In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi

Gisteren, 12:35

Afbeelding
Pfff, al puffen en zweten heb ik mijn wasgoed buiten gehangen .. De thermometer buiten zegt 42°C. Die hangt wel in volle zon .. De andere zijde van het terras zegt 37°C Daar is de Noorderkant, toch ook nog warm genoeg. Maar binnen is het lekker koel , screens naar beneden , alle vensters potdicht. .En nog niet nodig om de airco aan te zetten.
Oesje zwaai zwaai goede middag iedereen … Oeps bijna vergeten :oops: :oops:
Hallo Koffie voor u ook een fijne dag vandaag .. hou het fris
mama-inge het zit er weer op voor vandaag, intussen al begonnen met de dagelijkse werkjes
Hallo Anne_marie, zonnebloemetje en Picske* gaan al die taartjes niet op krijgen. Ik heb gisteren eentje eerlijk gepikt en het smaakte bij koffie .. :lol:
Zwaai zwaai Adam
Zonnebloemetje kan het geloven dat Picske* moe was, met een rolstoel op kasseien is niet evident .. Het is een kalvarie tocht .Gelukkig liggen er niet overal kasseien, maar soms zijn de voetpaden ook niet denderend . Onze burgemeester is eens gans een dag mee geweest in de rolstoel die hij zelfde duwde . Hij was uitgenodigd van een jonge dame die dagelijks in de rolstoel zit .. Hij heeft de uitnodiging aangenomen . Achteraf schrok hij hoeveel obstakels hij tegen kwam onderweg. Wat fijn dat je nageniet van je verjaardag .. Ik verzet nu geen voet meer buiten .. alleen voor het wasgoed binnen te halen .
Hey Miesje zwaai zwaai
Bekske morgen op controle, oei en men geeft net zo'n extreme temperaturen uit .. Gelukkig lees ik dat het in de voormiddag is
Aan iedereen een fijne donderdag verder , op tijd een natje en een droogje .. Vooral dat natje is belangrijk. Ik weet er van mee te spreken . Ik ben het nog niet vergeten wat de nefroloog zei
toedeloe (dat zei de nefroloog niet :lol:)
menu: vanavond koude schotel met speciale charcuterie en veel groenten en aardappelsalade made home .. Morgen koude schotel met vis en de rest van de groenten ..

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

zonnebloemetje

Gisteren, 14:43

een goeie namiddag iedereen

ik kom efkes kijken of er nog van die lekkere taartjes over zijn van gisteren die Anne-marie heeft meegebracht , mjammie ze zien er lekker uit

jadi wij houden ons rustig met die warmte , alhoewel het hier nu nog goed te doen is en nog niet echt te warm binnen , maar als het nog warmer word dan gaat de mobiele airco aan zodat het dan direct enkele graden koeler is
want als je ouder word moet je echt wel voor je comfort zorgen vind ik
en die centen doen we toch niet mee als we hier voorgoed vertrekken naar hogere sferen

allé nu nog een ijsje uit de diepvries halen voor ventje en voor mij een potje rijstpap voor dessert
en dadelijk met de beentjes omhoog in de zetel voor de tv

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje

Gisteren, 18:14

halloooo tis ikke

hier in Brugge is het nu beginnen regenen en de lucht zit helemaal grijs
maar das goed om 't stof buiten weg te spoelen met die warmte

ik ga dadelijk alles klaar zetten voor de vuilophaling van morgenochtend zodat ventje alles kan buiten zwieren en das dan ook alweer gedaan

ja ja het ligt al goed nat zie ik door het venster
tot zover de stand van het weer in Brugge

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Koffie

Gisteren, 18:40

Goedeavond allemaal,

Jadi dan was het bij jou behhrlijk warm hoor maar de was droogt
Als een tierelier he😅en in huis dus wel lekker koel .
Zonnebloemetje jij genoten in Brugge en nog even na genieten.
Ja die taartjes van Anne- marie zien er heerlijk uit.
En geniet maar samen van een ijsje
Bekske morgen voor controle in ziekenhuis toi toi.
Vanmiddag wezen fietsen door het bos was heerlijk koel.
Wens jullie een fijn avond .
Familie zwaan met jongen.

Afbeelding