technieker Scarlet sluit mij maar af

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

ivy
Lid geworden op: 12 aug 2014, 07:38
Locatie: Bredene

15 jun 2015, 16:54

Ik bestelde de Scarlet Trio diensten op 25 april 2015.
Op woensdag 1 april 2015 werd de installatie verzorgd door de Scarlet technieker H.
Dit gebruikmakende van de bestaande bekabeling naar het appartement (bestaande stijglijn).
Installatiekosten 99,- € werden door mij betaald.
Ik genoot van de Scarlet diensten tot woensdag 10 april 2015.
Een Scarlet technieker verbrak mijn verbinding en gebruikte de stijglijn voor een nieuwe Scarlet klant op het dakappartement.
Bij telefonische contacten met de Scarlet klantendienst op 02 275 27 27 werd een storing ticket 12345678 aangemaakt.
Op vrijdag 12 juni 2015 stelt de Proximus technieker K vast dat mijn verbinding reeds verbroken was aan de straat cabine. Tevens was de stijglijn in gebruik voor de nieuwe bewoner in het gebouw en dient er een bijkomende stijglijn (zo'n 15 m) te worden geïnstalleerd door een electrieker.
Ik berichtte deze feiten ook aan het BIPT, Ombudsdienst voor Telecommunicatie: klacht 2015/1234.
Ik deed ook aangifte bij de plaatselijke politie.
Sinds woensdag 10 juni geen TV en internet meer
Scarlet wacht nu op het BIPT... :evil: :twisted: