In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
Goedeavond,
An -w druk geweest met oppassen maar wel leuk om te doen toch.
Inge leuk die foto van de puppy's.
Adam lekker mosselen gegeten.
Jadi bij de kermis vandaag maar niet veel kramen
Maar ook een frietkraam dus zal ook wel een frietje worden.
Zonnebloemetje jij een leuke klets gehad met jadi,
Maar vandaag dus niet zo lekker.
Bekske niet tevreden met de operatie aan je pols en nog steeds pijn.
Vanmorgen bezoek gehad en vanmiddag ook die dag vliegt dan voorbij.
Fijne avond

An -w druk geweest met oppassen maar wel leuk om te doen toch.
Inge leuk die foto van de puppy's.
Adam lekker mosselen gegeten.
Jadi bij de kermis vandaag maar niet veel kramen
Maar ook een frietkraam dus zal ook wel een frietje worden.
Zonnebloemetje jij een leuke klets gehad met jadi,
Maar vandaag dus niet zo lekker.
Bekske niet tevreden met de operatie aan je pols en nog steeds pijn.
Vanmorgen bezoek gehad en vanmiddag ook die dag vliegt dan voorbij.
Fijne avond

-
Koffie - Lid geworden op: 16 aug 2025, 18:21
Goedemorgen allemaal,
Adam ja plaats hier eigen foto's zoals de blauwe reigers in natuur gebied.
Is een hobby en mag graag de natuur in op de fiets.
Wens jullie een fijne maandag nu eerst poetsen en een strijk doen.
Het bronzen standbeeld van Jip, Janneke en hun hondje Takkie staat op de Waalkade in Zaltbommel en is gemaakt door kunstenaar Ton Koops.

Adam ja plaats hier eigen foto's zoals de blauwe reigers in natuur gebied.
Is een hobby en mag graag de natuur in op de fiets.
Wens jullie een fijne maandag nu eerst poetsen en een strijk doen.
Het bronzen standbeeld van Jip, Janneke en hun hondje Takkie staat op de Waalkade in Zaltbommel en is gemaakt door kunstenaar Ton Koops.

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede avond deze avond, de zon is er nog , en de wind ook.. De school juffen komen en gaan met hun auto volgeladen . Alles moet klaar gemaakt worden om een spiksplinternieuw school jaar te beginnen .. De vakantie is voorbij gevlogen ..
Nu nog wat verder doen , wens iedereen een fijne maandagavond toe
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen gisteren uitgeput thuis gekomen moest gaan voor nieuwe pas .Ga er verder niks over zeggen .Deze voormiddag huisarts ga met hem overleggen of het nog nodig is om op controle in ziekenhuis te gaan zoals morgen .De operatie van woensdag aan men hand heeft tot nu toe niks geholpen integendeel zelfs .Nu doet het litteken aan pols ook enorm pijn .Om de zwijgen over de drie vingers waar je geen gevoel in heb en het slaperig gevoel en mieren is toegenomen .Ook hebben de drie vingers kou de revalidatie van pols ligt stil doe zelf wel lichte oefeningen .DEZE OPERATIE WAS AAN DE PALM VAN HAND OM DE ZENUWEN LOS TE MAKEN .Maar ik heb enorm spijt erover de draadjes moeten nog verwijderd worden .Vele zullen zeggen geduld maar ik heb al veel geduld gehad moet hier men huishouden doen ,dan mijn verzorging aan men hand en ook men dieren verzorgen .Maar ja het zijn mijn zorgen sorry voor dit bericht je hoefthet niet te lezen hoor .Moest het even kwijt nu aan de verzorging beginnen en dan weer dweilen enz groetje een super fijne dag iedereen
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo een goede zonnige morgen , ik ben intussen al op "zwier " geweest. Eerst naar de plaatselijke winkel om mijn verse pistoletjes en boterkoeken vast te leggen. Zo krijgen we op zondagmorgen onze broodjes gepresenteerd verpakt in zakken in een plastieken container, de zondagskrant zit er bij en bij gelegenheid een verrassing en dit is allemaal wat thuisbrengen betreft gratis. Een luxe dat ik apprecieer.
Daarna krant en dag allemaal gehaald, even kort Colruyt binnen .. (plaatselijke winkel is krantenboer in verlof voor 3wkn)
Nu even mails gecontroleerd .
En nu even hier bij jullie .
Zwaai Adam en Anne_marie
Bekske kan je familiehulp niet inschakelen , want zo te horen zit je echt wel in een serieus sukkelstraatje .. Dat moet toch mogelijk zijn dat je hulp kan krijgen .. Je kunt ook hulp krijgen om je boodschappen te doen .. Een vriendin van mijn dochter gaat koken , en boodschappen doen voor dat mensje . Ze gaan samen boodschappen doen .. Zomaar , ik heb echt te doen .. jammer dat we zo ver wonen ik zou direct je direct helpen
Zonnebloemetje , ik lees je niet , dat is niet oké .. Dat betekent dat jij zieker bent dan dat we beseffen . Jij bent geen opgever .. Ik duim dat je vlug beter wordt .. ♥
Ik ga wat verder wandelen op sennet ..
Aan iedereen een fijne dinsdag. .
toedeloe
menu : ikke witloof in hesp met kaassaus .. Vanavond voor zoon friet en hij wil een berepoot er bij . .De mobiele frituur staat er (ik een gewoon bescheiden gezond volkoren stutje.. avondfrietjes liggen op mijn maag .. En dan samen kijken naar het klank- en lichtspel om 22u . Vuurwerk mag niet door de droogte ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.