In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Een zonnige goede morgen, al zegt men dat het vandaag de blue monday is. Bij mij geeft dit geen invloed .
Zalig buiten, windstil, en droog en dit in het putje van de winter . Je waant je in de lente. Zo voel het voor mij aan .
Ik moet een beetje rap typen want ik moet straks stipt bij de tandarts op controle.
En wat mijn dag verder brengt weet ik nog niet .
An-W gisteren ben ik ook gaan wandelen in het natuurgebied hier niet ver vandaan. Het was een mini wandeling, want mijn heup protesteert. Ik moet meer "trainen" hi hi .. Er was veel volk, tja het was dan ook super mooi weer .
Zonnebloemetje genoten van de tv avond gisterenavond . Lekker cocoonen, kan zalig zijn .
Bekske , genoten van uw wandeling met de viervoetertjes ..
mama-Inge behoorlijk koud ? Hier behoorlijk lekker weertje het zonnetje schijnt (nog) en het is een heldere hemel, en voor de rest mooie dromen meid
Aan iedereen een fijne monday en laat die blue maar weg
toedeloe
menu: ik weet het nog niet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
een drukke voormiddag gehad en na de middag een afspraak bij de tandarts voor een vijf maandelijkse controle zoals gewoonlijk en daarna was ik zoooo moe en kon bijna niet meer op mijn benen staan
dus voor de rest van de namiddag de zetel in voor de tv
en vanavond gaan we vroeg onder de douche en ook eens wat vroeger gaan slapen
jadi vandaag ook jou tandjes laten nazien zie ik , awel ik ook
ik had vorige dinsdag een afspraak maar die is door de tandarts verplaatst naar vandaag
en ik heb deze voormiddag veel te veel rondgelopen want tegen de middag kon ik alweer bijna geen poot meer verzetten
Inge hier niet koud vandaag hoor 9° en droog
Bekske oei niet kunnen slapen zeker zo te zien , awel ik ook niet
het was al na 12u en ik kreeg constant krampen in mijn voeten waardoor ik ze te pas en te onpas niet kon stilhouden en dus ben ik dan maar weer opgestaan en iets genomen tegen de krampen ( een spierontspanner ) waardoor ik bijna direct in slaap ben gevallen
An nog steeds wat ziek , hopelijk vlug beterschap voor jou
marietteke hopelijk alles goed daar bij jullie ?????????
allé nu efkes onder de douche en daarna eten we terwijl we naar het nieuws kijken
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

een drukke voormiddag gehad en na de middag een afspraak bij de tandarts voor een vijf maandelijkse controle zoals gewoonlijk en daarna was ik zoooo moe en kon bijna niet meer op mijn benen staan
dus voor de rest van de namiddag de zetel in voor de tv
en vanavond gaan we vroeg onder de douche en ook eens wat vroeger gaan slapen
jadi vandaag ook jou tandjes laten nazien zie ik , awel ik ook
ik had vorige dinsdag een afspraak maar die is door de tandarts verplaatst naar vandaag
en ik heb deze voormiddag veel te veel rondgelopen want tegen de middag kon ik alweer bijna geen poot meer verzetten
Inge hier niet koud vandaag hoor 9° en droog
Bekske oei niet kunnen slapen zeker zo te zien , awel ik ook niet
het was al na 12u en ik kreeg constant krampen in mijn voeten waardoor ik ze te pas en te onpas niet kon stilhouden en dus ben ik dan maar weer opgestaan en iets genomen tegen de krampen ( een spierontspanner ) waardoor ik bijna direct in slaap ben gevallen
An nog steeds wat ziek , hopelijk vlug beterschap voor jou
marietteke hopelijk alles goed daar bij jullie ?????????
allé nu efkes onder de douche en daarna eten we terwijl we naar het nieuws kijken
voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Iemand het programma 'Maestro' nog gezien op de Nederlandse TV afgelopen zondag?
En ook genoten van het optreden van Jamai Loman?
Wat een talent!
Hij gaat vast winnen .
In ieder geval een welkome afleiding in deze griezelige tijd....
Allen een fijne avond en groetjes

Wat een talent!
Hij gaat vast winnen .

-
Adam2 - Lid geworden op: 15 feb 2023, 22:49
Helaas niet gezien Annemarie,Anne_marie schreef: ↑Gisteren, 19:20Iemand het programma 'Maestro' nog gezien op de Nederlandse TV afgelopen zondag?
Wat een talent!
Hij gaat vast winnen .
Enne ja; het is een heel griezelige tijd, wat zal de toekomst brenge.....
Jelle en ik zeggen tegen elkaar "wat een geluk dat we oud zijn met d en met t".

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Vandaag vrij maar de halve nacht wakker geweest, gaat een lange dag worden.
Het was hier vannacht en vanmorgen weer rond het vriespunt
Maar verder belooft het een mooie dag te worden, het zonnetje is erbij, waarschijnlijk vanmiddag met de honden naar het bos
Gisteravond en vannacht was het noorderlicht hier te zien.
Anne-marie, dat heb ik niet gezien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vandaag vrij maar de halve nacht wakker geweest, gaat een lange dag worden.
Het was hier vannacht en vanmorgen weer rond het vriespunt
Maar verder belooft het een mooie dag te worden, het zonnetje is erbij, waarschijnlijk vanmiddag met de honden naar het bos
Gisteravond en vannacht was het noorderlicht hier te zien.
Anne-marie, dat heb ik niet gezien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen , voorzichtig komt de zon en het voelt aan dat het weer een mooie dag zal worden . Ideaal weertje om te wandelen .
De kindjes zitten in de klas, het is weer stil tot ongeveer 10 uur , dan hoor je het jolijt , het zingen roepen en tieren en lachen . .Het jonge volkje leeft zich dan uit , om dan straks weer stil in de klas te zitten .
Het luchtruim is goed voorzien van "vliegtuigstrepen", de hemel is helder en schapenwolkje maakt alles af . .
Ja het wordt een mooie dag, zeg dat ik het gezegd heb.
Hé hé Zonnebloemetje ook naar de tandarts geweest lees ik . Ik moest er zijn om 11.u . Ze liet me zitten in haar consultatiekamer (zonder vensters) tot 11.45u .. Kreeg de kriebels , dacht al dat ze me vergeten was ..
Het is niet gemakkelijk voor je , zo slecht weg kunnen , en geen zittend gat hebben . Het verbied zichzelf . O nee laat die nachtelijke krampen weer niet herbeginnen . .
Inderdaad hoe zou het met Marietteke zijn , zou ze al een andere woonst hebben . Erg vind ik dat je nu nog moet verhuizen na zo lang op dezelfde plek te wonen.
Mama-Inge hier hebben we echt wel zachte temperaturen voor de tijd van het jaar. Al slaap ik 's nachts niet meer met mijn venster open. Wat onrustige slaap gehad , kan gebeuren ,dan zal je een zombie gevoel hebben deze voormiddag. Je zal deugd hebben van de wandeling met de honden denk ik .. Geniet van je vrije dag.
Ann_marie zo te lezen moet het heel mooi geweest zijn maar eerlijk, ik kijk zelden naar den Nederlandse zenders, vroeger wel. Maar ik vind het zo fijn dat jij er van genoten hebt. En zoals Adam beaamt het is inderdaad een rare tijd aan het komen. Wat zal de toekomst brengen, en ik sluit me aan bij Jelle en U we zijn gelukkig oud. . Maar ik denk dan ook aan onze kinderen en kleinkinderen . Maar dat gaan wij niet meer weten denk ik dan. .
Bekske ook al in actie , de voormiddag is zo vlug voorbij .
Zo en nu ga ik mijn bed opmaken , en stof afnemen, en met de stofzuiger rondlopen en . . enz . .
Aan iedereen een fijne dinsdag
toedeloe
menu : kalflapjes met een bundeltjes prinsesbonen met spek er rond. Groentjes zijn nog een overschot van de feestdagen ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.