skype

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

De Jos
Lid geworden op: 10 apr 2021, 15:52

10 apr 2021, 15:57

Ik heb reeds lang een skype account. Naam joswuyts1. Ik heb er gedurende maanden geen gebruik meer van gemaakt en nu kan ik er niet meer in. Dus raak ik een pak contacten kwijt en ook ca 10€ belkrediet. Ik heb al zeker 10X geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken, doch alles wordt geweigerd. Op het hulpforum van Microsoft herkennen ze mijn probleem niet. Het account bestaat nog want als iemand met een werkende versie van Skype joswuyts1 zoekt, dan vindt men mij, doch er kan geen bericht gestuurd worden of ik krijg in ieder geval niets binnen. Erg vervelend. Iemand een idee ?

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

10 apr 2021, 17:27

Om te beginnen moet je aanmelden met je skype (=Microsoft?) e-mail adres + wachtwoord. Niet met je skype naam.

De Jos
Lid geworden op: 10 apr 2021, 15:52

11 apr 2021, 10:39

Dank voor uw reactie. Als ik inlog met mijn microsoft account dan bekom ik een nieuw skype account zonder mijn vroegere contacten of beltegoed. Ik moet kunnen inloggen met mijn joswuyts1 account en telkens ik dat probeer en een nieuw wachtwoord ingeef krijg ik steeds de melding "er is iets misgegaan met uw microsoft account en wordt ik naar account-live.com verwezen. Daar zit een helpforum waar ik geen millimeter verder mee kom.

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

11 apr 2021, 13:16

De Jos,

Lees hier eens.

Waarom ontbreekt mijn Skype-contactenlijst of -tegoed?

"Als je je Skype-tegoed 180 dagen lang niet gebruikt, wordt het inactief. Het is echter heel gemakkelijk om je Skype-tegoed opnieuw te activeren."
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus