heeft men het gevaar "corona nog niet begrepen?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Te straks even naar 'een' gekeken, De tests liggen stil, omdat ze bij de privé zitten.
En apothekers die zelf moeten aankopen via een niet normale weg.
En apothekers die zelf moeten aankopen via een niet normale weg.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
popov1 - Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Nigeria heeft de religieuze overheid een imam uit zijn functie ontheven omdat hij gevolg heeft gegeven aan het verbod om nog grote groepen mensen bij elkaar te laten komen.
Voor moslims in dat deel van Nigeria geldt dat blijkbaar niet. Ze hebben het nog niet begrepen.
Voor moslims in dat deel van Nigeria geldt dat blijkbaar niet. Ze hebben het nog niet begrepen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zo'n 100.000 mensen kwamen samen voor de begrafenis van een bekende imam. Dat is gebeurd in Bangladesh.
Binnenkort volgt er bij ons weer een 'solidariteitsactie' met het zwaar getroffen Bangladesh.
Binnenkort volgt er bij ons weer een 'solidariteitsactie' met het zwaar getroffen Bangladesh.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik ben wat bevreesd voor wat de moslims hier gaan doen vanaf de 23ste april, met hun ramadan,sommige imams hebben wel gevraagd om binnen te blijven,en niet naar de moskee te gaan om te bidden,en of ze hun sociale afstand gaan houden,en wat de politie gaat doen bij overtreding....Wil. schreef: ↑19 apr 2020, 17:29Zo'n 100.000 mensen kwamen samen voor de begrafenis van een bekende imam. Dat is gebeurd in Bangladesh.
Ik denk dat we ons mogen klaarzetten voor corona pandemie 2.........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Tokio Ik ben wat bevreesd voor wat de moslims hier gaan doen vanaf de 23ste april, met hun ramadan,sommige imams hebben wel gevraagd om binnen te blijven,en niet naar de moskee te gaan om te bidden,en of ze hun sociale afstand gaan houden,en wat de politie gaat doen bij overtreding....
Idd heb ik geplaatst op andere topic en de vraag is of ze voorbereid zijn , want ze vragen de nachtwinkels
te openen . Maar of ze hun aan de regels gaan houden
Dat beloofd voor ons eigen bevolking jeugd als nachtwinkels gaan openen . Want die gedragen hun ook niet.
Idd heb ik geplaatst op andere topic en de vraag is of ze voorbereid zijn , want ze vragen de nachtwinkels
te openen . Maar of ze hun aan de regels gaan houden
Dat beloofd voor ons eigen bevolking jeugd als nachtwinkels gaan openen . Want die gedragen hun ook niet.