In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Koffie

15 apr 2026, 18:18

Hallo luitjes,
Zonnebloemetje druk geweest en een afspraak bij de kiné !
geen idee wat dat is hoor en lekker bakkie koffie gedronken .
jadi een leuk nummer heb je opgezet.
An een mooie foto van die appelboom
Inge dus het kamp viel tegen van je zoon.
en weet nog niet alles je hebt dus ook honden en fijn dat je dan met hem het bos in gaat.
Vanmiddag lekker wezen fietsen .
Fijne avond allemaal

Afbeelding

zonnebloemetje

15 apr 2026, 18:32

koffie , de kiné is een praktijk voor revalidatie of voor ziektes zoals bij mij ( spierziekte )om de spieren nog wat los te maken zodat ik dan 's nachts een beetje meer kan doorslapen en niet steeds uit bed moet omdat ik krampen krijg in mijn benen en enkels , want zonder kiné moest ik wel 7x uit bed op één nacht en dus ben ik dan niet uitgeslapen 's morgens en overdag moe , en die krampen zijn dan ook nog heel pijnlijk bij momenten

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje

15 apr 2026, 21:10

Afbeelding

Bekske

Gisteren, 08:21

Afbeelding
wens jullie een fijne dag toe en zonnebloemetje ben blij dat je naar men hoekje geweest ben .bedankt daarvoor

Koffie

Gisteren, 10:27

Goedemorgen allemaal,

Zonnebloemetje oei dat is niet mis zeg en goed dat ze dan
bij jou de spieren losmaken.
An het viel het mee bij de tandarts?
Jadi en ook bij jou vandaag het zonnetje .
Komt deze foto jullie bekend voor?

Afbeelding

Fijne dag allemaal

zonnebloemetje

Gisteren, 12:27

een goeie middag alweer iedereen

hier in Brugge zit het zonnetje al van deze morgen hoog aan de hemel , maar nu komen er tussenin toch wat wolken maar dat vind ik geen probleem want tis niet koud met 18°
dadelijk aan het middageten beginnen maar er is niet veel werk aan , en tussenin moet ik toch eens zitten want lang rechtstaan gaat niet , maar soit na de middag is het rusten in de zetel met de beentjes omhoog en wat tv kijken
en later op de dag wil ik dan nog de frietpot proper kuisen , maar daar heb ik dan ook de hulp voor van mijn vaatwasser , want alles wat in het water mag vliegt er in en komt er weer proper uit , en de rest ( de buitenkant ) laat ik nooit vuil worden en word na ieder gebruik proper afgekuist

Bekske graag gedaan hoor en doe maar rustig aan

koffie , ja die foto kan een beetje van alles zijn , Brugge , Gent , een stad in Nederland wat ik niet zo goed ken zoals Amsterdam , maar het ziet er een gezellige omgeving uit

Maar dan toch Brugge
https://nl.wikipedia.org/wiki/Huidenvettershuis

jadi , en alle andere leutertjes
geniet nog van het zonnetje

Afbeelding

jadi

Gisteren, 13:03

Afbeelding
Hallo , zo mijn habitat is weer spic en span , en ik ben happy
Een slechte nachtrust gehad, dat hoort ook bij het ouder worden . Maar gelukkig niet van de pijn of de kramp zoals bij ons Zonnebloemetje en wie weet nog mensen .. Nu zit ik even met beschamende kaken , gelukkig zien jullie het niet
Mooi weer vandaag , maar de wind is minder aangenaam .. Mijn pluimpjes haar waait alle kanten op , en Einstein zag er nog beter uit . . (ik heb wel geen snor hoor)
Zo ik ga nu even zien wat jullie allemaal vertellen ;
An-W wat een mooie reuze boom , ik wou zeggen een reuze boeket
En hoe was het bij de tandarts ?
Zonnebloemetje e wel dat is nu eens wat ik niet zo graag eet en dat is koude pasta. Gelukkig zijn we allen verschillend, anders zou het maar saai zijn hier op de aarde
Ik steek ook de frietpot in de vaatwas hoor gemakkelijk en proper .. Waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan hé .. Het frituurvet kan ik bij de Carrefour in zo'n olie container dumpen. Hier boven voelt het geen 18°C aan , ik denk dat het door de wind komt .
Ha ja dit nog , een ontkalker is geen luxe , wij hadden jaren 1 staan in ons vroeger huis, uw apparaten gaan langer mee .
O Koffie wat een mooie foto ♥
Euch ja ja de zon is hier ook van de partij hoor . Euch die foto ik gok Brugge ?
Dag Bekske
Aan iedereen een fijne dag verder
toedeloe
menu : is voor deze avond vol au vent met rijst
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Gisteren, 18:42

een goeie avond iedereen

efkes zitten want ik heb zojuist van alles afgewassen wat niet in de vaatwasser mag van mijn frietpot en al de rest is nu aan 't wassen op een hoge temperatuur en daarna vanavond de vaatwasser nog eens op een hoge temperatuur laten draaien met een speciaal produkt om te kuisen en klaar is kees
en dadelijk alles klaar zetten zodat ventje de vuilzak kan vullen in de garage om dan buiten te zetten tegen morgenochtend

jadi wij doen ook ons frietvet naar de carrefour mee
en hier staan er al gans de dag vensters open en tis hier nog warm genoeg

allé ik ga verder doen sè

voor iedereen nog een gezellige donderdagavond

Afbeelding