NACHTUILTJES(12)2024
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Blij je terug te lezen oma-C, doe maar kalm aan en neem je tijd.
Te warm om te fietsen zegt het clubbestuur
dus geplande rit gaat niet door
Zouden we toch geen klein toertje doen zegt mijn W ?
60 km
maar 't was echt goed te doen, veel langs het water en op een heel gezapig tempo met een ijsjesstop en voldoende water.
En die douche achteraf... zalig
Te warm om te fietsen zegt het clubbestuur
Zouden we toch geen klein toertje doen zegt mijn W ?
60 km
En die douche achteraf... zalig
Oud maar niet Out
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier gisterenavond enkele bliksemschichten met een beetje regen nog niet eens genoeg om stof te blussen.De afspraken voor de viervoeters heb ik volgende week met de grote en de week daarop met de kleinste voor haar operatie.Dus nog spannende weken heb mijn afspraak verzet voor men nieuwe paspoort omwille van men viervoeters.Ben nog altijd op zoek naar een tandarts voor mij want ik kan niks meer bijten .En zo meer fruit moeten eten maar kan niet bijten .Dus geen fruit ja als ik het in mini stukjes snijd en dan nog moet ik het gewoon doorslikken .Wat is dat tegenwoordig dat ze geen nieuwe patienten aan nemen of ze maken geen kunstgebit maar wel tanden die ze vastzetten aan tandvlees en dat kost dubbel zoveel als een kunstgebit .afijn ja heb nog een adres waar ik straks naar ga schrijven afwachten.Ja het zijn mijn zorgen wel moet ook de kinesist voor donderdag afzeggen want ik moet op controle voor diabetes .de week daarna nog voor de pols controle .gisteren de rekening voor pols operatie ontvangen het is al betaald maar nu wachten op de rekening van stent .Afijn ja ik wens iedereen het beste toe groetje ps corry voor mijn eigen snoer ik de riem goed toe koop geen merkartikelen wel het merk van de winkel alsook zien waar ik het goedkoper kan kopen dan waar ik ik aan huis laat leveren .Ik laat aan huis leveren maar kijk ook naar die prijs om te leveren zijn er verschillende prijzen en profiteren van de reklame .Kortom goed uit mijn ogen kijken om uit sparen van wat ik koop en nergens naartoe gaan behalve regelmatig op controles wel .
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Eindelijk verlost van Tijgermuggen zaten in plant, hoe ze er kwamen …. door zomers op terras te staan.
Plant in steentjes gezet , na vooraf wortels grondig af te spoelen…. niet volledig weg.
Vlogen hier gretig rond, beten me ‘s nachts, ik dacht dat die ellendelingen fruitvliegjes waren.
Dochter nam een foto en mijnheer Google gaf antwoord , Tijgermuggen
Bekske, diertjes welke we in huis nemen hebben onze zorgen nodig, ze geven je veel vriendschap terug.
Zeebries is opgekomen, voel het langs de keukenraam welke op kip staat.
Voor de rest dagelijkse kost, had gisteren bloemkool in kaassaus en lamskoteletten in aanbieding, maar ook alles voor koude schotel.
Dochter kwam met die fiets vanuit Oudenburg, bezweet en hongerig , gelukkig heeft de voorzienig haar kunnen bedienen met een koude schotel, heb bloemkool in overvloed, buurtje onderaan zal blij zijn.
Nog een fijne dag
De Haan bood zondag met deze kar ijsjes aan.fb foto

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemorgen
Onweer gezien gisteren ???
Hier alleen wat gerommel op afstand en 15 druppels per minuut gedurende een kwartier
.
Wie niet buiten was heeft het niet geweten
Nu alweer drukkend warm.
Waar blijven Ivette, meme-Rietje en nog zovele anderen die hier vroeger het mooi weer maakten ?????
Onweer gezien gisteren ???
Hier alleen wat gerommel op afstand en 15 druppels per minuut gedurende een kwartier
Wie niet buiten was heeft het niet geweten
Nu alweer drukkend warm.
Waar blijven Ivette, meme-Rietje en nog zovele anderen die hier vroeger het mooi weer maakten ?????
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Inderdaad Rietjes, heb al overwogen de brui eraan te geven.
Het heeft niet veel zin meer om te denken we zijn goed bezig.
Kijk nog even uit en beslis later.
Hoop dat iemand mij kan overtuigen, alhoewel de rekker er al lang uit is.
Groetjes aan wie langs komt
Het heeft niet veel zin meer om te denken we zijn goed bezig.
Kijk nog even uit en beslis later.
Hoop dat iemand mij kan overtuigen, alhoewel de rekker er al lang uit is.
Groetjes aan wie langs komt
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen , tja de dagen vliegen zo voorbij .. Te warm, Te klam, Te puffend, TE .. .enz ..
Ik kan niet alles bijlezen , ik zag wel Oma-C voorzichtig aan meid, niks forceren, maar ik ben blij je te lezen .
Corry pff .. tramperikelen bij uw dochter, dat moet daar stikheet zijn ,want ik denk niet dat er daar airco in is .
Rietjes wat je zegt een toerKE van 60 km .. Bij voelt dit aan dat je naar buitenland bent gefietst.. Jullie zijn toch "Apchards" hoor . . als je er maar deugd van hebt dat telt ..
Bekske nog altijd in de miserie van uw viervoeters .. Verdorie dat zal ook weer een grote hap uit uw geldbeugel zijn .
Oei ik begeef me op glad ijs .. . Greetie ik ben vergeten wat je geschreven hebt .. Maar zwaai zwaai meid .. geniet van wat je allemaal doet ..
Krakje ook voor u de groeten hoor, de keukenkasten zullen waarschijnlijk al gevuld zijn , of toch bijna
Zo en nu ga ik een boterhammetje eten ..
toedeloe
*Gisteren was onze dochter 50j en vandaag zouden we 51j getrouwd zijn geweest
menu: van middag was een grote schaal fruit
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
gisteren huisarts bloed laten nemen, wegens bloedarmoede,
vandaag diabetes arts, geen bloedarmoed wel ontsteking van bloed,
geen pil bijnemen, maar misschien wel beetje merg laten nemen,
en daar heb ik toch een beetje schrik van, heb ijzer en vitaminen genoeg,
dus wat afwachten tot december dan terug komen en zien naar resultaat,
en na de noen naar zoo Plankendael geweest wel in een rolstoel kleinzoon reed met mij;
dus de kasten zijn blijven liggen er komen nog dagen genoeg,
hier niks gehoord van onweer, grtjs van krakje,

vandaag diabetes arts, geen bloedarmoed wel ontsteking van bloed,
geen pil bijnemen, maar misschien wel beetje merg laten nemen,
en daar heb ik toch een beetje schrik van, heb ijzer en vitaminen genoeg,
dus wat afwachten tot december dan terug komen en zien naar resultaat,
en na de noen naar zoo Plankendael geweest wel in een rolstoel kleinzoon reed met mij;
dus de kasten zijn blijven liggen er komen nog dagen genoeg,
hier niks gehoord van onweer, grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.