TERUGZETTEN TEN ONRECHTE VERWIJDERDE GEGEVENS OP EXTERNE HAR

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Fons van Suzanne
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:49
Locatie: Zwijndrecht bij Antwerpen

30 sep 2014, 16:37

iK HEB BIJ VERGISSING ALLE PROGRAMMAS GEWIST OP DE EXTERNE HARDE SCHIJF(G) en ik weet niet hoe ik ze er terug op kan krijgen<<<<<<<<<<<.Tevens zou ik graag weten hoe ik de map documenten per heden op deze schijf moet krijgen;ik werk met W8 !
Dank op voorhand voor je PRAKTISCHE HULP EN RAAD en groetjes
Met vriendelijke groeten

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

30 sep 2014, 20:05

Fons,
iK HEB BIJ VERGISSING ALLE PROGRAMMAS GEWIST OP DE EXTERNE HARDE SCHIJF(G)
Is het zeker dat het programma's waren ?
U kunt eens proberen met recuva, maar dan moet u zeker voorlopig niets op die schijf zette.
Als het echter inderdaad programma's waren dan zult u die terug moeten installeren, alhoewel op externe schijf (G) dat betwijfel ik.
Recuva downloaden:
https://www.piriform.com/recuva/download/standard

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Fons van Suzanne
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:49
Locatie: Zwijndrecht bij Antwerpen

16 okt 2014, 12:14

ik bedoelde inderdaad GEEN programmas maar gegevens die van de pc gekopieerd werden naar de externe harde schijf met de bedoeling deze gegevens terug te kunnen opslaan op mijn pc indien dit,om gelijk welke reden,nodig mocht zijn.Ter verduidelijking:het betreft hier al wat onder DOCUMENTEN WERD OPGESLAGEN OP DE EXTERNA HARDE SCHIJF OP BEPAALDE DATA(en dit zowel fotos als allerlei andere documenten zoals brieven,adressen enz...
Met vriendelijke groeten

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

16 okt 2014, 20:27

@Fons

In de "Prullenbak" van de externe gekeken ?
Afbeelding
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/