstig verkeersongeval krijgen.

Blijft de vraag: Als uit zijn horoscoop blijkt dat een toekomstig piloot kan vermoord worden krijgt hij de job niet?

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

13 aug 2019, 18:47

Blijft de vraag: Als uit zijn horoscoop blijkt dat een toekomstig piloot kan vermoord worden krijgt hij de job niet?
[/quote]

Ik heb dat niet gezegd. Als blijkt dat hij kan vermoord worden dat is al ver gezocht. Gewoon een controle of hij een risico chart heeft is al voldoende. Maar dat zal wel gebeuren zonder dat dit aan de grote klok wordt gehangen. Vooral bij astronauten komt dit van pas.

twistenopdemaan
Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41

13 aug 2019, 19:16

Valium schreef:
11 aug 2019, 05:00
Meer en meer begint men hier in te geloven en soms terecht .
Ik had vroeger een prog. op cd-rom voor pc ( was wel ingewikkeld ) maar vele dingen klopte.
Waarom zeg ik dat ? Men vertelde ook je verleden en dat kon je bevestigen - over de toekomst kon je niets zeggen ---> was toekomst.
Maar als er bepaalde feiten over je verleden op je scherm verschenen en deze klopte, dan kan je de lijn naar de toekomst wel doortrekken.
Een héél belangrijk iets (voorspelling ) vergeet ik nooit meer ---> Eerst een vrij technische uitleg (als die planeet, samen met andere in het zoveelste huis enz ... kwam te staan ) dan zou ik lichaamlijk slecht worden en inderdaad, dat prog. voorspelde dat dit rond mijn 50 jaar zou beginnen. Nu ben ik 66 en zit al jaren in een rolstoel ----> ????
Wat de rol van planeten op onze levenswijze inspeelt, moet men niet zo ver gaan zoeken.
Neem de Maan, deze en alleen deze zorgt voor eb en vloed van onze oceanen. ( dit is wetenschappelijk bewezen )
Voor wat zorgt deze en anderen nog meer ?
Het is de Kerk welke dit allemaal als kwatch naar voor brengt.
Wat nu met de zwarte gaten ? Dit is een fenomeen welk boven ons menselijk verstand staat
Ja die astro cd-rom van jou zal geprogrammeerd zijn met de hulp van een zeer goede astroloog. je hebt astrologen die verbazende zaken weten te vertellen over iemand dat heb ik al dikwijls gehoord. Ik ben al content dat ik er mezelf en anderen mee kan begrijpen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 19:27

Waarom? Daarom! Dat was het antwoord dat wij indertijd kregen, Fazal. En daar moesten wij het meedoen. God is een man omdat alle mensen die voor hem werken ook man zijn :lol: