Ryanair
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 2d71&ei=62
Men zou deze praktijken aan banden moeten leggen.
Via deze" trukken" maakt Ryanair winst, het zal niet op het ticket van 30€ zijn waar ze winst op maken.
Men zou deze praktijken aan banden moeten leggen.
Via deze" trukken" maakt Ryanair winst, het zal niet op het ticket van 30€ zijn waar ze winst op maken.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Ons moe zit ook in een rolstoel en dat is met de schaarlift in het vliegtuig. Maar die assistance in Spanje, rolstoelen te kort en de fout maar zoeken. Iedereen nog maar eens checken ginds en de fout onvindbaar.
Zoals die stakingen nu, is dat geen middeltje om dubbelboekingen door derden niet te moeten terugbetalen?
- Elk jaar is't prijs met die stakingen en dat is heirkracht of zoiets.
Zoals die stakingen nu, is dat geen middeltje om dubbelboekingen door derden niet te moeten terugbetalen?
- Elk jaar is't prijs met die stakingen en dat is heirkracht of zoiets.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Wat een redenatie? Jij denkt dus dat die piloten staken speciaal om geen terugbetaling te moeten doen wegens dubbelboeking? Dat moet jij mij nu echt eens uitleggen want die piloten daar mee te maken hebben? Gaan die meer of minder verdienen? Of juist meer om te manipuleren? Allée jong, denk toch eens na.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Recent nog gezien op TV hoeveel er in de "buik" van een modaal vliegtuig gaat!
Die passagiers zijn op den duur bijzaak.
Maar in de stuurcabine moeten wel 2 piloten zitten.
En wat staken betreft... mogelijk leeft de echtgenote van een piloot van stempelgeld!?
Die passagiers zijn op den duur bijzaak.
Maar in de stuurcabine moeten wel 2 piloten zitten.
En wat staken betreft... mogelijk leeft de echtgenote van een piloot van stempelgeld!?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Een knokploeg of die graag iets voor de baas doen. Hoeveel reisformules bestaan er niet (hotel+vlieger).
Die van een goed reisbureau checken wel eerst en eerst betalen of ze boeken niet voor je.
Ik had ooit al eens een boeking gedaan via derden, uiteindelijk moest ik 2 dagen opschuiven. Volgens mij is dat een warboel links en rechts.
Die van een goed reisbureau checken wel eerst en eerst betalen of ze boeken niet voor je.
Ik had ooit al eens een boeking gedaan via derden, uiteindelijk moest ik 2 dagen opschuiven. Volgens mij is dat een warboel links en rechts.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
De piloten van Ryanair hebben tijdens de corona loon ingeleverd omdat hun baas dit vroeg en hij geen steun wou ontvangen van de EU of de Ierse staat.
Nu willen deze piloten dat hun loon terug komt op het niveau van voor hun inlevering, lijkt me logisch dat men zijn loon terug krijgt als men eerst loon inlevert om de firma en je job te redden.
En ja de piloten verdienen meer dan een gewone bediende of arbeider maar hun verantwoordelijkheid is groot.(ja, ook iedereen heeft een verantwoordelijkheid in zijn werk; maar sommige meer dan anderen{behalve overbetaalde voetballers}).
Daar gaat het hier niet over, het gaat hier in het artikel over de extreem hoge kosten die de lage kosten maatschappij aanrekent.
De lage kosten reken voor alles en nog wat aan, en dit zogezegde business model verkoopt tickets omdat de mensen zich daar aan laten vangen en oudere mensen zoals in het artikel zijn er de dupe van.
Ik gehoord van iemand die voor een handlings maatschappij werkte die de afhandeling deed van Ryanair en een regel was dat ze alle passagiers 10 minuten voor vertrek moesten annuleren, zelfs als ze ook naar de balie kwamen en op 1 meter van de balie waren, zelfs als de andere passagiers nog stonden aan te schuiven om in te stappen.
Nu willen deze piloten dat hun loon terug komt op het niveau van voor hun inlevering, lijkt me logisch dat men zijn loon terug krijgt als men eerst loon inlevert om de firma en je job te redden.
En ja de piloten verdienen meer dan een gewone bediende of arbeider maar hun verantwoordelijkheid is groot.(ja, ook iedereen heeft een verantwoordelijkheid in zijn werk; maar sommige meer dan anderen{behalve overbetaalde voetballers}).
Daar gaat het hier niet over, het gaat hier in het artikel over de extreem hoge kosten die de lage kosten maatschappij aanrekent.
De lage kosten reken voor alles en nog wat aan, en dit zogezegde business model verkoopt tickets omdat de mensen zich daar aan laten vangen en oudere mensen zoals in het artikel zijn er de dupe van.
Ik gehoord van iemand die voor een handlings maatschappij werkte die de afhandeling deed van Ryanair en een regel was dat ze alle passagiers 10 minuten voor vertrek moesten annuleren, zelfs als ze ook naar de balie kwamen en op 1 meter van de balie waren, zelfs als de andere passagiers nog stonden aan te schuiven om in te stappen.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Beste Jane,
Zal ik je wat vertellen over wat men noemt " de vliegerij " ;
Piloot worden is al geruime tijd geen jongens of meiskes droom . Het behalen van tp-vergunning ( Transport Public ) kost aan opleiding nu al tussen de 4 en 5 miljoen oude belgische frank . Velen onder hen zijn zonder werk en moeten de nodige vlieguren hebben om hun checks te doen om deze TP te behouden .Zolang men geen commandant is van een B747 of gelijkgestelde " heavy's ' is de wedde van een lijnpiloot niet veel soeps om over naar huis te schrijven .Zo ook is het gesteld met de airhostessen . Nee echt waar , tis allemaal niet zo ideaal als men het voorstelt ...
mvg-werewoef
Zal ik je wat vertellen over wat men noemt " de vliegerij " ;
Piloot worden is al geruime tijd geen jongens of meiskes droom . Het behalen van tp-vergunning ( Transport Public ) kost aan opleiding nu al tussen de 4 en 5 miljoen oude belgische frank . Velen onder hen zijn zonder werk en moeten de nodige vlieguren hebben om hun checks te doen om deze TP te behouden .Zolang men geen commandant is van een B747 of gelijkgestelde " heavy's ' is de wedde van een lijnpiloot niet veel soeps om over naar huis te schrijven .Zo ook is het gesteld met de airhostessen . Nee echt waar , tis allemaal niet zo ideaal als men het voorstelt ...
mvg-werewoef
AMEN en AUM