In de Vier Seizoenen reeks 42 Lente 2026
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
weinig verkeer hier op SenNet allemaal weg met dit weertje,
och heb toch te strijk gedaan, soep gemaakt en kippen eten gegeven,
na de middag zoon weer eens geholpen met zijn archief van het dorp,
zo is deze zondag bijna voorbij, en morgen is de maand weer eens half,
hoe ouder je word hoe rapper de jaren gaan, dus geniet van de dagen die je nog krijgt,
grtjs van krakje,

och heb toch te strijk gedaan, soep gemaakt en kippen eten gegeven,
na de middag zoon weer eens geholpen met zijn archief van het dorp,
zo is deze zondag bijna voorbij, en morgen is de maand weer eens half,
hoe ouder je word hoe rapper de jaren gaan, dus geniet van de dagen die je nog krijgt,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
MM: Spaanse woef is 10 jaar oud. De laatste weken loopt hij soms mank, volgens DA artrose op de heup. Heeft medicatie, maar morgen gaan we naar DA voor een maandelijkse spuit die pijnstillend en ontstekingswerend is.
Op lange wandelingen in het weekend gaat hij niet meer mee , enkel hier in de buurt. En we hebben besloten hem ook niet meer mee te nemen op vakantie. Hij vindt dat wel heel leuk, maar hij wordt vlug moe.
Terug de dagdagelijkse bezigheden. Ga in de namiddag boontjes zaaien en daarna goed afdekken met vliesdoek want de vogels en slakken lusten ze ook.
Manlief is naar dochter gereden voor een klusje.
Tot morgen, allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede middag seizoentjes,
Zeg ik tegen ventje om een afspraak te maken bij de kapster voor mij en vergeet het vervolgens op te schrijven. Och! Nu ik kan woensdag er toch terecht. Weer last van hoofdpijn. Pas na Maiden in the park kan ik een afspraak maken bij de pijnkliniek. Ik vraag me af of ze me daar zouden helpen met de knieën? Lilly kreeg gisteren kaas. Niet zo maar kaas. Het moet abdij kaas zijn. Ze heeft een voorkeur voor deze van Delhaize. Die schrokt ze naar binnen. We gaan eens ravioli eten. Groenten dan nog. Ben benieuwt. Morgen naar de dokter. Zal wel een stevige pijnstiller nodig hebben voor de hele dag Maiden in the par. Maar als ik dat haal dan kunnen ze dat niet meer van me afnemen. Ik ga nog een paar van de comfortabele broeken van UP. bestellen.
Fijne dag.
Zeg ik tegen ventje om een afspraak te maken bij de kapster voor mij en vergeet het vervolgens op te schrijven. Och! Nu ik kan woensdag er toch terecht. Weer last van hoofdpijn. Pas na Maiden in the park kan ik een afspraak maken bij de pijnkliniek. Ik vraag me af of ze me daar zouden helpen met de knieën? Lilly kreeg gisteren kaas. Niet zo maar kaas. Het moet abdij kaas zijn. Ze heeft een voorkeur voor deze van Delhaize. Die schrokt ze naar binnen. We gaan eens ravioli eten. Groenten dan nog. Ben benieuwt. Morgen naar de dokter. Zal wel een stevige pijnstiller nodig hebben voor de hele dag Maiden in the par. Maar als ik dat haal dan kunnen ze dat niet meer van me afnemen. Ik ga nog een paar van de comfortabele broeken van UP. bestellen.
Fijne dag.
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vandaag is de hulp geweest.
We hebben boodschappen gedaan: meervoud.
Ik kan er weer even tegen.
Mijn oorlogsvoorraad is aangevuld.
Ze heeft ook gestofzuigd van boven naar beneden.
We hebben een nieuw product uitgeprobeerd tegen groenaanslag op een klein stukje terras.
Zij heeft er niet veel fiducie in.
Ik ook niet eigenlijk.
Ik overweeg nu het kan, omdat er genoeg volk is, om twee uurtjes meer aan te vragen.
Het is zo een rush op drie uur boodschappen doen en dan nog wat werkjes in huis.
De tuin is voor het grootste deel gefatsoeneerd.
Gras gemaaid met de zeis, paadje met schors bestrooid, wygelia gesnoeid.
Nu nog dat snoeisel weg krijgen.
Pech, de dochter is met verlof lees ik net op fb.
En die heeft een kar om naar het containerpark te rijden.
Ik ga rap eten hebben vandaag: er is nog veel over van gisteren.
Tja, het waren zo een grote wortelen en ik deed de erwtjes erbij ineens wat veel uit de zak.
Het vlees was ook genoeg voor twee dagen: varkenshaasje.
Nog een aardappeltje erbij koken en klaar is kees.
Tot de volgende!
We hebben boodschappen gedaan: meervoud.
Ik kan er weer even tegen.
Mijn oorlogsvoorraad is aangevuld.
Ze heeft ook gestofzuigd van boven naar beneden.
We hebben een nieuw product uitgeprobeerd tegen groenaanslag op een klein stukje terras.
Zij heeft er niet veel fiducie in.
Ik ook niet eigenlijk.
Ik overweeg nu het kan, omdat er genoeg volk is, om twee uurtjes meer aan te vragen.
Het is zo een rush op drie uur boodschappen doen en dan nog wat werkjes in huis.
De tuin is voor het grootste deel gefatsoeneerd.
Gras gemaaid met de zeis, paadje met schors bestrooid, wygelia gesnoeid.
Nu nog dat snoeisel weg krijgen.
Pech, de dochter is met verlof lees ik net op fb.
En die heeft een kar om naar het containerpark te rijden.
Ik ga rap eten hebben vandaag: er is nog veel over van gisteren.
Tja, het waren zo een grote wortelen en ik deed de erwtjes erbij ineens wat veel uit de zak.
Het vlees was ook genoeg voor twee dagen: varkenshaasje.
Nog een aardappeltje erbij koken en klaar is kees.
Tot de volgende!