de lijn
-
Denyse - Lid geworden op: 06 dec 2010, 10:55
Vroeger had ik nooit een probleem om mn route te plannen met de bus dus de lijn
IK tik de juiste gegevens in+ het nr van de lijn (21)
Maar met veel geduld lukt het me niet
Werkt de routeplanner van De LIjn niet meer?
Ze verwijzen ook niet naar een andere site
Kan iemand me raad geven,maar probeer het dan zelf eens Het lukte me vroeger klakkeloos
Of gaan ze me verplichten om langs een app te gaan??
IK tik de juiste gegevens in+ het nr van de lijn (21)
Maar met veel geduld lukt het me niet
Werkt de routeplanner van De LIjn niet meer?
Ze verwijzen ook niet naar een andere site
Kan iemand me raad geven,maar probeer het dan zelf eens Het lukte me vroeger klakkeloos
Of gaan ze me verplichten om langs een app te gaan??
-
mira - Moderator SeniorenNet
- Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
- Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee
De Lijn meldde dat hun website moest worden aangepast en dat meerdere toepassingen buiten dienst zouden zijn op 02/02. Ik heb zojuist een test gedaan met de routeplanner. Het werkt wel degelijk maar het duurde wel vrij lang eer ik de gevraagde informatie kreeg.
Ik vermoed dat alles nog niet up-to-date is. Met hoop op beterschap natuurlijk
www.delijn.be
Ik vermoed dat alles nog niet up-to-date is. Met hoop op beterschap natuurlijk
www.delijn.be
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Een I-pad werkt niet in Android, misschien moet je een duurder Appeltje aanschaffen... zonder "vriendjes" komt men nergens...
-
Denyse - Lid geworden op: 06 dec 2010, 10:55
Vroeger ging dit wel IK kon goed naar de website van de lijn gaan
Maar met mn nieuwe laptop met Windows 8,1 is er veel dat niet meer is zoals vroeger
Ik kan nu geen IPad betalenk Heb geen geld om elk halfjaar een andere te betalen Had het inderdaad beter gedaan .Ik heb de raad gevolgd van Selexion Die zetten er ook een beveiliger op,met CD die een jaar zou moeten werken Ze werkte 3 maand En ik heb er een andere beveiliger moeten opzetten ,zat vol beestjes
gelukkig is alles nu in orde en werkt die goe
Bedankt teloorlekker voor reactie
Maar met mn nieuwe laptop met Windows 8,1 is er veel dat niet meer is zoals vroeger
Ik kan nu geen IPad betalenk Heb geen geld om elk halfjaar een andere te betalen Had het inderdaad beter gedaan .Ik heb de raad gevolgd van Selexion Die zetten er ook een beveiliger op,met CD die een jaar zou moeten werken Ze werkte 3 maand En ik heb er een andere beveiliger moeten opzetten ,zat vol beestjes
gelukkig is alles nu in orde en werkt die goe
Bedankt teloorlekker voor reactie
-
rudallen - Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:55
- Locatie: Sint-Niklaas
Route planner van De Lijn is onlangs een tijdje offline geweest, nu ok en zeer overzichtelijk.
http://www.mobielvlaanderen.be/ov.php?a=3 VEEEEL info
https://www.delijn.be/nl/routeplanner (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.here.com (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.google.be/maps/
http://www.belgianrail.be/jp/nmbs-route ... ery.exe/nn (ook bus)
http://www.mobielvlaanderen.be/ov.php?a=3 VEEEEL info
https://www.delijn.be/nl/routeplanner (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.here.com (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.google.be/maps/
http://www.belgianrail.be/jp/nmbs-route ... ery.exe/nn (ook bus)
Windows 8.1 Pro, Intel Core i5-2320 3,0 GHz 64 bit, 4 GB Ram, NVidia GeForce GTX 550 Ti, HD 2,0 TB