Telefoonnummers blokkeren?  [OPGELOST]

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
Ice

17 mei 2016, 11:42

Weet iemand hoe ik een telefoonnummer kan blokkeren op een iPhone met android 6?

paullamb

17 mei 2016, 17:24

Een IPhone met Android is er niet, maar om een nummer te blokkeren moet u bij de telefoonmaatschappij zijn.
Ice

17 mei 2016, 19:02

Een iPhone is een Smartphone van het merk Apple. Niet meer en niet minder.
Oké, dus enkel apple heet iPhone, de rest zijn smartphones...het verschil zit 'm in het OS/besturingssysteem als ik het goed begrijp...

En er zijn blijkbaar apps om een telefoonnummer te blokkeren.
Sorry maar ik heb een bloedhekel aan dat ding en enkel omdat mijn vorige (basis)gsm het liet afweten heb ik deze nu, om in noodsituaties bereikbaar te zijn.

paullamb

17 mei 2016, 20:52

Ik wil hem overkopen hoor en u een Doro erbijgeven.
Van die apps heb ik geen weet, maar ik geloof niet dat het gaat. Men moet altijd langs de provider gaan.
Mails, whatsapp , messenger, Skype ,dat lukt allemaal. Ik zou eens naar de klantendienst bellen.

paullamb

17 mei 2016, 20:56

Ik denk dat ik te snel geweest ben ( ouderwets)
Hier iets dat u kan helpen?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... blokkeren/
Ice

17 mei 2016, 21:36

paullamb schreef:Ik wil hem overkopen hoor en u een Doro erbijgeven.
Van die apps heb ik geen weet, maar ik geloof niet dat het gaat. Men moet altijd langs de provider gaan.
Mails, whatsapp , messenger, Skype ,dat lukt allemaal. Ik zou eens naar de klantendienst bellen.
Nee dank u, ik verkoop mijn verjaardagcadeaus nooit...

Naar het schijnt gaat het wel, enkel de app downloaden en het zouden ook nog gratis apps zijn ook, via fora zal het wel te vinden zijn, daar zijn ook recensies te vinden over allerlei apps....pff

Ik zal wel zien, heb er voorlopig geen zin in om dat te zoeken, bedankt voor je antwoorden.