Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
Fazal

14 mei 2016, 16:32

Juist Socrates, trekt ook op niks!
Niemand wordt er beter van, behalve zij zelf (misschien).
Alhoewel ik ook niet zo direct inzie dat die zgn vernieuwing 'hier', iets met reclame heeft te maken!?
Maar goed ..., misschien zie ik het verkeerd!? :roll:

katana

16 mei 2016, 10:27

Katana zijn ribbekas is op goede voet , overdag geen pijn , 'snachts wel even maar is te verwaarlozen , Lady zal morgen weten of dat de operatie goed is gelukt en zij haar speciale schoen mag over de boeg gooien :)
Het leven hervat zich nu in stand-by staat ttz ,katana zal weer waken over de oudere senioren die in de pers soms in slecht daglicht worden geplaatst , aanvallen, die snode pers is de boodschap :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana

17 mei 2016, 14:53

www.hbvl.be. 72-jarige aangerand op parking :" Ik heb dat nodig, riep hij"

De vrouw uit Gentbrugge wachtte in haar auto op de rest van de familie om samen te gaan ontbijten. " Plots werd de deur aan de passagierskant open getrokken en trok haar hoofd naar beneden en betastte haar onder haar rok enzv..
Marcella hield er drie gebroken ruggenwervels en twee blauwe ogen aan over.
De man is aangehouden. Het gaat om een 34-jarige italiaan die in ons land verblijft.
Katana betreurt dat hij dat niet heeft kunnen verhinneren. 8)

katana

19 mei 2016, 17:00

Katana ondergaat het regime van Lady " minder pattaten " , is vervelend , en dat voor wat minder buik :?: :) :evil:

Denk aan staking , zoals de Walen :lol:

katana

25 mei 2016, 14:53

Ben de stakingen van de spoorwegen beu , het is altijd iets , men kan niet meer rekenen op den trein, alhoewel de laatste trein zal ooit passeren :)

katana

31 mei 2016, 11:28

Katana is nog steeds te bereiken door een vaste telefoon , zoals vele senioren, zijn nazaten hebben geen vaste telefoon meer ( pf van den ouwen tijd) .
Als katana zijn nazaten wil bereiken , is het meestal " spreek een boodscap in" , dus dringende telefoon kan niet meer :)

Mathieu

04 jun 2016, 23:23

katana schreef:Ben de stakingen van de spoorwegen beu , het is altijd iets , men kan niet meer rekenen op den trein, alhoewel de laatste trein zal ooit passeren :)
Katana die laatste trein weet je nooit wanneer die komt en feitelijk maar goed ook. Eens zullen we daar allemaal moeten opstappen en de ene al wat vroeger, of als het anders wil al wat later dan de andere.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

04 jun 2016, 23:25

katana schreef:Katana is nog steeds te bereiken door een vaste telefoon , zoals vele senioren, zijn nazaten hebben geen vaste telefoon meer ( pf van den ouwen tijd) .
Als katana zijn nazaten wil bereiken , is het meestal " spreek een boodscap in" , dus dringende telefoon kan niet meer :)
En ik ken heel ceel senioren die een vaste telefoon hebben en daarbij nog een gsm. En dar is feitelijk niets mis mee. Ik heb dat ook maar de mijne is dan wel ook al niet van de jongsten, je zou bijna kunnen zeggen dat het eentje van de ouden van dagen is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

09 jun 2016, 15:25

Als het garantiefonds zal tellen voor OPTIMA , dan ook voor de kleine spaarders van ARCO !!!

katana

10 jun 2016, 17:11

Beste Moderator,

Graag sluiting van deze site , tachtigjarige , geen kat kijkt er nog uit.

Heb wel een ander voorstel , denkwijze en ervaring en sexy gebeuren van tachtigers en vernieuwers , ze zijn nog niet afgeschreven , hebben ook nog dromen, in'kort , vernieuwing en openheid , tot nu nog niet geuit , wegens dempelvrees en zoverder , graag had katana de medewerking van frisse en onfrisse geesten ,sluit nu af , wacht af , tot het codewoord van losbreking zonder grenzen gegeven wordt , anders salut katana :lol:

spiksin

13 jun 2016, 18:32

:? Mag natuurlijk maar wat is het plan Katana ? Groetjes .

socrates

13 jun 2016, 20:30

Dat katana eens een wervende titel bedenkt en daarmee een nieuw topic opent bij voorkeur bedoeld voor ervaringsdeskundigen van beider kunne maar algemeen toegankelijk en wellicht ook leerrijk voor jonge senioren.
Arbeid adelt, maar adel arbeidt niet. :lol:

spiksin

17 jun 2016, 10:34

Vermits er weinig gewerveld wordt doe ik hier maar verder zeker ?

Er is weer nogal wat tumult over rode yachten , Rolls Roys'es en paraplu's die dat allemaal bedekken zodat ik mij afvraag of 'ze' gaan wachten tot de cipiers staking voorbij is om al die bloedzuigers onderdak te geven ? En vooral om die gestolen fortuinen in de staatskas te storten . Al geloof ik niet dat aan te slagen bootjes en 2500 pk karretjes terug te vinden zullen zijn .
Sloppel !

socrates

17 jun 2016, 11:49

"Met statistieken kan men alles bewijzen" is een populaire uitspraak die bij de publieke opinie sterk is doorgedrongen. Een zogenaamde statistiek, dwz. een tabelletje met de resultaten van onderzoek door zogenaamde deskundigen; gaat over het seksuele leven van 60 +. De algemene teneur is daarbij dat 60+ vaak niet meer seksueel actief zijn, vooral vrouwen zouden na de menopauze nog weinig belangstelling tonen voor de huwelijksdaad. Vaak gaan die onderzoeken over een eerder beperkte groep deelnemers, bovendien is onmogelijk te peilen of die deelnemers ook de waarheid zeggen, zeker als het onderzoek niet op anonieme basis werd gevoerd. Wellicht is het uitgesloten om op dit selecte forum, met in principe enkel senioren, via een poll, een beeld te krijgen van wat er werkelijk tussen seniorenkoppels nog al dan niet gebeurt. Mogelijk kan een socioloog of seksuoloog daaromtrent eens een degelijk onderbouwd onderzoek doen via deze weg.
Arbeid adelt, maar adel arbeidt niet. :lol:

telloorlekker

18 jun 2016, 08:11

Zgn "onderzoeken" door statistiekenburo's aangaande 80+'rs neem ik met een groot zoutkristal. De resultaten zijn meestal groot zuigwerk aan een al afgekloven duim. Ik bedenk me erbij wat voor geloofwaardigheid aan de jonge weetgierigen wordt medegedeeld in die enquete als al het gepubliceerde zoniet ontsproten zou zijn aan dat breintje... Zou het interressanter zijn eerst na te gaan of de 80- of 90-jarige geloofwaardig uit de biecht wil klappen ?