UI is gestopt

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Loeke
Lid geworden op: 04 mei 2004, 19:14
Locatie: Wijnegem

22 jan 2017, 12:30

Sinds gisteren krijg ik het bericht ....Systeem UI is gestopt ....om de vermelding weg te doen kan ik alleen maar op OK drukken.
Kan iemand mij er meer uitleg over geven en hoe ik dit kan oplossen ?
MVG

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

22 jan 2017, 12:53

Deze melding komt veel voor op Android toestellen.
Maar de behandeling is bij elk merk verschillend.

Ga via Google " systeem Ui"
Daar vindt u allerlei oplossingen. Moest u een Samsung hebben, dan bestaat erven definitieve. Huawei , daar is een oplossing, maar niet blijvend.
Maar ik zou de handleiding van Samsung eens noteren en proberen toe te passen op eender welk merk, want een Android kan in systeem toch niet veel verschillen.

Loeke
Lid geworden op: 04 mei 2004, 19:14
Locatie: Wijnegem

22 jan 2017, 14:06

Dat heb ik al gedaan maar vermits ik een leek ben op dat gebied heb ik de vraag op het forum gesteld .Ik zocht naar mensen die niets van die dingen afweten en toch de oplossing hebben gevonden.
MVG

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

22 jan 2017, 18:48

@Loeke

Als je vragen stelt is het handig dat je ook vertelt met welk merk en welk type er een probleem is.

De melding betreft een fout van Google Update.

Op je Android-toestel ga naar de Google Play Store,
zoek 'Google' en verwijder de updates.
De nieuwste Google-update veroorzaakt de melding.
Sluit alle actieve apps af en druk op de Thuisknop.
Als het goed is, verschijnt de vervelende melding niet meer in beeld. Google komt waarschijnlijk snel met een update voor de Zoeken-app die het probleem verhelpt.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/