TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

plopperdeplop
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Locatie: overal

03 jul 2016, 18:58

spiksin schreef:Omdat de republikeinen Amerika moeten redden .
Iemand die dweept met de grote leider uit Noord-Korea en Poetin de hemel inprijsde zou ik niet graag met dat berucht "kofferken" aan zijn hand zien lopen.Een kofferken waarmede hij met één simpele vingerdruk de ganse wereld om zeep kan helpen.Ik vraag me af welke studies die pipo ooit gedaan heeft als je Belgie een mooie stad noemt.Dergelijke en nog zoveel meer dwaze schofterige uitspraken zijn zekers niet het kenmerk van iemand die de leiding van een grootmacht (op economisch en militair gebied) op zich kan nemen. Soit de bevolking van elk land verdient de leider(s) voor wie ze kozen. :wink:
Gast

03 jul 2016, 20:08

Misschien eens de achtergrond van Hillary Clinton opzoeken en U niet alleen beperken tot de politiek correcte media a la HLN en De Morgen of de mails waar het over gaat in de pers Via internet kun je ook dieper graven waar H.Clinton overal inzit.
Je moet wel even tijd maken en serieus willen graven en verschieten doe je, maar je moet het wel willen zoeken en lezen. En laat dat nu net het probleem zijn voor velen.
:roll:
Gast

03 jul 2016, 20:31

Plopper nog iets USA lover. Al Nusra een filiaal van Al Quida wordt gesponsord en van wapens voorzien door de USA. Al Quida dat 3000 doden op zijn geweten heeft op de Twin Towers.
Het Syrische leger wordt beschuldigt van gebruik van gifgas op burgers en human right watch eist bombardementen op Damascus. Als ge dan weet dat na onderzoek het gifgas gebruikt werd door door de rebellen die gesteund werden door de USA hebt ge goed schrijven van dwepen met Poetin .
Ik geeft U een goede raad dweep wat meer met uwe tooghanger Vranckx en coolsaert want u zult er ver mee komen.
Ik kwaad ! Nee pisnijdig :twisted:
Begin van het begin de geschiedenis en vooral het ontstaan te volgen van Isis en de rebellen, volg alle links naar Libië enz.... en je zult nog ogen opentrekken van uw Obama en Hilary Clinton. Veel succes.
Maar ik blijf erbij, ieder zijn mening.

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

04 jul 2016, 09:00

8) En mijn mening is dat de U.S Trump nodig heeft , en bij extentie de wereld . De partij zal wel zorgen dat het binnen de krijt lijnen blijft . Palin vice president ?
Gast

04 jul 2016, 09:32

En mijn mening is dat de U.S Trump nodig heeft ,.......
Dat is ook wat ik bedoel met mijn reactie hierboven geschreven. Trump zal waarschijnlijk ook niet zaligmakend zijn maar Clnton.........
Ik kan maar niet begrijpen dat de ogen nog niet opengaan met wat de USA allemaal aan het bekokstoven zijn i.v.m hun buitenlands beleid en vooral met Midden-Oosten en nu Rusland
Het dwepen met Noord-Korea en Poetin, net daar waar hij toch probeert het lont enigszins uit het kruitvat te halen doen de huidige machthebbers in de USA er alles aan om net de haat terug aan te wakkeren.
Zie maar naar de reacties die er ontstonden toen Rusland de " gematigde rebellen " en ISIS ging bombarderen in Syrië.
" Gematigde rebellen " die verbonden zijn aan Al Qaeda. Hoe kun je hier van gematigde spreken als die verbonden zijn aan het grootste terreurnetwerk dat de wereld ooit gekend heeft ! Zelfs 3.000 doden op Amerikaanse bodem weerhoudt echter deze Amerikanen er niet van deze " gematigde rebellen " te steunen. Begrijpe wie kan :roll:

Het argument dat de Amerikanen ons al 2x zijn komen redden geeft hen niet het recht ( vrijbrief ) om ons Europeanen telkens weer mee te sleuren in hun buitenlandse escapades met goedkeuring van onze politici.
Wij zullen de amerikanen dankbaar blijven en een goede verstandhouding moet er blijven maar niet ten koste van alles, er zijn grenzen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

04 jul 2016, 09:32

spiksin schreef:8) En mijn mening is dat de U.S Trump nodig heeft , en bij extentie de wereld . De partij zal wel zorgen dat het binnen de krijt lijnen blijft . Palin vice president ?
Kijk je niet naar de vRT? Dan zou je moeten weten dat Trump gene goeie is! Wat zeg ik: Nen hele slechte mens! :evil: :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

spiksin
Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Locatie: Merksem

04 jul 2016, 09:42

:( De rRt bedoel je ? Nee dank u . :cry:
:wink:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

20 jul 2016, 15:52

Eerste dringende taak op de agenda van onze Amerikaanse Presidentskantdaat. Het zich wettelijk aanschaffen van een nieuwe vrouw Waarschijnlijk een hele plezante verschijning in de bed stee, maar het is voor de doorsnee Amerikaan ondertussen duidelijk, dat het zwaartepunt van de toekomstige First lady zich bevindt, onder de gordel lijn:
De grijze materie waarover ons fotomodel beschikt is onvoldoende, om de nodige steun te geven aan de toekomstige President.
Er zijn maar 2 oplossingen voorhanden. De dame verlegt het aandachtspunt van de mannelijke bull´s, van het verstand naar het vlees:Een toevallige onverwachte nipple slip of de taktiek van de Engelse prinses Kate, een windje waardoor een piepklein tanga slipje wordt blootgelegd ofwel moet ze worden ingeruild tegen een model, dat over meer grijs cellenmateriaal beschikt, maar zo kan het niet verder: Onze Presidentskandidaat slaat vandaag een modderfiguur en mist misschien wel de overwinning.
Het betekent niet direct dat hij vegetariër moet worden. De concurrentie sukkelde destijds met eenzelfde probleem, Bill kwam niet aan zijn trekken, maar greep met beide handen naar de eerste voortrekker die zich aanbood, en blijkbaar met succes.
.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

20 jul 2016, 17:58

De kannibaal schreef:De grijze materie waarover ons fotomodel beschikt is onvoldoende, om de nodige steun te geven aan de toekomstige President.
Had Jackie dan een diploma Pol&Soç of was Nancy Reagan een crack in buitenlandse diplomatie? Van Carter of godbetert Gerald Ford kan ik mij in het beste geval niet eens herinneren hoe hun respectieve ega's eruit zagen.
Aangezien er nog geen nieuwe Kissinger voorhanden is hou ik het erop dat het buitenlands beleid niet revolutionair zal afwijken van het huidige. Mischien nog een paar duizend troepen terugtrekken uit Afghanistan en irak en hooguit Guantanamo echt sluiten (wat Obama al acht jaar belooft). De rest van de US Army blijft gewoon waar ze nu al zitten.
Binnenlands wordt de federale staat nog verder afgebouwd en Obamacare kan definitief de vergetelheid in.
De Saoudi's en Israeli's mogen vooralsnog op beide oren slapen, ze zullen blijvend kunnen rekenen op het nieuwste wapentuig.
De presidentsvrouwe zal zich hooguit mogen bezighouden met de traditionele charity events, de ontwikkelingen op de catwalk en af en toe een Arm Kindje op de arm nemen in een of ander ontwikkelingsland.
Gast

20 jul 2016, 20:10

En hoe gaat Bill Clinton zijn rol vervullen als man van de president ! Hij mag de rosse buurten afschuimen met de ogen van de secret service op zijn gat gericht :lol:

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

20 jul 2016, 21:37

Of het nu Trump dan wel Clinton wordt, het zal uiteraard altijd wel een Amerikaan zijn, In die term "Amerikaan" ligt alles besloten. Volgens mij is die presidentsverkiezing één grote dure farce. Zo lang de miljoenen die eraan worden besteed, binnen de eigen economie blijven valt dat dan nog mee, kiezen is zoals alles bij Uncle Sam "business". Republikeinen zouden volgens hun zelf gekozen naam, geen democraten zijn, of zijn Democraten misschien ook republikeinen ? Het spijtige aan die "farce" is dat de "gekochte" president zoveel macht heeft, vooral buiten zijn eigen land dan toch. De jongste 50 jaar hebben wij al opvallend zwakke en opvallend sterke figuren gezien als machtigste man ter wereld, maar tenslotte was toch geen daarvan "Sant in eigen land". Als de wapenlobby of de corrupte vakbonden een stroman-president aanstellen dan is dat in de eerste plaats belangrijk voor de niet-Amerikanen. Bij een comdedy-caper-figuur als Trump, ligt het er volgens mij nu wel vingerdik op dat de president finaal maar een ledepop is. Anderen trekken achter de schermen aan zijn touwtjes. Wie ook de volgende VS hoofdman wordt; die zal in elk geval te maken krijgen met onze gele broeders uit communistisch ? China; De IS- en Al Qaida problematiek is, daarmee vergeleken, slechts klein bier. De wereld staat voor de installatie van een Nieuwe Wereldorde, dat zullen noch een Trump noch een Clinton kunnen voorkomen, zij zouden immers niet de eerste president kunnen worden van een nieuwe onverkozen Wereldregering.
Laat het middel nooit het doel vervangen !

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

20 jul 2016, 22:14

socrates schreef: De wereld staat voor de installatie van een Nieuwe Wereldorde, dat zullen noch een Trump noch een Clinton kunnen voorkomen, zij zouden immers niet de eerste president kunnen worden van een nieuwe onverkozen Wereldregering.
Wereldregeringen zijn populair in fantasy strips en science fiction series, dat is dan ook de enige plek waar ze het voor het zeggen hebben.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

20 jul 2016, 22:27

MichelN schreef:
socrates schreef: De wereld staat voor de installatie van een Nieuwe Wereldorde, dat zullen noch een Trump noch een Clinton kunnen voorkomen, zij zouden immers niet de eerste president kunnen worden van een nieuwe onverkozen Wereldregering.
Wereldregeringen zijn populair in fantasy strips en science fiction series, dat is dan ook de enige plek waar ze het voor het zeggen hebben.
Dat is dan toch al een begin.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

20 jul 2016, 22:28

Trump mag dan wel een comedycaper figuur zijn maar het is ook interessant om de strapatzen van Hillary Clinton eens te bekijken als minister van buitenlandse zaken van de VS.
Ik heb meer schrik van die Hillary dan van Trump alleen al als men weet met welke personen zij goede vriendjes is. Bekijk onze miljardair Soros maar eens die kind aan huis is bij de Clintons.
Denk nu niet dat de wereld na januari 2017 er plots beter gaat uitzien, wat tevens ook telt voor Trump. Trump heeft één voordeel en dat is zijn nog onbeschreven blad in de Amerikaanse politiek wat men van Clinton duidelijk niet kan beweren.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

20 jul 2016, 22:36

Dicksy schreef:Trump mag dan wel een comedycaper figuur zijn maar het is ook interessant om de strapatzen van Hillary Clinton eens te bekijken als minister van buitenlandse zaken van de VS.
Ik heb meer schrik van die Hillary dan van Trump alleen al als men weet met personen zij goede vriendjes is. Bekijk onze miljardair Soros maar eens die kind aan huis is bij de Clintons.
Denk nu niet dat de wereld na januari 2017 er plots beter gaat uitzien, wat tevens ook telt voor Trump. Trump heeft één voordeel en dat is zijn nog onbeschreven blad in de Amerikaanse politiek wat men van Clinton duidelijk niet kan beweren.
Je hebt "meer" schrik van Clinton dan van Trump maar dus van beiden toch wel schrik ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !