Inloggen bij Microsoft
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hello iedereen, deze morgen start ik mijn computer en krijg ik op mijn scherm de boodschap te zien dat ik mij bij Miscrosoft Defender moet inloggen, wat ik ook gedaan heb.
In de krant lees ik nu dat phising software gebruikers zou uitnodigen tot inloggen bij Microsoft om belangrijke updates uit te voeren.
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Groetjes en bedankt voor de antwoorden.
Danny
In de krant lees ik nu dat phising software gebruikers zou uitnodigen tot inloggen bij Microsoft om belangrijke updates uit te voeren.
Heb ik iets verkeerd gedaan?
Groetjes en bedankt voor de antwoorden.
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Bedankt voor dit antwoord.
Enkel maar de knop "Aanmelden" gebruikt.
En waarom heb ik dan hier de vraag gesteld? Wel Microsoft Defender staat hier op mijn Windows 11 sinds 2020, en vroeger jaren op mijn Windows 10, en dit was de eerste maal dat mij moest aanmelden, en ook wegens dat artikel in de krant, vandaar mijn vraag.
Bedankt en groetjes
Danny
Enkel maar de knop "Aanmelden" gebruikt.
En waarom heb ik dan hier de vraag gesteld? Wel Microsoft Defender staat hier op mijn Windows 11 sinds 2020, en vroeger jaren op mijn Windows 10, en dit was de eerste maal dat mij moest aanmelden, en ook wegens dat artikel in de krant, vandaar mijn vraag.
Bedankt en groetjes
Danny
Laatst gewijzigd door Danny. op 02 aug 2023, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Windows Defender staat op groen.
Dat scherm kreeg ik bij de opstart, en ik dacht dat men door het aanmelden misschien mijn IP adres zou kunnen zien, vandaar mijn achterdocht.
Groetjes
Danny
Dat scherm kreeg ik bij de opstart, en ik dacht dat men door het aanmelden misschien mijn IP adres zou kunnen zien, vandaar mijn achterdocht.
Groetjes
Danny