Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

19 mar 2019, 14:22

Hallo allemaal ben hier nog eens terug!
Rietjes, inderdaad nu ik het opnieuw las gaat het inderdaad over dienstencheques van G van Omadina. Mijn ma betaalt er haar poetsvrouw mee, zijn inderdaad papieren cheques!
Meme-rietje heb ondertussen naar Van Gils en gasten gekeken maar heb jou niet gezien...vond het wel een mooie aflevering met de schrijver van het boek “ Grand Hotel Europa”
Ik heb een mooi bloemstuk gekocht voor op mijn eettafel, het zijn nepbloemen maar je ziet het verschil bijna niet echt waar en dan een boeket echte bloemen en dan nog een klein orchideetje voor bij de schaal op mijn salontafel...
Afbeelding
Ik ga mijn broeken versmallen..tot later daaag....
You only have one life...live it!

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

19 mar 2019, 19:39

Het was nog koud toen ik vanmorgen om 8u15 vertrok naar de bus om naar de Roeselaarse markt te gaan.
Behalve aan het viskraam was er niet zoveel volk op de markt. Ik heb me toch zoals gewoonlijk gejeund, tussen de mensen wandelen, heerlijk toch!
Ik heb aan het koekenkraam wat voorraad opgedaan, ook een pak wafeltjes. We vertrekken zaterdag om 14u naar de musical in Puurs, ik neem die pak mee want ik weet niet of we aan wat te eten gaan geraken aangezien meme-rietje zegt dat er geen pauze voorzien is!
Ik ben 3 weken niet naar de markt geweest en in de Koornbloem waren ze al blij me terug te zien, ze dachten al dat ik ziek was! Zoiets kan me echt deugd doen!

Meme-rietje, ik wens je spoedig beterschap! Kun je me nog eens vertellen hoe je dag of was het een namiddag van jouw uitstapje van maandag er uit zag en wat je ervoor betaalde? Het mag ook op privé bericht of ik wil je daar mijn e-mail adres opschrijven. Alhoewel Van Gils en gasten zal al gauw niet meer bestaan!

Deze namiddag hadden wij een zeeeeer interessant bezoek aan het pannenkoekenbedrijf De Westhoek in Zwevezele. Wel iets warms aandoen want in sommige koelcellen is het koud!
Goeie rondleiding, onderweg een pannenkoek smullen vers van de band, echt lekker! We kregen ook nog 2 pakken pannenkoeken of 1 kg p.p. mee naar huis! of: mijn lijn is alweer naar de vaantjes!
En nu ben ik er mee weg, seffens begint Thuis en ik heb nog mijn pyjama niet aan!

Vera Maria wat heb je toch een goeie smaak, prachtige bloemen zijn dat!

Dina, ik heb nooit met papieren cheques kunnen werken, Vicky belt gewoon met mijn vaste telefoon naar de centrale, ik moet om de 10 beurten 270 betalen, zelf opschrijven wanneer dat moet gebeuren maar dat is geen probleem.

Goeienavond, joepie het is vanavond weer rond de Noordzee en ze trekken naar Noorwegen=dubbel leuk!
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 mar 2019, 09:22

goeie morgen iedereen
heb redelijk goed geslapen
twee x waker geworden en dan draaien en keren voor weer in slaap te vallen
maar het lukte
het zonneke schijnt, misschien eens naar de markt
geen gastjes vandaag, het is nu oma haar toer
deze namiddag is het snoepjes namiddag in Elckerlyk
bananentaart en een potje koffie voor 3€,
zal wel lukken zeker met die neus en traan oogjes
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 mar 2019, 09:24

Ivette schreef:
19 mar 2019, 19:42
Meme-rietje, ik wens je spoedig beterschap! Kun je me nog eens vertellen hoe je dag of was het een namiddag van jouw uitstapje van maandag er uit zag en wat je ervoor betaalde? Het mag ook op privé bericht of ik wil je daar mijn e-mail adres opschrijven. Alhoewel Van Gils en gasten zal al gauw niet meer bestaan!
Ivette ik heb juist gekeken en ik heb nog de uitnodiging in mijn mailbox zitten
als je jou emailadres privé doorgeef dan kan ik hem naar jou opsturen
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

20 mar 2019, 11:13

Meme-rietje, ik heb jou mijn e-mail adres gestuurd in een privé bericht, hopelijk komt het aan!

Gisteren heeft Jefke me met zijn lieve glimlach in de Roeselaarse Hema bekoord om mee te komen naar Gits
Het is weer een kleintje want misschien mag hij mee in mijn tas op reis!
Is het geen schoontje:

Afbeelding

Zo heeft mijn oude Oscar nu zijn armen vol met Wardje en Jefke:

Afbeelding

en heb ik nu al 3 mannen in huis! maar gelukkig blijf ik de baas!
Ivette

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

20 mar 2019, 14:46

Ivette hoe schattig, heb ook een haasje op zijn Paasbest, hou van knuffels🤗



Afbeelding

Goedemiddag

Geen zon aan zee toch aangenaam.

Gisteren op de draai geweest, jachthaven Blankenberge, op een bankje in de zoon was het lente.

Kindjes krijgen een andere poes van de kweker, reden omdat er alles werd gedaan om het diertje te redden, Bianca kijkt nog even de kat uit de boom, nog teveel verdriet na het verlies van Oxanne.

Hoe zou het met Michelly zijn, lang gelden Vivke gelezen, hoop dat alles goed is met haar mama.

Veveke, mooie bloemen, ook prachtig bloemstuk, vroeger maakte ik ze zelf, had alles in huis om creatief te zijn. Nu zijn er bloemschik avonden, dochter en haar twee schoondochters gaan daar samen een Paasstuk maken. Ooit maakte ik stukken voor de winkel van onze zoon zijn vrouw onze schoondochter, verkochten goed.

Dag lieve maatjes tot in den draai, vandaag liefst traag, knietjes en rug zijn boos.🥺

Corry
Laatst gewijzigd door corry op 20 mar 2019, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
ik tel alleen de zonnige dagen.

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 mar 2019, 16:51

en dat is mijne knuffel
nog zelf gemaakt
mijn slingeraapje :lol:
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

20 mar 2019, 18:30

Amai, dat was goed gedaan, meme-rietje!
Bedankt voor uw info, heb ik gezien!
Raar dat het niet ging, ik zal wel nog eens mijn e-mail adres plaatsen.
Goeienavond, Yvette
Ivette

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

21 mar 2019, 08:57

Afbeelding

Rhune oudste achterkleinkind word gepest door 4 nieuwe Belgen, staat bont en blauw aan haar schouder, steekt haar weg op het toilet tijdens de middagpauze, haar mama werd door een moeder van klasgenootje ingelicht , Rhune spreekt er thuis niet over. Ondertussen naar directeur geweest, aangegeven bij politie . Weet niet wat eraan vooraf is gegaan, een ding staat vast Rhune is bang.

Ga aan de slag dochter komt eten.

Groetjes en tot in den draai

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

rvh1
Lid geworden op: 14 feb 2019, 10:43

21 mar 2019, 09:13

Afbeelding

Goede morgen iedereen
Fijne donderdag , het zal een mooie dag worden , de zon schijnt hier al volle bak
Corry , ik vind dat erg voor je kleindochter Rhune , gelukkig heeft er een andere moeder haat mama ingelicht , en dan is men verwonderd dat men een hekel krijgt aan de nieuwe belgen
Ik hoop dat er vlug een einde aankomt en dat ze terug met plezier naar school kan
Groetjes en nog een aangename dag
Robert

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

21 mar 2019, 09:45

goeie morgen allemaal
geef ze maar een ferme knuf Corry
vandaag moet ik nergens
maar wel slaplantjes planten in het serreke
en bloemekes voor in de bakken
als het mooi weer blijft hé
meegebracht van de markt
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

21 mar 2019, 10:07

Goeiemorgen

Vraag je je af waar ik gisteren bleef ???

In de voormiddag : het onderwijzend personeel steunen door kinderopvang te zijn :lol: .
Meestal ben ik vijand van stakingen maar nu eens niet, ik vind dat het onderwijzend personeel nu eens echt mag opkomen voor zichzelf want door allerlei verplichte nevenactiviteiten komen zij nog onvoldoende toe aan hun kerntaak nl lesgeven.

Namiddag : Nokere koerse, een echte Vlaamse kermis in een mooie omgeving.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oud maar niet Out

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

21 mar 2019, 12:16

iedere keer als ik mijn laptop open komt er een berichtje
"de instellingen voor je account Gmail zijn verouderd"
als ik dan ga kijken naar de instelling weet ik niet wat er verouderd is
kan er mij iemand helpen?
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

21 mar 2019, 14:06

meme-rietje schreef:
21 mar 2019, 12:16
iedere keer als ik mijn laptop open komt er een berichtje
"de instellingen voor je account Gmail zijn verouderd"
als ik dan ga kijken naar de instelling weet ik niet wat er verouderd is
kan er mij iemand helpen?
Niet reageren Meme-Rietje, hier krijg ik dat al verschillende jaren en vind ook geen reden.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

21 mar 2019, 14:40

Misschien bedoelen ze dat wij ouder worden :lol:
en 't is dan nog juist ook :wink:
Oud maar niet Out