TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

20 jul 2016, 22:52

Met Clinton weet je wat vlees je in de kuip hebt met Trump is het het onbekende. Bij Clinton halen ze niks goed binnen en voor het onbekende is men normaliter altijd wat terughoudender en dit heeft niets met schrik te maken. Geef mij dan maar het onbekende om toch al zeker 4 jaar een beetje gerust te zijn want hij moet de klappen van de zweep nog leren.
Hillary daarentegen zal er vanaf dag 1 staan, die haar agenda is al volledig gevuld inzake het buitenlandbeleid gezien haar vorige job als minister van buitenlandse zaken.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

20 jul 2016, 23:04

Dicksy schreef:Met Clinton weet je wat vlees je in de kuip hebt met Trump is het het onbekende. Bij Clinton halen ze niks goed binnen en voor het onbekende is men normaliter altijd wat terughoudender en dit heeft niets met schrik te maken. Geef mij dan maar het onbekende om toch al zeker 4 jaar een beetje gerust te zijn want hij moet de klappen van de zweep nog leren.
Hillary daarentegen zal er vanaf dag 1 staan, die haar agenda is al volledig gevuld inzake het buitenlandbeleid gezien haar vorige job als minister van buitenlandse zaken.
En wat mogen wij dan wel concreet verwachten van die agenda ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

20 jul 2016, 23:26

Gebruik internet en kijk wat ze allemaal heeft uitgevoerd in het Midden-Oosten onder haar beleid net als haar vriendin Madeleine Albright tevens minister van Buitenlandse zaken onder Bil Clinton.
Niet alleen de pocokranten lezen maar ook eens onderzoek of opzoekingen doen naar de geschiedenis van iemand. Er is zoveel te vinden op de onafhankelijke sites :roll:

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

20 jul 2016, 23:40

Dicksy schreef:Gebruik internet en kijk wat ze allemaal heeft uitgevoerd in het Midden-Oosten onder haar beleid net als haar vriendin Madeleine Albright tevens minister van Buitenlandse zaken onder Bil Clinton.
Niet alleen de pocokranten lezen maar ook eens onderzoek of opzoekingen doen naar de geschiedenis van iemand. Er is zoveel te vinden op de onafhankelijke sites :roll:
Ik ben lui van nature en spaarzaam met mijn energie, waarom zou ik nog eens uw werk overdoen, Resumeer misschien eens wat u allemaal hebt ontdekt, met dank bij voorbaat.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

20 jul 2016, 23:53

Wel Socrates lees bv eens om te beginnen ' Wiily Van Dammes weblog ' een Syriëkenner pur sang en niet een lullertje ala Rudi Vranckx. Log je in op zijn website en je krijgt regelmatig een nieuwsbrief over de toestand in het Midden-Oosten en USA. Geeft hierbij een heldere kijk op het wereldgebeuren en fileert zowel Obama als Poetin, NVA of de sossen. Is persona non grata bij de Vrt en onze pocomedia en reist zelfs geregeld naar Syrië. Gewoon zijn artikels lezen en je conclusies trek je zelf, maar het zet je wel aan tot nadenken en zelf zoeken op internet.
Succes
Gast

27 jul 2016, 09:05

je moet eens het buitenlands programma lezen van clinton en trump....

clinton is ronduit gevaarlijk!
trump lijkt realistisch te zijn en praat openlijk over de puinhoop die ze gemaakt hebben in irak en syrie .

Blijkt nu dat ze die oorlog in syrie begonnen zijn om israel te plezieren...
Honderdduizenden mensen dood.... zomaar!

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

27 jul 2016, 09:10

Dicksy schreef:Wel Socrates lees bv eens om te beginnen ' Wiily Van Dammes weblog ' een Syriëkenner pur sang en niet een lullertje ala Rudi Vranckx. Log je in op zijn website en je krijgt regelmatig een nieuwsbrief over de toestand in het Midden-Oosten en USA. Geeft hierbij een heldere kijk op het wereldgebeuren en fileert zowel Obama als Poetin, NVA of de sossen. Is persona non grata bij de Vrt en onze pocomedia en reist zelfs geregeld naar Syrië. Gewoon zijn artikels lezen en je conclusies trek je zelf, maar het zet je wel aan tot nadenken en zelf zoeken op internet.
Succes
Ik moet nog altijd bekomen van die blazen die ze jarenlang in mijn nek gegooid hebben!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

27 jul 2016, 09:16

Fokke schreef:
Dicksy schreef:Wel Socrates lees bv eens om te beginnen ' Wiily Van Dammes weblog ' een Syriëkenner pur sang en niet een lullertje ala Rudi Vranckx. Log je in op zijn website en je krijgt regelmatig een nieuwsbrief over de toestand in het Midden-Oosten en USA. Geeft hierbij een heldere kijk op het wereldgebeuren en fileert zowel Obama als Poetin, NVA of de sossen. Is persona non grata bij de Vrt en onze pocomedia en reist zelfs geregeld naar Syrië. Gewoon zijn artikels lezen en je conclusies trek je zelf, maar het zet je wel aan tot nadenken en zelf zoeken op internet.
Succes
Ik moet nog altijd bekomen van die blazen die ze jarenlang in mijn nek gegooid hebben!
wikileaks moet gestopt worden,he!
de leugens mogen niet uitkomen bij het krapuul
wat zou er gebeurd zijn moest bernie sanders een eerlijke kans gekregen hebben?

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

27 jul 2016, 09:38

Van Clinton weten we dus al hoe "verdorven" die wel is; daar kunnen we ons eventueel nog tegen "wapenen". Maar er is maar keuze tussen Clinton en Trump Daarvan weten we enkel wat hij met klaroengeschal en simplistische slogans uitbazuint. Waarom zou die dan minder slecht zijn en op welke gebieden ?
Een echte vernieuwer zoals die ouwe Bernie kon het establishment uiteraard niet gedogen.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

27 jul 2016, 09:41

socrates schreef:...
Een echte vernieuwer zoals die ouwe Bernie kon het establishment uiteraard niet toelaten.
De Democraten zullen wel met zijn aanhang ( en zijn visie ) moeten rekening houden als ze de presidentsverkiezingen willen winnen.
Gast

27 jul 2016, 10:03

Geef mij dat onbeschreven politiek blad van Trump maar. Van Clinton is er al genoeg geweten omtrent haar buitenlands beleid toen ze nog minister van buitenlandse zaken was en dat klinkt helemaal niet rooskleurig.
Zij zal haar beleid verder voeren waar ze toen gestopt is en deze regering aan begonnen is maal de factor xxxx.
Trump heeft in zijn verkiezingsprogramma veel heilige huisje aangevallen waarvan veel Amerikanen alleen maar konden over dromen dat iemand het ooit zou durven en dat is dan weer misschien een brug te ver of hebben vele kiezers de ogen geopend :roll:
Zijn uitspraken zijn uitspraken die dingen om de gunst van de kiezer en om de stemmen met oog om president te worden, de taal van de mensen zoals ze zeggen. Clinton daarentegen heb ik niet veel hoger zeggen over datgene wat Trump in zijn speeches aanhaalde omtrent zijn buitenlands beleid, zij is zeker van zijn zaak.
Hopelijk komt er over 4 jaar Donald Duck of Woody Woodpecker ( cfr Michael Moore ) op want die zou ook veel kans maken.
De media doet hier alvast heel hard hun best om Clinton in de stoel te krijgen en niet vergeten ( is hier al eens eerder vermeld ) het zou de eerste vrouwelijke president van Amerika kunnen zijn zoals Odrama de eerste neger president was.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

27 jul 2016, 10:19

Dicksy schreef:Geef mij dat onbeschreven politiek blad van Trump maar. Van Clinton is er al genoeg geweten omtrent haar buitenlands beleid toen ze nog minister van buitenlandse zaken was en dat klinkt helemaal niet rooskleurig.
Zij zal haar beleid verder voeren waar ze toen gestopt is en deze regering aan begonnen is maal de factor xxxx.
Trump heeft in zijn verkiezingsprogramma veel heilige huisje aangevallen waarvan veel Amerikanen alleen maar konden over dromen dat iemand het ooit zou durven en dat is dan weer misschien een brug te ver of hebben vele kiezers de ogen geopend :roll:
Zijn uitspraken zijn uitspraken die dingen om de gunst van de kiezer en om de stemmen met oog om president te worden, de taal van de mensen zoals ze zeggen. Clinton daarentegen heb ik niet veel hoger zeggen over datgene wat Trump in zijn speeches aanhaalde omtrent zijn buitenlands beleid, zij is zeker van zijn zaak.
Hopelijk komt er over 4 jaar Donald Duck of Woody Woodpecker ( cfr Michael Moore ) op want die zou ook veel kans maken.
De media doet hier alvast heel hard hun best om Clinton in de stoel te krijgen en niet vergeten ( is hier al eens eerder vermeld ) het zou de eerste vrouwelijke president van Amerika kunnen zijn zoals Odrama de eerste neger president was.
Zoals bij het Obama regime overduidelijk is gebleken beslist finaal het congres over wat er al dan niet gebeurt vooral in kwesties die het dagelijks bestuur overstijgen. Dus of het nu Clinton wordt of Trump zal voor ons weinig verschil uitmaken, ook in de VS is de president nog niet zo almachtig als een Erdogan zich dreigt te maken. Het machtige establishment waarvan de president maar een tijdelijke vertegenwoordiger is bepaalt wat Amerika doet in de wereld; Tot China dat beu wordt en weer goeie maatjes wordt met Poetin om op die manier van Europa een stevig bruggenhoofd te maken in de "strijd" met de VS.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

27 jul 2016, 10:28

De Chinezen zijn maatjes van de Russen. Wat mij meer verontrust is de plotse hevige toenadering van Rusland met Turkije.
Gast

27 jul 2016, 10:33

Dicksy schreef:....
Trump heeft in zijn verkiezingsprogramma veel heilige huisje aangevallen waarvan veel Amerikanen alleen maar konden over dromen dat iemand het ooit zou durven en dat is dan weer misschien een brug te ver of hebben vele kiezers de ogen geopend :roll:
Zijn uitspraken zijn uitspraken die dingen om de gunst van de kiezer en om de stemmen met oog om president te worden, de taal van de mensen zoals ze zeggen. .....
Het kan uiteraard bluf zijn , maar uit zijn uitlatingen zou ik durven besluiten dat hij effectief een troepenmacht ( met veel tamtam en bravoer zoals tijdens de Irak invallen ) tegen IS wil inzetten. Is het dat wat het merendeel van de Amerikanen wil ? Ik denk het niet ... En bedenk dat dit ook nog vele 9/11's zou veroorzaken ... het kan nog erger dan wat we nu al hebben meegemaakt.

Vergeet dit niet , maniakalen , met al dan niet een pak prozac in hun lijf , zijn brokkenmakers ...
Gast

27 jul 2016, 10:52

Vergeet dit niet , maniakalen , met al dan niet een pak prozac in hun lijf , zijn brokkenmakers ...
Daarom dat Clinton dit product ook afzweert. Die wil niet kalmeren dat is een oorlogszuchtig wijf en wie niet luistert of plooit krijgt de bom op kop.