| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Zombie2
|
Geplaatst: Ma 26 Sep 2011, 11:21 Onderwerp: INLOGGEN |
|
|
Ik geraak niet ingelogd bij de slanke lijners,mijn gebruikersnaam en nicknaam zijn juist,hoe zou dat komen?
Vriendelijk bedankt voor eventueel antwoord,
groetjes Zombie2.
|
|
| Naar boven |
|
 |
gerarda
|
Geplaatst: Ma 26 Sep 2011, 13:56 Onderwerp: |
|
|
Men doet het zodanig veel dat men soms een kleinigheid vergeet uit te voeren. Als ge klikt en uw gebruikersnaam komt tevoorschijn , klikt dan op de naam en de zwarte puntjes komen dan voor uw wachtwwoord en dan moet ge op inloggen klikken die daaronder staat.
Groetjes en good luck Gerarda
|
|
| Naar boven |
|
 |
Zombie2
|
Geplaatst: Di 27 Sep 2011, 11:44 Onderwerp: INLOGGEN. |
|
|
Gerarda,ik had graag lid geworden van de mailgroep de slanke lijners,mijn wachtwoord en gebruikersnaam zijn juist want anders geraak niet op het forum en toch werkt het niet?
groetjes Zombie2.
|
|
| Naar boven |
|
 |
gerarda
|
Geplaatst: Zo 02 Okt 2011, 7:16 Onderwerp: Re: INLOGGEN. |
|
|
| Zombie2 schreef: |
Gerarda,ik had graag lid geworden van de mailgroep de slanke lijners,mijn wachtwoord en gebruikersnaam zijn juist want anders geraak niet op het forum en toch werkt het niet?
groetjes Zombie2. |
Zombie2 ja nu kan ik u niet helpen hoor. Als er u niemand anders kan helpen eens contact opnemen met de moderator.
Groetjes Gerarda
|
|
| Naar boven |
|
 |
redpoppy Moderator SeniorenNet
|
Geplaatst: Zo 02 Okt 2011, 10:21 Onderwerp: |
|
|
Zombie2
uw inloggegevens voor het forum kunt u niet gebruiken voor de mailgroepen.Voor de mailgroepen zijn aparte registraties nodig.Dus eerst u registreren op de mailgroep van uw keuze en dan inloggen met uw nieuwe gegevens.Via deze link kan u een woordje meer uitleg vinden :
http://www.seniorennet.be/Pages/Help/mailgroepen.php
_________________ Wees voor iedereen aanspreekbaar,
en luister naar de mens.(Dom P.Guéranger)
I ♥ Seniorennet |
|
| Naar boven |
|
 |
|