PAYPAL ACCOUNT AANMAKEN

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

rita2017
Lid geworden op: 20 okt 2017, 14:45
Locatie: VOLLEZELE

27 mar 2022, 09:04

Hallo iedereen,

Ik zou graag iets bestellen op internet maar kan dit alleen maar met paypal en visa. Door het feit dat ik geen visa heb zou ik graag een paypal account aanmaken. Kan iemand hierover wat uitleg verschaffen ?

Alvast bedankt.

Rita.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

27 mar 2022, 14:05

rita2017 schreef:
27 mar 2022, 09:04
Hallo iedereen,

Ik zou graag iets bestellen op internet maar kan dit alleen maar met paypal en visa. Door het feit dat ik geen visa heb zou ik graag een paypal account aanmaken. Kan iemand hierover wat uitleg verschaffen ?

Alvast bedankt.

Rita.
Er valt weinig over te vertellen alleen een account aanmaken gekoppeld aan uw bankrekening, uw bankrekening word gecontroleerd door PayPal die twee kleine bedragen in eurocent over schrijft op uw bankrekening en die 2 kleine bedragen moet je invullen op uw PayPal account dat is alles.
U bent niet verplicht om geld op uw PayPal rekening te hebben staan

Maar hou er wel rekening mee dat je uw PayPal account niet regelmatig gebruikt voor betalingen of betalingen ontvangen dat PayPal dit dan aanziet als een slapende rekening en een jaarlijkse vergoeding afschrijft van uw bankrekening.

Als het is om een 1malige betaling zoek dan iemand die 1 van de 2 betaal middelen heeft en U verder wil hebben.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

rita2017
Lid geworden op: 20 okt 2017, 14:45
Locatie: VOLLEZELE

27 mar 2022, 19:31

Bedankt, maar op sommige sites kan je niet altijd betalen met bancontact maar wel met paypal.
Vind het wel jammer dat jullie geen stap voor stap uitleg hebben, heb dit wel gevonden op seniorennet Nederland maar weet niet of het hetzelfde is in België. Vind dit maar een flauw antwoord, sorry

Groetjes.
Rita.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

28 mar 2022, 08:42

rita2017 schreef:
27 mar 2022, 19:31
Bedankt, maar op sommige sites kan je niet altijd betalen met bancontact maar wel met paypal.
Vind het wel jammer dat jullie geen stap voor stap uitleg hebben, heb dit wel gevonden op seniorennet Nederland maar weet niet of het hetzelfde is in België. Vind dit maar een flauw antwoord, sorry

Groetjes.
Rita.
amai flauw antwoord, klik op volgende link en volg de stappen.
gewoon lezen en invullen meer is dat niet
https://www.paypal.com/be/webapps/mpp/a ... le.x=nl_BE
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: