Valse mails vergelijken met ontvangen mails
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hello iedereen, en aan allen mijn beste wensen voor een heel gezond 2015.
Misschien mag dit hier niet bij spyware, maar ik plaats het hier
Over wat gaat het?
Wel, om 2015 met een propere lei te starten was ik aan het kuisen geslagen in mijn mailbox.
Blijkbaar werkt de spam filter degelijk, daar ik daar 2 mails kon vinden, een met het bericht dat de gedomicilieerde factuur van Telenet verworpen werd, en ook een van Base met dezelfde blabla ...
Nu, ik ben wel klant bij Telenet maar niet bij Base, en trouwens, ik heb geen domiciliering bij Telenet, en dus ook niet bij Base.
Groetjes
Danny
Misschien mag dit hier niet bij spyware, maar ik plaats het hier
Over wat gaat het?
Wel, om 2015 met een propere lei te starten was ik aan het kuisen geslagen in mijn mailbox.
Blijkbaar werkt de spam filter degelijk, daar ik daar 2 mails kon vinden, een met het bericht dat de gedomicilieerde factuur van Telenet verworpen werd, en ook een van Base met dezelfde blabla ...
Nu, ik ben wel klant bij Telenet maar niet bij Base, en trouwens, ik heb geen domiciliering bij Telenet, en dus ook niet bij Base.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Zoiets Danny. ?: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141230_01452052
-
Ik stelde mij de vraag in hoever die bedriegers gaan, en of het opgegeven telefoonnummer wel echt zou zijn, wel, het is echt, je komt er mee bij de politie terecht.
Ik werd daar vriendelijk te woord gestaan, en nadat ik mij bekend gemaakt had, werd er mij direct gevraagd of ik het over "die mail" had.
Na mij verontschuldigd te hebben voor de storing heb ik daar dan gewoon de uitleg gegeven dat ik gewoon wou weten of die gegevens kloppen ...
Groetjes
Danny
Ik werd daar vriendelijk te woord gestaan, en nadat ik mij bekend gemaakt had, werd er mij direct gevraagd of ik het over "die mail" had.
Na mij verontschuldigd te hebben voor de storing heb ik daar dan gewoon de uitleg gegeven dat ik gewoon wou weten of die gegevens kloppen ...
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
nog een leuke! let op het afzendadres en het kromme Nederlands, maar let vooral op het onbeschaamd tonen waar het om te doen is: bitcoins!, dat idioot internetgeld (met excuus voor de lengte van de tekst...):
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
En opnieuw ...
Eigenaardig dat het steeds om hetzelfde bedrag gaat dat zogezegd niet betaald werd, enkel is er een verschil te zien bij de kosten die in rekening gebracht gaan worden.
Groetjes
Danny
Eigenaardig dat het steeds om hetzelfde bedrag gaat dat zogezegd niet betaald werd, enkel is er een verschil te zien bij de kosten die in rekening gebracht gaan worden.
Groetjes
Danny
-
verhaegen - Support SeniorenNet
rijk worden ?
een email met pdf bijlage
MICROSOFT CORPORATIONS
Cardinal Place
80-100 victoria street
London,SW1E 5JL
United Kingdom
Attn: Email Prize Winner,
We will like to notify and congratulate you on your being selected as one
of our winners in our recent 2015 awards draw, please kindly download the
attachment file for further details and information on how to claim your
winning prize immediately.
Regards,
Owen Sagness
General Manager, Advertising and Online Division, UK.
pdf bijlagen met foto's en al
voor dat te kunnen plaatsen heb ik verschillende screenshots ervan gemaakt en ze nadien aan elkaar gezet
maar het betreft dus één melding en één pdf bijlage
een email met pdf bijlage
MICROSOFT CORPORATIONS
Cardinal Place
80-100 victoria street
London,SW1E 5JL
United Kingdom
Attn: Email Prize Winner,
We will like to notify and congratulate you on your being selected as one
of our winners in our recent 2015 awards draw, please kindly download the
attachment file for further details and information on how to claim your
winning prize immediately.
Regards,
Owen Sagness
General Manager, Advertising and Online Division, UK.
pdf bijlagen met foto's en al
voor dat te kunnen plaatsen heb ik verschillende screenshots ervan gemaakt en ze nadien aan elkaar gezet
maar het betreft dus één melding en één pdf bijlage
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
nog eentje! en let eens op de afzender...
en ik mag ook niet antwoorden op dit mailtje, omdat ik de computer die dit stuurde in de war zou brengen (zie helemaal onderaan)! arme computer...
en ik mag ook niet antwoorden op dit mailtje, omdat ik de computer die dit stuurde in de war zou brengen (zie helemaal onderaan)! arme computer...
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender