Alcohol vrij bier
-
pol55 - Lid geworden op: 20 mei 2006, 16:03
Heb nu een paar Jupiler blikjes 0% alcohol gedronken. Smaakt niet slecht....maar is vrij duur. Ze kunnen toch de alcohol recuperen of niet ????om het beterkoop te maken.
Huawei D15 . AMD Ryzen 5 3500 U, 256 GB SSD schijf
-
doggy - Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02
Ik drink al 20 jaar alcoholvrij bier (om medische reden), ook niets in het eten. De 'oude' Jupiler was mijn lievelingsbier en nu... die nieuwe Jupiler.
Ik vind dit afschuwelijk. Ik krijg het met moeite binnen. Maar ja, nog 1 bak en dan ben ik ervan af. Kan het niet teruggeven in Colruyt omdat ik de rekening niet meer heb.
En dan zoeken naar een andere alcoholvrij biertje.
Ik vind dit afschuwelijk. Ik krijg het met moeite binnen. Maar ja, nog 1 bak en dan ben ik ervan af. Kan het niet teruggeven in Colruyt omdat ik de rekening niet meer heb.
-
Charlie* - Lid geworden op: 31 jan 2008, 12:21
PALM N•A ook groene palm genoemddoggy schreef:Ik drink al 20 jaar alcoholvrij bier (om medische reden), ook niets in het eten. De 'oude' Jupiler was mijn lievelingsbier en nu... die nieuwe Jupiler.
vind ik zelf niet slecht
geniet van het leven zo lang het kan.
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
.
Alcohol vrij bier ...
't Is lijk een ...
Het beste is er uit.
.
Alcohol vrij bier ...
't Is lijk een ...
Het beste is er uit.
.
-
denlowie - Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
jaren geleden heb ik ooit eens palm NA geproefd en dit had met de normale palm weinig verschil.
maar nu de nieuwe juliler is niks voor een bier drinker, ik denk dat het bijna onmogelijk is om de zelfde smaak te bekomen, ondanks men al veel kunnen wat smaak geven betreft.
maar nu de nieuwe juliler is niks voor een bier drinker, ik denk dat het bijna onmogelijk is om de zelfde smaak te bekomen, ondanks men al veel kunnen wat smaak geven betreft.
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
-
Zondag gaan eten "op de dijk" in Oostende. Ik vroeg een alcoholvrij biertje en heb er onmiddellijk bijgezegd : geen Jupiler.
Hun alcoholvrij bier is Maes. Vroeger zou ik dit niet graag hebben gedronken. maar het is veel beter dan de nieuwe Jupiler. En nu maar verder zoeken.
Hun alcoholvrij bier is Maes. Vroeger zou ik dit niet graag hebben gedronken. maar het is veel beter dan de nieuwe Jupiler. En nu maar verder zoeken.
-
Ik heb gekozen voor MAES. Alle alcoholvrije bieren geproefd. Naar verschillende winkels (grootwarenhuizen) geweest, want men heeft ze niet overal.
Ik had nog een halve bak Jupiler over en... ik kreeg het niet meer binnen.
Wat hebben de andere vaste alcoholvrije bierdrinkers gekozen ???
Gr.
Ik had nog een halve bak Jupiler over en... ik kreeg het niet meer binnen.
Wat hebben de andere vaste alcoholvrije bierdrinkers gekozen ???
Gr.
-
pol55 - Lid geworden op: 20 mei 2006, 16:03
Gisteren een terrasje gedaan met mijn vrouw. Het was te warm om lang te fietsen. Een alcoholvrije pils gedronken (uit blik 33 cl)...prijs 2,4€. Zelfde bier kan je nu kopen in promotie 8€ voor 3X6 blikjes in een bekend grootwaren keten. (dus 0,44€ per blik) Het was gene Jupller 0.0 % of ander Belgisch bier, maar smaakte nog beter!!!!!
Daarna nog een bakje aardbeien (1/2 kg) gaan kopen 4,39€. Vandaag lees ik in de krant dat de telers hier op de veiling 0,50€ per1/2 kg krijgen.
Niet te verwonderen dat cafe's en telers sluiten.
Daarna nog een bakje aardbeien (1/2 kg) gaan kopen 4,39€. Vandaag lees ik in de krant dat de telers hier op de veiling 0,50€ per1/2 kg krijgen.
Niet te verwonderen dat cafe's en telers sluiten.
Huawei D15 . AMD Ryzen 5 3500 U, 256 GB SSD schijf