In de Vier Seizoenen reeks 42 Lente 2026
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
De zon schijnt al volop, binnen blijven vandaag.
Deze morgend al naar supermarkt geweest, terug voorraad voor een week.
In de winkel zag ik het laatste stickerboek van de voetbal ( fifa) liggen. Heb hem gekocht voor ukkepuk , want het boek is overal uitverkocht. Manlief is het boek gaan wegbrengen.
Gisteren hebben we samen 4 winkels gedaan en overal hetzelfde antwoord : gaat terug binnen komen maar weten niet wanneer.
Wasmachine draait op volle toeren
De witte spullen daarvan droog ik binnen. De vliegen zitten daar graag op en bevuilen het. En die vlekjes krijg je er bijna niet meer uit. Ze zullen wel verbleken , maar er niet volledig uitgaan.
Tot morgen, allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Redelijk goed geslapen. Morgen doen we een fonduetje. Kunnen we eindelijk onze nieuwe stoelen uitproberen.
Frank is het eens met de dokter dat ik ook moet fietsen. Na Maiden in the park ga ik mijn nek laten denerveren.
Het zal wel een lastige dag worden. Een hele dag op de been. We komen daar 's middags toe en er zijn meerdere bands. Om 10 u is het de beurt aan Maiden en dan is het al donker. Gisteren frituurrotzooi gegeten en die van Ventje kwam terug boven. Hij denkt dat hij geen vettig eten meer kan verdragen. Ook slaatjes met veel saus ( hij was behoorlijk beroerd de laatste keer en het is ernstig als de dokter al moet komen.) Daarom uit voorzorg en fonduetje zodat als hij weer beroerd wordt we daar niet in het restaurant in schande komen.
Ventje heeft een prijzen bijter meegebracht. Die gaat ook boven op het bed staan en Lilly kan dan ze weer van het hoofdeind smijten. De minions, grogu en groot. Ze is er wel nieuwsgierig naar. Zo, dat was het. Aan allen een fijne donderdag.
Redelijk goed geslapen. Morgen doen we een fonduetje. Kunnen we eindelijk onze nieuwe stoelen uitproberen.
Frank is het eens met de dokter dat ik ook moet fietsen. Na Maiden in the park ga ik mijn nek laten denerveren.
Het zal wel een lastige dag worden. Een hele dag op de been. We komen daar 's middags toe en er zijn meerdere bands. Om 10 u is het de beurt aan Maiden en dan is het al donker. Gisteren frituurrotzooi gegeten en die van Ventje kwam terug boven. Hij denkt dat hij geen vettig eten meer kan verdragen. Ook slaatjes met veel saus ( hij was behoorlijk beroerd de laatste keer en het is ernstig als de dokter al moet komen.) Daarom uit voorzorg en fonduetje zodat als hij weer beroerd wordt we daar niet in het restaurant in schande komen.
Ventje heeft een prijzen bijter meegebracht. Die gaat ook boven op het bed staan en Lilly kan dan ze weer van het hoofdeind smijten. De minions, grogu en groot. Ze is er wel nieuwsgierig naar. Zo, dat was het. Aan allen een fijne donderdag.
Cats Rule!
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
voormiddag kleine werkjes gedaan,
om 12uur gaan eten in de wok samen club van vier vriendinnen,
was weer lekker, maar buiten is toch een beetje te warm,
al kan ik goed warmte verdragen maar te is te veel,
morgen nog warmer dus is het binnen blijven,
en kleine werkjes doen of gewoon niks doen mag ook eens,
grtjs van krakje,

om 12uur gaan eten in de wok samen club van vier vriendinnen,
was weer lekker, maar buiten is toch een beetje te warm,
al kan ik goed warmte verdragen maar te is te veel,
morgen nog warmer dus is het binnen blijven,
en kleine werkjes doen of gewoon niks doen mag ook eens,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.