bericht bij opstarten computer
-
rogerxx8 - Lid geworden op: 20 jan 2004, 23:12
Telkens ik mijn computer opstart, krijg ik een berichtje :
Ik heb dan geprobeerd om via google een mogelijkheid te vinden om die dll terug op mijn computer te krijgen, maar als ik dit probeer krijg ik een bericht van Norton dat ze dat programma verwijderd heeft wegens virussen.
Nu weet ik ook niet meer hoe dit op te lossen.
Graag raad a.u.b.
Groeten
Roger
Ik heb dan geprobeerd om via google een mogelijkheid te vinden om die dll terug op mijn computer te krijgen, maar als ik dit probeer krijg ik een bericht van Norton dat ze dat programma verwijderd heeft wegens virussen.
Nu weet ik ook niet meer hoe dit op te lossen.
Graag raad a.u.b.
Groeten
Roger
En na de regen....
Kom jij !
Acer entertainment desktop.
Intel Core i5 4430
Windows 10 -64 bit. Home Microsoft Office 2010
Norton 360 via Proximus
Kom jij !
Intel Core i5 4430
Norton 360 via Proximus
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@roger
Bluetooth geïnstalleerd?
Welk type van Acer?
Bluetooth geïnstalleerd?
Welk type van Acer?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
rogerxx8 - Lid geworden op: 20 jan 2004, 23:12
pcekspeer,
Ik denk dat ik mijn probleem door je vraagstelling heb kunnen oplossen.
Bij je eerste vraag : Bluetooth geïnstalleerd? ging mij een klein lichtje branden en zo heb ik het kunnen oplossen.
Ik heb een tiental dagen terug de upgrade naar Windows 10 gedaan, en toen kwam de melding dat Qualcomm Atheros WLAN and Bluetooth niet werkte onder Windows 10 en heb ik die toen verwijderd.
Gisterenmiddag heb ik die Windows 10 upgrade, na opstartproblemen terug verwijderd en werk ik terug onder Windows 8.1 en dat gaat prima, behalve het probleem dat ik hier gemeld heb.
Ik ben dan gaan kijken en ja, dat Qualcomm Atheros WLAN and Bluetooth,
stond er tussen en heb ik nu verwijderd via Revo Uninstaller
.
Ik heb mijn computer als test terug opgestart en kreeg die melding bij het opstarten niet meer. Probeem dus schijnbaar opgelost.
Bedankt voor je vraag.
Groeten
Roger
Ik denk dat ik mijn probleem door je vraagstelling heb kunnen oplossen.
Bij je eerste vraag : Bluetooth geïnstalleerd? ging mij een klein lichtje branden en zo heb ik het kunnen oplossen.
Ik heb een tiental dagen terug de upgrade naar Windows 10 gedaan, en toen kwam de melding dat Qualcomm Atheros WLAN and Bluetooth niet werkte onder Windows 10 en heb ik die toen verwijderd.
Gisterenmiddag heb ik die Windows 10 upgrade, na opstartproblemen terug verwijderd en werk ik terug onder Windows 8.1 en dat gaat prima, behalve het probleem dat ik hier gemeld heb.
Ik ben dan gaan kijken en ja, dat Qualcomm Atheros WLAN and Bluetooth,
stond er tussen en heb ik nu verwijderd via Revo Uninstaller
.
Ik heb mijn computer als test terug opgestart en kreeg die melding bij het opstarten niet meer. Probeem dus schijnbaar opgelost.
Bedankt voor je vraag.
Groeten
Roger
En na de regen....
Kom jij !
Intel Core i5 4430
Norton 360 via Proximus
Kom jij !
Intel Core i5 4430
Norton 360 via Proximus
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@reger
Dacht het.
Als je die niet nodig hebt kan je alles zo laten.
Mocht je in de toekomst wel Bluetooth nodig krijgen, dan de juiste drivers installeren.
Dacht het.
Als je die niet nodig hebt kan je alles zo laten.
Mocht je in de toekomst wel Bluetooth nodig krijgen, dan de juiste drivers installeren.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox