In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , even binnen en buiten ik lig in de lappenmand.
Komt in orde met de nodige tijd
Fijne dag iedereen
toedeloe
*Zonnebloemetje en Piscke* sorry voor onze koffie namiddag gisteren . Het zou me echt niet gelukt zijn
Al beter maar nog dat niet hoor, het moet zijn tijd hebben natuurlijk
menu; kippensoep en alles wat koud is skyr yoghurt en aardbeien , en heel veel H2O
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Ik ben nog wat stilletjes , en de fut komt er mondjesmaat
fijne dag iedereen
toedeloe
menu: pfff . . ik heb nog een beetje kippensoep
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
al gans de week hier een goed gevulde voormiddag met afspraken en dan na de middag verplichte rust in de zetel
tis hier zonnig weer en precies zomer als je naar buiten kijkt , maar als je dan buiten komt is er een frisse wind die goed door waait , alhoewel dat ik dat niet erg vind hoor
en morgenvoormiddag heeft ventje een afspraak in de garage , maar ik blijf thuis
en vandaag al boodschappen gedaan want vrijdag zijn de meeste winkels toe met die feestdag
jadi hopelijk ben je vlug weer beter , want ziek zijn is niet leuk hé
en met de eerste Mei voor vrijdag in het voorruitzicht en een lang weekend kan je hopelijk van het mooi weer genieten
doe rustig aan en veel rusten is de boodschap
Inge ook aan van alles bezig zo te zien , en ja bij mij gaat alles traag met mijn spierziekte
en dus vandaag nog bijna geen tijd gehad voor mijn pc en gisteren ook al niet
Bekske ik zal dadelijk eens bijlezen sè
voor alle andere leutertjes nog een fijne woensdag verder

al gans de week hier een goed gevulde voormiddag met afspraken en dan na de middag verplichte rust in de zetel
tis hier zonnig weer en precies zomer als je naar buiten kijkt , maar als je dan buiten komt is er een frisse wind die goed door waait , alhoewel dat ik dat niet erg vind hoor
en morgenvoormiddag heeft ventje een afspraak in de garage , maar ik blijf thuis
en vandaag al boodschappen gedaan want vrijdag zijn de meeste winkels toe met die feestdag
jadi hopelijk ben je vlug weer beter , want ziek zijn is niet leuk hé
en met de eerste Mei voor vrijdag in het voorruitzicht en een lang weekend kan je hopelijk van het mooi weer genieten
doe rustig aan en veel rusten is de boodschap
Inge ook aan van alles bezig zo te zien , en ja bij mij gaat alles traag met mijn spierziekte
en dus vandaag nog bijna geen tijd gehad voor mijn pc en gisteren ook al niet
Bekske ik zal dadelijk eens bijlezen sè
voor alle andere leutertjes nog een fijne woensdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
een goeie middag al bijna weer iedereen
wat is het hier stil in ons k&t huisje
maar ik kom toch efkes iedereen een goeie donderdag wensen
ventje is enkele nodige boodschappen gaan doen en ook op afspraak naar de garage voor een klein werkje dat nog onder de garantie valt
jadi hopelijk al wat beterschap bij jou , alhoewel het zal zijn tijd moeten hebben denk ik
zeker vlug beterschap en een dikke knuffel ( van op afstand om ook niet ziek te worden ) van mijn ventje en van mij
Bekske ook voor jou vlug beterschap
en alle andere leutertjes geniet van het zonnetje terwijl het kan , want mooie liedjes blijven niet duren hé
tot later

wat is het hier stil in ons k&t huisje
maar ik kom toch efkes iedereen een goeie donderdag wensen
ventje is enkele nodige boodschappen gaan doen en ook op afspraak naar de garage voor een klein werkje dat nog onder de garantie valt
jadi hopelijk al wat beterschap bij jou , alhoewel het zal zijn tijd moeten hebben denk ik
zeker vlug beterschap en een dikke knuffel ( van op afstand om ook niet ziek te worden ) van mijn ventje en van mij
Bekske ook voor jou vlug beterschap
en alle andere leutertjes geniet van het zonnetje terwijl het kan , want mooie liedjes blijven niet duren hé
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

*** Zie het leven van de zonnige kant ***