Ik kan niet op website
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Ik heb alles nog eens geprobeerd, zowel het advies van Pcekspeer als van Verhaegen, maar geen resultaat !
Ik trachtte ook nog eens systeemherstel te doen en kreeg daarop volgende foutmelding.
Zou het één met het ander te maken hebben ?
Ik trachtte ook nog eens systeemherstel te doen en kreeg daarop volgende foutmelding.
Zou het één met het ander te maken hebben ?
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
jean55 - Lid geworden op: 26 aug 2011, 10:21
- Locatie: De mooie Voorkempen
Raymond ik zie dat Jannedust2 U een commando heeft laten uitvoeren . volgens mij moet U nadien nog een paar commando's uitvoeren kijk eens op deze link .
https://www.startpagina.nl/v/computers- ... tes-openen
Nog een paar mogelijkheden:
- open een commandprompt (via start->uitvoeren->‘cmd’ intypen (zonder haakjes) en toets ‘Enter’
- typ: ‘ipconfig /flushdns’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘netsh int tcp set global autotuninglevel=normal’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘ipconfig /release’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘ipconfig /renew’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘exit’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
Het scherm sluit weer en al je verbindingsinstellingen zijn opnieuw ingesteld. Probeer het dan nog eens, zeer waarschijnlijk is het opgelost
https://www.startpagina.nl/v/computers- ... tes-openen
Nog een paar mogelijkheden:
- open een commandprompt (via start->uitvoeren->‘cmd’ intypen (zonder haakjes) en toets ‘Enter’
- typ: ‘ipconfig /flushdns’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘netsh int tcp set global autotuninglevel=normal’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘ipconfig /release’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘ipconfig /renew’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
- typ dan: ‘exit’ (weer zonder ’‘ en toets enter)
Het scherm sluit weer en al je verbindingsinstellingen zijn opnieuw ingesteld. Probeer het dan nog eens, zeer waarschijnlijk is het opgelost
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@RAY
Gezien je laatste prtscr ivm systeemherstel, kijk je hier hoe je dat kan oplossen, scroll tot beneden:
https://www.schoonepc.nl/windows10/systeemherstel.html
Gezien je laatste prtscr ivm systeemherstel, kijk je hier hoe je dat kan oplossen, scroll tot beneden:
https://www.schoonepc.nl/windows10/systeemherstel.html
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Jean,
Ik heb uw advies uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Pcekspeer,
Ik heb take_ownership uitgevoerd en probeer dan de naam te wijzigen van WindowsApps maar krijg volgende foutmelding :
Ik heb uw advies uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Pcekspeer,
Ik heb take_ownership uitgevoerd en probeer dan de naam te wijzigen van WindowsApps maar krijg volgende foutmelding :
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
- Locatie: Antwerpen LO
Stopt eens alle programma's die verbinding hebben met het internet.
Geef dan het volgend commando nog eens als Administrator
ipconfig /flushdns
Geef dan het volgend commando nog eens als Administrator
ipconfig /flushdns
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@Ray
RECHTSklikt op een Afbeelding of Document plaats hiervan een prtscr.
RECHTSklikt op een Afbeelding of Document plaats hiervan een prtscr.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Ik probeer even terug een overzicht te maken van dit probleem.
Enerzijds is het geen drama dat ik soms niet meer op deze bepaalde website geraak. Het lukt wel ieder keer als ik mijn PC terug opgestart heb, maar na de tweede of derde keer, zonder heropstarten, niet meer.
Vervolgens heb ik het probleem dat ik geen systeemherstel kan doen. Dat lijkt mij wel vervelender te zijn.
Ik weet ook niet of deze twee problemen met mekaar te maken hebben.
Verschillende helpers hebben ook reeds adviezen gegeven, waarvoor ik hen allemaal hartelijk dank. Een oplossing is er echter nog niet.
Daarom overweeg ik om, misschien op termijn, één van volgende ingrepen te doen :
- ofwel een herinstallatie van W10, met behoud van mijn bestanden. Ik moet dan wel de niet-originele apps opnieuw installeren.
- ofwel via de systeemherstelschijf en/of systeemkopie een herinstallatie doen. In dat geval is mijn vraag : kan ik dan mijn bestanden en eventueel mijn apps bewaren ? Welk is dan de te volgen procedure ?
Kunnen jullie me in die zin adviseren ?
Enerzijds is het geen drama dat ik soms niet meer op deze bepaalde website geraak. Het lukt wel ieder keer als ik mijn PC terug opgestart heb, maar na de tweede of derde keer, zonder heropstarten, niet meer.
Vervolgens heb ik het probleem dat ik geen systeemherstel kan doen. Dat lijkt mij wel vervelender te zijn.
Ik weet ook niet of deze twee problemen met mekaar te maken hebben.
Verschillende helpers hebben ook reeds adviezen gegeven, waarvoor ik hen allemaal hartelijk dank. Een oplossing is er echter nog niet.
Daarom overweeg ik om, misschien op termijn, één van volgende ingrepen te doen :
- ofwel een herinstallatie van W10, met behoud van mijn bestanden. Ik moet dan wel de niet-originele apps opnieuw installeren.
- ofwel via de systeemherstelschijf en/of systeemkopie een herinstallatie doen. In dat geval is mijn vraag : kan ik dan mijn bestanden en eventueel mijn apps bewaren ? Welk is dan de te volgen procedure ?
Kunnen jullie me in die zin adviseren ?
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@ray
Je stelt vragen en... gelijktijdig geef je aan...welke oplossingen moeten gegeven worden...?
Je stelt vragen en... gelijktijdig geef je aan...welke oplossingen moeten gegeven worden...?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Beste Pcekspeer,
Misschien is er een misverstand in het spel. Het is niet de bedoeling onmiddellijk over te gaan tot een herinstallatie. Het is de bedoeling te blijven zoeken naar een oplossing. In het geval dat die er niet komt, zou ik pas tot herinstallatie overgaan. De bedoeling van mijn antwoord is te weten welk dan de beste oplossing is, en welk de te volgen procedure is.
Mijn verontschuldiging indien het anders overgekomen is.
Misschien is er een misverstand in het spel. Het is niet de bedoeling onmiddellijk over te gaan tot een herinstallatie. Het is de bedoeling te blijven zoeken naar een oplossing. In het geval dat die er niet komt, zou ik pas tot herinstallatie overgaan. De bedoeling van mijn antwoord is te weten welk dan de beste oplossing is, en welk de te volgen procedure is.
Mijn verontschuldiging indien het anders overgekomen is.
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Raymond1,
In verband met de foutmelding van systeemherstel:
Op onderstaande link kan je een topic volgen op de site van Microsoft met aanwijzingen om het probleem op te lossen: (laatste voorstel 11/04/2017)
https://answers.microsoft.com/nl-nl/win ... 72662d92c9
Sony
Over het laatste gedeelte in bovenstaande quote , geraak je dan op geen enkele site of alleen niet op de OKRA site ? En heb je dan de browser gesloten ? of staan er ondertussen nog andere sites open in de tabbladen ?Enerzijds is het geen drama dat ik soms niet meer op deze bepaalde website geraak. Het lukt wel ieder keer als ik mijn PC terug opgestart heb, maar na de tweede of derde keer, zonder heropstarten, niet meer.
In verband met de foutmelding van systeemherstel:
Op onderstaande link kan je een topic volgen op de site van Microsoft met aanwijzingen om het probleem op te lossen: (laatste voorstel 11/04/2017)
https://answers.microsoft.com/nl-nl/win ... 72662d92c9
Sony
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Sony,
Het is alleen de website van Okra die het dan laat afweten. Ik heb natuurlijk niet een oneindig aantal sites geprobeerd maar toch minstens een tiental.
Voor wat betreft het systeemherstel : ik heb uw link eens grondig bekeken, maat het lijkt me toch gevaarlijk dit te doen !
Toch bedankt voor de tip !
Het is alleen de website van Okra die het dan laat afweten. Ik heb natuurlijk niet een oneindig aantal sites geprobeerd maar toch minstens een tiental.
Voor wat betreft het systeemherstel : ik heb uw link eens grondig bekeken, maat het lijkt me toch gevaarlijk dit te doen !
Toch bedankt voor de tip !
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Raymond1,
Doe eens wat Verhaegen geschreven heeft , gebruik speccy , als je dit
programma niet hebt klik dan op onderstaande link , de download start
automatisch.
https://www.piriform.com/speccy/download/standard
Installeer het programma en start het.
Wacht even tot het helemaal is opgestart.
Klik van boven in de menu balk op Bestand
Klik op Publiceer snapshot
Klik op Ja
Klik op Kopiëren naar klembord
Open het kladblok klik met de rechtermuisknop in het lege blad klik op plakken.
Selecteer de link en plak die hier in een nieuw antwoord.
Sony
Doe eens wat Verhaegen geschreven heeft , gebruik speccy , als je dit
programma niet hebt klik dan op onderstaande link , de download start
automatisch.
https://www.piriform.com/speccy/download/standard
Installeer het programma en start het.
Wacht even tot het helemaal is opgestart.
Klik van boven in de menu balk op Bestand
Klik op Publiceer snapshot
Klik op Ja
Klik op Kopiëren naar klembord
Open het kladblok klik met de rechtermuisknop in het lege blad klik op plakken.
Selecteer de link en plak die hier in een nieuw antwoord.
Sony
-
Raymond1 - Lid geworden op: 29 feb 2008, 09:11
- Locatie: Hoofdstad van de Smaak
Beste Verhaegen en Sony,
Ik heb het gevraagde gedaan :
http://speccy.piriform.com/results/dQMV ... dZxK0bHgdT
Ik heb het gevraagde gedaan :
http://speccy.piriform.com/results/dQMV ... dZxK0bHgdT
DESKTOP - LAPTOP
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
Windows 10 32 bits - 64 bits
Harde schijf C: 1Tb - 1 Tb
Harde schijf D: 160 Gb - 750 Gb
RAM: 4,00 GB - 16 GB
Edge / Internet Explorer 11 32-bit / - 64 bit
Mozilla Thunderbird
Windows Defender-Windows Firewall - CCleaner
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Raymond1,
Na overleg met Verhaegen ,
Klik op onderstaande link om een zip archief te downloaden.
http://media.askvg.com/files/Host-Mechanic.zip
Zet dat zip bestand in een nieuwe map.
Klik met de rechtermuisknop op het zip bestand.
Klik op Extract Here.
Nu staat er een nieuwe map Host Mechanic
Open die map.
Klik met de rechtermuisknop op Horst Mechanic
Klik op Als administrator uitvoeren
Als het programma schermpje open is.
Klik op Restore Default Host File
Herstart de computer.
Laat daarna weten of er verbetering is.
Sony
Na overleg met Verhaegen ,
Klik op onderstaande link om een zip archief te downloaden.
http://media.askvg.com/files/Host-Mechanic.zip
Zet dat zip bestand in een nieuwe map.
Klik met de rechtermuisknop op het zip bestand.
Klik op Extract Here.
Nu staat er een nieuwe map Host Mechanic
Open die map.
Klik met de rechtermuisknop op Horst Mechanic
Klik op Als administrator uitvoeren
Als het programma schermpje open is.
Klik op Restore Default Host File
Herstart de computer.
Laat daarna weten of er verbetering is.
Sony