kan bewerking niet uitvoeren

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

06 apr 2015, 11:33

Reeds enkele keren heb ik volgend probleem voorgehad op de "zoekertjes" van seniorennet.
Wanneer men een zoekertje ziet dat tegen de regels van seniorennet is, kan men onderaan het zoekertje klikken op "hier" om dit te melden.
Vroeger werkte dit zonder problemen , de laatste weken echter niet meer.
Wanneer ik op "hier" onderaan het zoekertje klik verschijnt er een klein venstertje met de tekst : "Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailcliënt niet juist is geïnstalleerd"
Wanneer ik dan op OK klik onderaan het venstertje of ook wanneer ik dit venstertje gewoon sluit door te klikken op het rode kruisje bovenaan gebeurt het volgende : er wordt in één ruk een 50-tal webpaginas geopend die allemaal hetzelfde melden, namelijk : "Navigatie naar webpagina is geannuleerd - Mogelijke acties : geef het adres opnieuw op "

Dit probleem heb ik op nog geen enkele andere site gehad bij het klikken op een link.

Wat loopt hier verkeerd en hoe kan ik dit oplossen?

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

06 apr 2015, 12:10

flupke,
"Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailcliënt niet juist is geïnstalleerd"
Welk e-mail programma staat er standaard ?
Welke browser staat er standaard ?
Met welke browser opent u Seniorennet ?
U moet alles wel wat opeen afstemmen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

06 apr 2015, 13:28

standaard e-mail : windows live mail
standaard browser : internet explorer , hiermee wordt ook standaard seniorennet geopend.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

06 apr 2015, 13:51

flupke2,

ik ben daar eens gaan kijken en als ik klik op "klik hier" start mijn email programma (Outlook 2010 van Office) dus bij Sennet zal zeker niets mis zijn.
Hebt u nog problemen met Windows Live Mail ?

Voorlopig krijgt u geen antwoord meer, deze namiddag niet meer online.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet