Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

26 jun 2016, 14:15

:lol: :lol: :lol: Heb je voordien dan voor betogingen van de socies (SP, BSP etc.) ook die driekleur uitgehangen ? Alleen de beest uithangen is voorbehouden aan Vlamingen én Ollanders... :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 jun 2016, 11:28

telloorlekker schreef::lol: :lol: :lol: Heb je voordien dan voor betogingen van de socies (SP, BSP etc.) ook die driekleur uitgehangen ? Alleen de beest uithangen is voorbehouden aan Vlamingen én Ollanders... :lol:

Katana heeft niets te maken met betogingen van de socies( SP,BSP etc.)


Katana is een fiere oude Belg en Vlaming , zal volgende vrijdag wel de Belgische Vlag uithangen als de Rode Duivels spelen tegen Wales :!: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

27 jun 2016, 16:04

katana schreef:... en Vlaming , zal volgende vrijdag wel de Belgische Vlag uithangen als de Rode Duivels spelen tegen Wales
Daar zal de 3/4 import van die "roze olifantjes" blij om zijn ? :lol:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 jun 2016, 17:44

telloorlekker schreef:
katana schreef:... en Vlaming , zal volgende vrijdag wel de Belgische Vlag uithangen als de Rode Duivels spelen tegen Wales
Daar zal de 3/4 import van die "roze olifantjes" blij om zijn ? :lol:

Vrijdag morgen zal katana , de mooie Belgische Vlag uithangen , geërfd van zijn ouders , ook rasechte Belgen destijds , echte Belgen bestaan nog miljaarde , alsook echte Vlamingen , verbroedering met de Walen , die er geen snars van verstaan , moet kunnen merde :!: :idea: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

29 jun 2016, 20:36

Bravo voor de integere katana, ook toen hij hier op Sennet, indertijd sympathiseerde met de aanhang van het toenmalige Vlaams Blok; hing hij elk jaar op de nationale Belgische feestdag trouw zijn ouderlijke Belgische Vlag aan de gevel. Tachtig worden heeft hem blijkbaar niet veranderd.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

30 jun 2016, 17:15

socrates schreef:Bravo voor de integere katana, ook toen hij hier op Sennet, indertijd sympathiseerde met de aanhang van het toenmalige Vlaams Blok; hing hij elk jaar op de nationale Belgische feestdag trouw zijn ouderlijke Belgische Vlag aan de gevel. Tachtig worden heeft hem blijkbaar niet veranderd.

De Belgische Vlag geërfd van mijn voorouders , is mij lief , hopelijk zal ze gerespecteerd worden door mijn nazaten , baart mij zorgen :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

30 jun 2016, 17:51

katana schreef:
De Belgische Vlag geërfd van mijn voorouders , is mij lief , hopelijk zal ze gerespecteerd worden door mijn nazaten , baart mij zorgen :)
Als het nazaad niet op de rotsen gevallen is, hoef je geen zorgen te baren. De wee-en zullen dan wel uitblijven. Maar ik zou me meer zorgen om dat wat nadien gesmeed wordt, en dit zou wel eens harder kunnen snijden dan het mes dat naar je genoemd is.... :wink:
Fazal

30 jun 2016, 18:08

Die Belgische vlag betekent niets meer, het is tegenwoordig meer een reclame-vod voor Jupiler. :wink:
En hang ze niet ondersteboven, want dan hangt ze zgz met de rode kant aan de mast.
Niettemin ..., daar zou Margriet Hermans u dankbaar voor zijn. :D

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jul 2016, 10:50

Fazal schreef:Die Belgische vlag betekent niets meer, het is tegenwoordig meer een reclame-vod voor Jupiler. :wink:
En hang ze niet ondersteboven, want dan hangt ze zgz met de rode kant aan de mast.
Niettemin ..., daar zou Margriet Hermans u dankbaar voor zijn. :D

Mijn grootste respect voor iedereens mening , dus die ook van katana ' de Oude Belg' uit Limburg :lol:

Mijn Belgische kunstvlag gemaakt met echt textiel van voor de oorlog twee, met franjeltjes, tricolore , is terug opgeborgen , na de macht van de Rode Duivels tegen de betere taktische ploeg van Wales , ze moeten nog veel leren op gebied van taktiek in ploeg ,de duivels , volgende oefenkamp zou beter plaatshebben in Leopoldsburg in de bloedhete oefenheide onder toezicht van katana , met wat schamel voedsel in de gamel , tijdens de rust na 24 uur oefenen :!: :!: :!: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

03 jul 2016, 11:03

Trump moet winnen zeker nu hij Palin ter hulp heeft gevraagd !!! 8) [/u]

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

03 jul 2016, 11:08

spiksin schreef:Trump moet winnen zeker nu hij Palin ter hulp heeft gevraagd !!! 8) [/u]

Waarom niet , verandering moet er komen , de goede afloop , een gok , moet kunnen :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

03 jul 2016, 19:44

katana schreef:...volgende oefenkamp zou beter plaatshebben in Leopoldsburg in de bloedhete oefenheide onder toezicht van katana , met wat schamel voedsel in de gamel , tijdens de rust na 24 uur oefenen
Met één verschil misschien dat je dan geen coach wil waar de "mot" in zit... zoals bv een Wilmots... :lol:

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

10 jul 2016, 09:44

:cry: :cry: :cry: navo !!!

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 jul 2016, 10:53

katana schreef:
spiksin schreef:Trump moet winnen zeker nu hij Palin ter hulp heeft gevraagd !!! 8) [/u]

Waarom niet , verandering moet er komen , de goede afloop , een gok , moet kunnen :lol:
Dat zal Chamberlain in de jaren dertig ook wel gedacht hebben. :lol:
Laat het middel nooit het doel vervangen !

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

10 jul 2016, 10:59

spiksin schreef::cry: :cry: :cry: navo !!!
Weten waar abraham de mosterd haalt?

De dingen goed snappen :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad