TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

04 mar 2016, 16:12

voorn schreef:Er gaan bij de Republiekijnen al stemmen rond om zelf een onafhankelijke te kiezen i.p.v een gevaarlijke gek zoals Hitler was te kiezen.
tsja, wat moeten WIJ dan zeggen??
waarom hebben de partijbonzen hier niet ingegrepen?

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

04 mar 2016, 16:28

November is nog ver. Het zou wel eens kunnen, datTrump een accidentje zal overkomen. Men zal er dan een paar weken over zeveren en met wat bloemetjes smijten en hij zit in de vergeethoek. De tweede in lijn bij de partij zal het dan wel van hem overnemen. Ergens is die vent heel moedig, of compleet gek!

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

04 mar 2016, 16:37

ED. schreef:November is nog ver. Het zou wel eens kunnen, datTrump een accident zal overkomen.
Ja, tot nog toe kwam zijn relatief succes goed van pas als reclame voor de republikeinen, nu echter wordt hij echt een bedreiging voor de "gevestigde lichamen" hij is tenslotte een even makkelijke schietschijf als Kennedy dat was of andere presidenten voor hem. Obama hebben ze waarschijnlijk niet durven liquideren vanwege zijn "kleur", dat zou wellicht tot een zwarte revolte zijn gekomen, een nieuwe burgeroorlog. Die hebben ze, dank zij hun meerderheid in de kamers, vleugellam gemaakt.
Opvallend, de meeste republikeinen hangen een of andere religie aan, agnosten en athéisten vind men vooral bij de democraten.
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

06 mar 2016, 21:41

Clinton vindt strijdt tegen ISIS geen prioriteit:
- Hoe dan ook, na 5 jaar extremistische jihadgroepen te hebben gesteund en bewapend, en daarmee medeverantwoordelijk te zijn geweest voor minstens 300.000 doden, weigert de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton –voormalig minister van BuZa onder Obama- nog altijd om de totale mislukking te erkennen. Integendeel, nadat senator Bernie Sanders, haar directe opponent in de strijd om de nominatie voor hun partij, had geopperd om het prioriteit te maken samen met de Russen ISIS te vernietigen in plaats van Assad af te zetten, reageerde ze met ‘daar ben ik het niet mee eens’.
Dubbel schandaal: Saudi’s financierden 9/11:
- Clintons schaamteloze reactie was extra wrang in het licht van de onthullingen in oktober 2014, toen dezelfde man die gigantische mega-donaties voor Al-Qaeda had opgehaald in een Amerikaanse rechtbank onder ede verklaarde dat het niemand minder dan de Saudische koninklijke familie is geweest die de ‘salarissen’ van de 9/11 terroristen had betaald. ‘Vertegenwoordigen politici zoals de Clintons eigenlijk de Sauds?’ vraagt men op Zero Hedge zich af. ‘Het is niet enkel de familie Bush die dit doet.’
We hebben hier dus met een dubbel schandaal te maken: ten eerste kunnen dergelijke leugenachtige politici kandidaten worden voor Amerika’s hoogste publieke ambt (Hillary Clinton, Jeb Bush), en ten tweede doen de Westerse reguliere media er alles aan om deze onthullingen onder te tafel te houden, en juist dit soort door-en-door corrupte figuren uit de wind te houden en zelfs te promoten en op ‘de troon’ te helpen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

13 mar 2016, 16:17

Dicksy schreef:Clinton vindt strijdt tegen ISIS geen prioriteit.
...
We hebben hier dus met een dubbel schandaal te maken: ten eerste kunnen dergelijke leugenachtige politici kandidaten worden voor Amerika’s hoogste publieke ambt (Hillary Clinton, Jeb Bush), en ten tweede doen de Westerse reguliere media er alles aan om deze onthullingen onder te tafel te houden, en juist dit soort door-en-door corrupte figuren uit de wind te houden en zelfs te promoten en op ‘de troon’ te helpen.
NEVER FORGET 9/11

Trump heeft groot gelijk om islamieten de toegang tot de Verenigde Staten te ontzeggen.
Het is een veiligheidskwestie, want hun haat is nooit eerder vertoond in de mensheid.

Linkse liegebeest Clinton is een collaborateur.
Met haar gaat het Westen zijn ondergang tegemoet.
Ze zal het vernielwerk van Obama afmaken.
Clinton staat aan de kant van de islamieten en is tegen onze bondgenoot Israël.

De linksen steken nu nog een tandje bij door rel te schoppen op de meetings van Trump, ze staan werkelijk voor niets. Ze vernietigen de vrijheid van meningsuiting en van vergadering.
Wie dacht dat het cordon enkel in la Belgique bestond, heeft zich vergist.
Ook in Amerika ligt de democratie onder vuur van links krapuul.

Nooit mogen we 9/11 vergeten en wie de daders waren.

https://www.youtube.com/watch?v=y2LxmESkV0Q
Ondank is 's werelds loon
Gast

13 mar 2016, 16:25

" Nooit mogen we 9/11 vergeten en wie de daders waren "

En dat is net wat de Amerikaanse politici wel doen. Ze bevoorraden een zogenaamde gematigde terreurbeweging in Syrië, Al Nusra, goed wetende dat het zijn wortels heeft bij Al Qaida.
En wij maar achter de Amerikanen lopen

:twisted:
Gast

13 mar 2016, 16:31

maior domus schreef:
Dicksy schreef:Clinton vindt strijdt tegen ISIS geen prioriteit.
...
We hebben hier dus met een dubbel schandaal te maken: ten eerste kunnen dergelijke leugenachtige politici kandidaten worden voor Amerika’s hoogste publieke ambt (Hillary Clinton, Jeb Bush), en ten tweede doen de Westerse reguliere media er alles aan om deze onthullingen onder te tafel te houden, en juist dit soort door-en-door corrupte figuren uit de wind te houden en zelfs te promoten en op ‘de troon’ te helpen.
NEVER FORGET 9/11

Trump heeft groot gelijk om islamieten de toegang tot de Verenigde Staten te ontzeggen.
Het is een veiligheidskwestie, want hun haat is nooit eerder vertoond in de mensheid.

Linkse liegebeest Clinton is een collaborateur.
Met haar gaat het Westen zijn ondergang tegemoet.
Ze zal het vernielwerk van Obama afmaken.
Clinton staat aan de kant van de islamieten en is tegen onze bondgenoot Israël.

De linksen steken nu nog een tandje bij door rel te schoppen op de meetings van Trump, ze staan werkelijk voor niets. Ze vernietigen de vrijheid van meningsuiting en van vergadering.
Wie dacht dat het cordon enkel in la Belgique bestond, heeft zich vergist.
Ook in Amerika ligt de democratie onder vuur van links krapuul.

Nooit mogen we 9/11 vergeten en wie de daders waren.

https://www.youtube.com/watch?v=y2LxmESkV0Q
ok, maar mogen wij ondertussen nog al die landen geen bombarderen?
zij mogen niet naar het westen, maar dan moet je ook consequent zijn en daar ook niet meer gaan bombarderen, juust?
Gast

13 mar 2016, 16:36

Dicksy schreef:" Nooit mogen we 9/11 vergeten en wie de daders waren "

En dat is net wat de Amerikaanse politici wel doen. Ze bevoorraden een zogenaamde gematigde terreurbeweging in Syrië, Al Nusra, goed wetende dat het zijn wortels heeft bij Al Qaida.
En wij maar achter de Amerikanen lopen

:twisted:
wij mogen nooit vergeten wie achter 9/11 zat....
je kan niets iets vergeten wat ze nooit zullen mogen weten,he?

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

13 mar 2016, 16:37

albert229 schreef: ok, maar mogen wij ondertussen nog al die landen geen bombarderen?
zij mogen niet naar het westen, maar dan moet je ook consequent zijn en daar ook niet meer gaan bombarderen, juust?
Ik vind dat zeer juist.
Mijn devies is steeds geweest: "ieder op zijn eigen grond".
Wij hebben niks te zoeken in dat wespennest Midden Oosten.
En de islamieten hebben niks te zoeken in West-Europa want ze haten ons.
Ze zijn hier alleen maar om ons uit te zuigen en te onthoofden.
(Uitzonderingen daargelaten want ik ken ook enkele brave islamieten).
Fort Europa is onze enige garantie op een gelukkige toekomst.
Maar het is al te laat.
Het paard van Troje is binnengelaten door uilskuikens als Verhofstadt en Merkel.
Ieder op zin eigen grond blijven is de enige oplossing want het is reeds veelvuldig gebleken: met islamieten valt niet samen te leven in één land.
Wat wel kan, is hun olie kopen in ruil voor dollars, niks meer niks minder.
Wij hebben olie nodig, zij kopen graag onze BMW's en onze vliegtuigen omdat ze er zelf geen kunnen maken.
Met zo'n ruil kan ik me nog verzoenen.
Ondank is 's werelds loon
Gast

13 mar 2016, 17:23

maior domus schreef:
albert229 schreef: ok, maar mogen wij ondertussen nog al die landen geen bombarderen?
zij mogen niet naar het westen, maar dan moet je ook consequent zijn en daar ook niet meer gaan bombarderen, juust?
Ik vind dat zeer juist.
Mijn devies is steeds geweest: "ieder op zijn eigen grond".
Wij hebben niks te zoeken in dat wespennest Midden Oosten.
En de islamieten hebben niks te zoeken in West-Europa want ze haten ons.
Ze zijn hier alleen maar om ons uit te zuigen en te onthoofden.
(Uitzonderingen daargelaten want ik ken ook enkele brave islamieten).
Fort Europa is onze enige garantie op een gelukkige toekomst.
Maar het is al te laat.
Het paard van Troje is binnengelaten door uilskuikens als Verhofstadt en Merkel.
Ieder op zin eigen grond blijven is de enige oplossing want het is reeds veelvuldig gebleken: met islamieten valt niet samen te leven in één land.
Wat wel kan, is hun olie kopen in ruil voor dollars, niks meer niks minder.
Wij hebben olie nodig, zij kopen graag onze BMW's en onze vliegtuigen omdat ze er zelf geen kunnen maken.
Met zo'n ruil kan ik me nog verzoenen.
dan ben ik het met u eens; elk in zijn eigen kot...
blijft nu nog de vraag; wat was eerst: onze bombardementen in Libie, Irak, Syrie, of ISIS?
Waarom moest Hoessein dood? waarom moest Kadhadfi dood? Wie heeft amerika het recht om te zeggen; assad MOET weg????
Ok, ze zijn allemaal half gek, maar dat zijn de helft van alle leiders in de wereld....
Ik heb ook samen gewerkt met moslims. Dat was nog de tweede inval in Irak door Bush junior. die mensen waren perfect om samen te werken ,maar er was toch feest telkens er amerikanen sneuvelden....
Die haat zit daar héél diep! ( en met reden, denk ik dan erbij....)

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

13 mar 2016, 19:48

Het is gewoon een schande voor de hele mensensoort, dat miljarden worden gespendeerd aan geleide raketten, gewapende drones en andere doodzaaiende objecten zoals clusterbommen, terwijl een groot deel van de mensheid nog crepeert van de honger en steeds meer landen gebukt gaan onder een torenhoge staatsschuld.
Wie steekt al dat geld in zijn zakken ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !
Gast

13 mar 2016, 23:28

socrates schreef:Het is gewoon een schande voor de hele mensensoort, dat miljarden worden gespendeerd aan geleide raketten, gewapende drones en andere doodzaaiende objecten zoals clusterbommen, terwijl een groot deel van de mensheid nog crepeert van de honger en steeds meer landen gebukt gaan onder een torenhoge staatsschuld.
Wie steekt al dat geld in zijn zakken ?
de amerikaanse wapenindustrie is 30% gestegen.
Bij ons doen ze dat nu ook he? geld pakken van de armsten om aan de bedrijven te geven. In amerika sponsoren ze in ruil daarvoor de presidentscampagnes.
Hier krijgen de politici geen ( rechtstreekse ) omkoping...

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

16 mar 2016, 04:17

TRUMP, vandaag in een verkiezingstoespraak in Ohio:

In een hangar op de luchthaven van Youngstown, in de staat Ohio, onderlijnde de vastgoedmiljardair nog maar eens zijn standpunten over immigratie.

Tegen het eind van zijn 35 minuten durende toespraak voor 1.500 supporters, citeerde Trump uit 'The Snake', een lied uit 1968 van de zwarte zanger Al Wilson. Dat lied vertelt het verhaal van een zieke slang die in huis wordt gehaald door een zachtmoedige vrouw. Die verzorgt de slang tot ze geneest, maar krijgt dan een giftige beet.

Op haar sterfbed vraagt de vrouw aan de slang waarom die haar zo heeft behandeld. Trump geeft het antwoord dat de slang in het lied geeft: "Zwijg toch, dwaze vrouw, je wist maar al te goed dat ik een slang was toen je me in huis nam".

Om over na te denken!
Zeker bij ons in West-Europa, nu het beter weer wordt en de stroom asieleisers weer op gang gaat komen.
Ondank is 's werelds loon
Gast

16 mar 2016, 08:11

maior domus schreef:TRUMP, vandaag in een verkiezingstoespraak in Ohio:

In een hangar op de luchthaven van Youngstown, in de staat Ohio, onderlijnde de vastgoedmiljardair nog maar eens zijn standpunten over immigratie.

Tegen het eind van zijn 35 minuten durende toespraak voor 1.500 supporters, citeerde Trump uit 'The Snake', een lied uit 1968 van de zwarte zanger Al Wilson. Dat lied vertelt het verhaal van een zieke slang die in huis wordt gehaald door een zachtmoedige vrouw. Die verzorgt de slang tot ze geneest, maar krijgt dan een giftige beet.

Op haar sterfbed vraagt de vrouw aan de slang waarom die haar zo heeft behandeld. Trump geeft het antwoord dat de slang in het lied geeft: "Zwijg toch, dwaze vrouw, je wist maar al te goed dat ik een slang was toen je me in huis nam".

Om over na te denken!
Zeker bij ons in West-Europa, nu het beter weer wordt en de stroom asieleisers weer op gang gaat komen.
hier is dat toch zô niet he? ik zie elke dag reportages over lieve kleine kinderen. In belgie zijn geen slangen.
Ik denk meer aan een fabeltje van 10 miljoen gnoe's en heyna's..

beachman
Lid geworden op: 31 mar 2003, 14:10
Locatie: Loppem België

21 mar 2016, 15:09

De USA is allang geen democratie meer. Het is alleen de macht van het kapitaal dat daar nog telt. Maar elke natie krijgt de politiekers die zij verdienen. En tot nader order hebben we niets te protocollen in de States, laat staan dat ze zich iets zouden aantrekken van België, van Europa en van de rest van de wereld. Wij hebben genoeg aan onze eigen problemen en de USA zullen het zelf wel uitvechten welke pippo's ze kiezen. Ze hebben lak aan het onmachtige, verdeelde Europa. Mijn ervaring is dat de Amerikanen alleen oog hebben voor hun eigen land en dat ze Europeanen gewoon minachten. Terecht of onterecht?
Groetjes van Roland, de beachman
Acer Predator G3610
Windows 10 - Intel i7-2600 3,40GHertz,

The older I get, the better I used to be.