Ten huize van Ming en Twinny is het vakantie

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.
Gast

05 jun 2017, 13:38

Wel gerarda,dat is toch de bedoeling,we mogen ons zelf niet te fel aux serieux nemen,en een glimlach werkt ontwapenend. Een huisdier ontlokt ons vaak een smile die ons al de rest doet vergeten.Kijk maar naar de fotos van rebelle,(rebelle,whats in a name)dat zijn geen kunstfotos van een beroeps,maar in hun eenvoud,ontlokken ze ons vaak een aangenaam gevoel,dat wij als hondenliefhebber direkt oppikken.
Maar genoeg geleuterd nu,laat de fotos maar komen,tot iedereens plezier,en een grapje mag natuurlijk ook. :) :) :) [/b]

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jun 2017, 14:45

Ik had een selfie moeten nemen toen ik zaterdag tijdens de wandeling met 4 hondjes tegen dek ging . Niet zoals je zou denken , niet de fout van de hondjes . Wel van het wegdek , ik sloeg mijn voet om en ging tegen dek . Ocharme de hondjes keken me aan alsof ....... wat doe jij op de grond .
Alle een schel van mijn knie en mijn elleboog . Maar het eerste moment kon ik bijna niet meer op mijn voet staan .
Maar ik heb wel eerst mijn wandeling gemaakt voor ik naar huis ging .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door rebelle op 05 jun 2017, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

05 jun 2017, 16:41

Een ongeluk loert soms in een klein hoekje.Ge hebt al bij al nog geluk gehad,want een voet omslaan kan nare gevolgen hebben,ik heb er ooit een breuk aan overgehouden.Wat zouden de beestjes dan moeten doen ocharme.
Hopelijk gaat het al beter en komt alles in orde.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 jun 2017, 16:42

Ja Rebelle zal wel pijn gedaan hebben.
Ik ben ook eens gevallen met mijn twee honden die bij mij waren . En ik moest feitelijk ook lachen. Er lag wat mos op het voetpad en de 2 honden waren voor mij aan de leiband en ik gleed uit en lag op de grond .En die honden panikeerden niet of sprongen niet weg .Die bleven daar gewoon staan alsof ze wilden zeggen ja we gaan maar wat wachten zeker alsof ze gewoon waren dat ik even tegen dek ging .

Ook eens mijn pols gebroken door de beton op de straat die droog was van de vorst en mijn zolen antislip en ik viel op mijn knie en steunde met mijn hand op de grond en mijn pols brak Maar het is maar als er zo iets gebeurt dat ge denkt ik sta hier nu met mijn hond. Ik kon nog wel tot aan de auto geraken maar rijden was wat anders.Gelukkig was het niet te ver van ons huis zodat mijn man te voet kon komen om de auto te besturen.


groetjes en hopelijk is je knie snel genezen.

Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jun 2017, 17:14

Ik ben nogal een taaie .ik ben al heel veel opgelapt geweest . Tis een kwestie van gewoon worden . 😂😂😉😉👍👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jun 2017, 19:27

Afbeelding

Rara wie ben ik ?????
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 jun 2017, 21:56

Dat zal Nestor zijn zeker ? Ergens gezeten waar hij niet mocht ?

groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

05 jun 2017, 23:33

Tis inderdaad Nestorke . En nestorke iets uitspoken ? Hij zou niet durven , de sloeber .

Slaapwel allemaal de woefjes zijn al naar bedje .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jun 2017, 14:51

Afbeelding

Veel te veel wind vandaag . Daarom gezellig samen in de zetel .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gast

06 jun 2017, 20:26

Was het wel de wind?Of was het misschien nog een beetje veel pijn van uw val,dat ge niet durft toegeven,omdat ge uzelf een straffe vind. :) :)
Het zal wel de wind en regen geweest zijn,want het was bij toeren geen weer om een HOND door te jagen.En eens lekker een dagje uitluieren in de zetel met wat geflep tussendoor kan toch zo'n deugd doen voor iedereen.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jun 2017, 21:58

We hebben de wind getrotseerd , niet de grootste wandeling maar toch wel driekwartier op zwier geweest . En daarna keppetijd voor Nestorke .

B Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jun 2017, 22:54

Afbeelding

Voor het slapen gaan nog even de tuin inspecteren op eventuele indringers .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 jun 2017, 12:06

Afbeelding

Twinny mijn keppesleppe van 11 jaar .
Oh ja en mijn knietje bloed terug . Zag ik net het bloed door mijn broek komen . Kheb er opnieuw flamigel en een plakkertje op gedaan 👍👍👍😣
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

07 jun 2017, 15:52

Heb net een teek verwijderd bij Nestor . Aan de binnenkant van de oorschelp dicht bij de oorgang . Het is goed gelukt . Heb het haar errond afgeknipt en mooi ontsmet .
Ik heb voor alle zekerheid ook teatree gedruppeld . Dat houdt de teken op afstand . Mijn hondjes worden nu al drie jaar uitsluitend met tea tree en echte lavendel behandeld . Geen vlooien en geen teken . Maar ik blijf waakzaam en vermijd hoog gras .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

08 jun 2017, 18:56

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En toen waren ze nog met drie ......
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?