RIJBEWIJS
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
In de krant verscheen een dierenarts wiens wagen werd getakeld.
Reden: Rijbewijs verlopen?
Het gaat om de nieuwe rijbewijzen als een bankkaart.
Deze blijken maar 10 jaar geldig. En dat blijkt zowaar te zien op de kaart.
Wist ik ook niet; en velen met mij denk ik
Reden: Rijbewijs verlopen?
Het gaat om de nieuwe rijbewijzen als een bankkaart.
Deze blijken maar 10 jaar geldig. En dat blijkt zowaar te zien op de kaart.
Wist ik ook niet; en velen met mij denk ik
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Idd......het is om de 10 jaar betalen......
En er zullen er zich waarschijnlijk méér dan één laten aan vangen, je moet er zelf voor lopen.
Het is niet zoals met een bankkaart dat je automatisch een andere krijgt of er van verwittigd wordt dat ze verloopt.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Rijbewijs of niet.
Ge kunt het, of ge kunt het niet.
https://www.facebook.com/watch/?ref=sav ... cale=nl_NL
Ge kunt het, of ge kunt het niet.
https://www.facebook.com/watch/?ref=sav ... cale=nl_NL
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
ik heb er al toch al ene uit de auto moeten sleuren omdat die zoals met een botsauto reed. Zo verstrooid bang of te oud, de gevarendriehoek eraan en zijn zoon pakte hem binnen.
Op de autostrade zie je dat soms ook: dan weer geconcentreerd en mee met de hoop tot trager rijden en bb niet goed meer zien en zwalpen.
Op de autostrade zie je dat soms ook: dan weer geconcentreerd en mee met de hoop tot trager rijden en bb niet goed meer zien en zwalpen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ben niet goed mee hoor boeffer.
Ik had het eerder over de kunst van het uitrijden uit een nauwe parkeerplaats.
Degenen die hem voor en achter, klem hadden gezet, hadden waarschijnlijk ook wel een rijbewijs, maar een rijbewijs is dus duidelijk geen bewijs van verstand.
Iedereen heeft recht op een plaatsje onder de zon, en niemand heeft het recht om (en dan nog op een uiterst domme manier) hem/haar dat te ontzeggen..
Als ik ergens parkeer, dan zorg ik ervoor dat degenen, zowel voor als achter mij, plaats genoeg hebben om hun parkeerplaats te verlaten. En daar hoeft men zelfs geen rijbewijs voor te hebben.
PS: Een parkeerbewijs mag er ook nog komen, alhoewel de rijinstructeur het verstand van de leerling niet kan verbeteren. Aan zulke mensen moet werkelijk àlles (en vooral het 'hoe' en 'waarom') worden uitgelegd, anders snappen ze er de ballen van.
Ik had het eerder over de kunst van het uitrijden uit een nauwe parkeerplaats.
Degenen die hem voor en achter, klem hadden gezet, hadden waarschijnlijk ook wel een rijbewijs, maar een rijbewijs is dus duidelijk geen bewijs van verstand.
Iedereen heeft recht op een plaatsje onder de zon, en niemand heeft het recht om (en dan nog op een uiterst domme manier) hem/haar dat te ontzeggen..
Als ik ergens parkeer, dan zorg ik ervoor dat degenen, zowel voor als achter mij, plaats genoeg hebben om hun parkeerplaats te verlaten. En daar hoeft men zelfs geen rijbewijs voor te hebben.
PS: Een parkeerbewijs mag er ook nog komen, alhoewel de rijinstructeur het verstand van de leerling niet kan verbeteren. Aan zulke mensen moet werkelijk àlles (en vooral het 'hoe' en 'waarom') worden uitgelegd, anders snappen ze er de ballen van.