internet

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

mieb
Lid geworden op: 28 jan 2005, 20:16
Locatie: boechout

02 jun 2015, 09:54

Na een paar dagen van afwezigheid thuis met de laptop kan ik geen verbinding met Internet krijgen, wel met tablet via router dus router doet het prima,ben totaal een leek dus vraag ik vriendelijk in verstaanbare taal graag en een beetje geduld wat moet ik doen om terug alles in orde te krijgen,ik heb tijdens die afwezigheid niet op Internet geweest,zette hem bij thuiskomst aan en kreeg geen verbinding. vriendelijke Dank op voorhand.
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

02 jun 2015, 13:34

Laat al eens weten welke Windows u heeft en ook telenet of skynet

mieb
Lid geworden op: 28 jan 2005, 20:16
Locatie: boechout

02 jun 2015, 14:26

Dat ik Windows Vista en telenet Paullamb
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

02 jun 2015, 17:56

Ik veronderstel dat uw pc is aangesloten met een kabel ?

Ga dan even naar de modem/router van telenet en trek de stekker uit, wacht een paar tellen en steek terug in.
Het is misschien DE oplossing niet, maar we moeten een per een proberen.

mieb
Lid geworden op: 28 jan 2005, 20:16
Locatie: boechout

02 jun 2015, 18:19

Heb ik al gedaan .Paullamb. ik ken er niets van anders vroeg ik jullie geen raad maar zou ik misschien iets moeten instellen in verbinding maken met een Netwerk?Laptop ik toch draadloos hè? Of Breedbandverbinding?sorry maar dat klinkt zo stom van mij maar ken er niets van denken dat ik daar ergens iets moet invullen van netwerk instellingen ik thuis kwam er nergens iets te zien van netwerken in het venster van netwerken in zeker geen inbel netwerk weet niet of dit informatief is.
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

02 jun 2015, 20:36

Is uw laptop dan ook draadloos?

Staat daar rechts onderaan geen icoontje waarop ge kunt klikken , dit om het wifi bereik te zoeken. De naam van uw netwerk zou u dan moeten zien. Dan op verbinden klikken en de laptop zal het paswoord vragen

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

02 jun 2015, 20:40

Is uw laptop dan ook draadloos?

Staat daar rechts onderaan geen icoontje waarop ge kunt klikken , dit om het wifi bereik te zoeken. De naam van uw netwerk zou u dan moeten zien. Dan op verbinden klikken en de laptop zal het paswoord vragen

mieb
Lid geworden op: 28 jan 2005, 20:16
Locatie: boechout

03 jun 2015, 14:31

Als ik naar netwerkverbinding ga in configuratiescherm , netwerk en Internet en dan netwerkverbindingen .Er staan 3 dingen,breedbandverbinding verbinding verbroken,draadloos verbinding verbroken en er staat een groen vinkje erbij,dan nog LAN verbinding Netwerkkabel niet aangesloten.misschien is dit nuttig om Weten?
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

mieb
Lid geworden op: 28 jan 2005, 20:16
Locatie: boechout

03 jun 2015, 15:17

bedankt Paullamb voor alle moeite,de zaak is opgelost,heb kunnen oplossen door een of andere stomiteit moet er iets uitgeschakeld geweest zijn in verband met de netwerkkabel denk ik,weet ik niet door mezelf of iemand anders maar het is nu in orde dat is het voornaamste,heb zelf vanalles uit geprobeerd en zie daar ik tik dit vanaf mijn laptop.
Vriendelijke groetjes
Het is toch een gerustheid dat er altijd iemand klaar staat om te helpen. :D
doe vandaag niet waar je morgen spijt van hebt

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

03 jun 2015, 17:15

Prima u heeft hetzelf toch maar voor mekaar gekregen.
Bedankt voor het melden en nog veel pc plezier.