attachments doorsturen met Mail van iMac
-
janneman1 - Lid geworden op: 24 mar 2004, 14:15
Wellicht is dit het eenvoudigst:
1. Zorg dat uw mailprogramma (het icoon) in uw Dock staat.
2. Ga naar het bestand dat u als bijlage wil meesturen met uw mailbericht.
3. Sleep dit bestand naar het mail icoon dat in uw Dock staat en laat de muisknop los wanneer
een nieuw venster verschijnt van uw mailbericht. In dit venster ziet u het bestand (bijlage) staan.
4. Vul het mailadres in van de persoon aan wie u de mail wil versturen en schrijf eventueel een bericht
5. Uw mail is klaar om te versturen.
1. Zorg dat uw mailprogramma (het icoon) in uw Dock staat.
2. Ga naar het bestand dat u als bijlage wil meesturen met uw mailbericht.
3. Sleep dit bestand naar het mail icoon dat in uw Dock staat en laat de muisknop los wanneer
een nieuw venster verschijnt van uw mailbericht. In dit venster ziet u het bestand (bijlage) staan.
4. Vul het mailadres in van de persoon aan wie u de mail wil versturen en schrijf eventueel een bericht
5. Uw mail is klaar om te versturen.
MacBook Air M2 - 2022 - 16GB Sequoia
Mac Mini M1 - 2020 - 16GB Sequoia
-
Audass - Lid geworden op: 16 feb 2014, 09:20
dank u ; ik zal;het proberen
Maar ondertussen heb ik gevonden als ik het pijltje forward gebruik er dan rechts bovenaan een icoon verschijnt include attachments maar tot mijn grote verwondering is de tekening heel zwakjes dan een reeks andere die goed uitkomen. Heb jij daar een verklaring voor en een oplossing om include attacments ook volwaardig te maken
Met dank en goedenavond
Audass
Maar ondertussen heb ik gevonden als ik het pijltje forward gebruik er dan rechts bovenaan een icoon verschijnt include attachments maar tot mijn grote verwondering is de tekening heel zwakjes dan een reeks andere die goed uitkomen. Heb jij daar een verklaring voor en een oplossing om include attacments ook volwaardig te maken
Met dank en goedenavond
Audass
-
janneman1 - Lid geworden op: 24 mar 2004, 14:15
Wanneer ik een mail ontvang met een bijlage (attachment) en deze mail doorstuur, dan wordt deze bijlage gewoon meegestuurd en wordt ook door de bestemmeling ontvangen. Wanneer dit bij u niet het geval is, dan zou ik dit wel graag eens zien, wat jammerlijk niet mogelijk is. Een oplossing bieden via dit Forum is soms moeilijk.
MacBook Air M2 - 2022 - 16GB Sequoia
Mac Mini M1 - 2020 - 16GB Sequoia