in de Vier Seizoenen reeks 8
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Sorry, ben er niet geraakt deze ochtend, moest om 09.00H al bij de kine zijn en ben daarna bezig geweest. Het was zwoel en vochtig weer vandaag, niet echt mijn dada.
Oma-C, Zwanenmeer heeft gelijke wat jouw mooie glasgordijnen betreft. Chapeau dat je ze zelf gemaakt hebt. Het zal wel een heel ander zicht zijn nu. En de buren kunnen nu niet meer binnen piepen, ook een voordeel.
Draag als ik fiets ook altijd een fluo hoor, zelfs , als ik terug mag fietsen , over mijn oranje jasje. Maar draag geen fluo als ik te voet ga. Daarom dat manlief erop drukte een felle kleur te nemen. Moet bijvoorbeeld als ik naar de kine ga, 2 heel gevaarlijke punten over, zijnde 2 autostrade kruispunten waar ze meer door het rood rijden dan door het groen. En oranje valt dan toch wel heel erg op. Maar op de fiets draag ik dag en nacht, welk seizoen dan ook een fluohesje.
Anjelier, druk bezig geweest met confituur maken en met ukkepuk. Normaal hoor dat Spaanse woef wat enthousiast is met ukkepuk. Het is tenslotte nog een jonge hond. Maar het is een goed idee hem in zijn bench te plaatsen als ukkepuk in de buurt is. Laat baby D, ook nooit alleen met Niels. Kun je nooit vertrouwen, vind ik, hoe lief Niels ook is.
Zwanenmeer, alles ook oké met jou ?
Muddy Maddy, fijn te lezen dat jij jouw juweel terug schitterend hebt gekregen met de tip die ik jou gegeven heb. Heb die tip van een Brusselse juwelier gekregen en pas die regelmatig toe. Zeker als ik een juweeltje lang niet gedragen heb, doe ik dat.
En zoals je ziet werkt het echt. Doe jij ook nog maar rustig aan. En jullie gaan een nieuwe auto kopen, proficiat. Vond het naar te lezen dat jouw 2 aannemers zo ziek zijn. Verzorg jezelf goed en droom maar al van de nieuwe auto
Ben een beetje ongerust over MJ. Is hier al even niet geweest. Maar ze is dan ook pas zo laat thuis elke dag.
Op het feestje van baby D, waren er natuurlijk ballonnen en een tros was in de nacht van zaterdag op zondag over onze omheining gewaaid. Had dat zondagochtend niet meteen gezien toen ik Niels naar buiten liet. Nu heeft hij daar weer een schrik van gepakt
Zo, ik ga badje in en pyjama aantrekken want ben eigenlijk best moe. Ga niet alle namen noemen, maar ik wens jullie allemaal een zachte nachtrust. LIefs en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goedemorgen seizoentjes,
We knippen de week in twee.
Vandaag weet ik niet wie voor verzorging komt.
Gisteren dus vervanging van A. Ze heeft alles gedaan wat ik vroeg maar niet op zijn A's , en ook niet op mijn manier.
Het is wel een speciale, toen ze eenmaal ontdooid was stond haar mond niet stil! Ventje is echter niet tevreden van bepaalde dingen.
Gyros met rijst gegeten waarvan ik straks de afwas ga doen.
Gimly is ziek. Al twee dagen. Hij is weer naar de tweede verdieping.
Die ga ik vandaag niet veel zien.
Pc heeft de geest gegeven dus gaan we een refurbished Windows 7 aanschaffen.
Kost ongeveer 499 euro.
Vandaag komt waarschijnlijk mijn clip on leeslamp toe en ik heb nog leesvoer van gisteren want ik ben vroeg naar bed gegaan wegens pijn.
Anjelier: sierfolie op een badkamer raam kan, want niet iedereen staat graag te kijk in zijn blootje. Maar een gewoon raam dat op straat uitkijkt vind ik niet mooi.
Clive: arme Niels, nog een trauma bij.
Zwanenmeer: het was idd zwoel weer maar aangezien ik niet buiten ga, heb Iker weinig van gemerkt.
Ik ga nu mijn medicatie nemen, nog een kopje koffie en mijn ontbijt koekje.
Aan iedereen een fijne woensdag, groetjes en een knuffel.
We knippen de week in twee.
Vandaag weet ik niet wie voor verzorging komt.
Gisteren dus vervanging van A. Ze heeft alles gedaan wat ik vroeg maar niet op zijn A's , en ook niet op mijn manier.
Het is wel een speciale, toen ze eenmaal ontdooid was stond haar mond niet stil! Ventje is echter niet tevreden van bepaalde dingen.
Gyros met rijst gegeten waarvan ik straks de afwas ga doen.
Gimly is ziek. Al twee dagen. Hij is weer naar de tweede verdieping.
Die ga ik vandaag niet veel zien.
Pc heeft de geest gegeven dus gaan we een refurbished Windows 7 aanschaffen.
Kost ongeveer 499 euro.
Vandaag komt waarschijnlijk mijn clip on leeslamp toe en ik heb nog leesvoer van gisteren want ik ben vroeg naar bed gegaan wegens pijn.
Anjelier: sierfolie op een badkamer raam kan, want niet iedereen staat graag te kijk in zijn blootje. Maar een gewoon raam dat op straat uitkijkt vind ik niet mooi.
Clive: arme Niels, nog een trauma bij.
Zwanenmeer: het was idd zwoel weer maar aangezien ik niet buiten ga, heb Iker weinig van gemerkt.
Ik ga nu mijn medicatie nemen, nog een kopje koffie en mijn ontbijt koekje.
Aan iedereen een fijne woensdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen , seizoentjes,
Ik lees diogonaal wel mee, maar mijn hoofd staat er niet naar, sorry dat ik niet op alles reageer, maar hier worden wel mooie overzichtjes gemaakt, zodat ik toch kan volgen. Bedankt daarvoor.
Gisteren had manlief een 'zware en vermoeiende dag', en ja, er zullen er nog zoveel komen, vrees ik. Alleen moet ik hem in 't oog houden dat hij niet depressief wordt, wat bij zijn kamergenoot wel het geval was, dus : een pilletje meer ........
Die man hebben ze trouwens in een andere kamer gelegd, waar ze gemakkelijk kunnen werken met de stalen lift, om hem in zijn bed of zetel te leggen of te zitten. Hij is véél te zwaar om het zonder 'lift' te doen. Hij ligt nu schuin over de kamer van manlief, dus ga ik daar ook eens binnen om te vragen of hij iets nodig heeft van drinken of zo. Zijn bezoek komt steeds in de namiddag, tegen etenstijd, en de verpleging heeft er altijd geen erg in dat hij eens graag zou willen drinken, of zo. En 'bel' daar nu altijd voor, ze zullen je zien afkomen. Neen, die mensen hebben hun handen dikwijls méér dan vol.
Toen ze nog met twee lagen moesten de verpleegsters altijd met de twee bedden sleuren en vertrekken, wou die lift binnen kunnen ....... Manlief heeft nog geen nieuwe kamergenoot, dus kan zijn 'piekermolentje' op volle toeren draaien, he.
En nu ga ik naar de badkamer. Heb hier al de éérste betaling gedaan, van de ambulancedienst. Valt nog mee, vind ik.
Heb het ook zo kunnen regelen met de facturatiedienst van het ziekenhuis (via de sociale dienst) dat er maandelijks een factuur komt, dan is de som niet zo groot voor ineens op te hoesten, als hij dan toch zoveel maand ginder moet blijven.
Allemaal dingen waar je goed moet op letten en bijsturen indien nodig .......
Heb trouwens ook al een pilletje moeten nemen tegen de stress omdat ik hier al bibberend rondliep, en niet van de kou hoor. 'Het' zal nu pas 'doordringen', zeker ?
Dames, nu is het echt badkamertijd. Iets na negen uur nog een telefoontje plegen en dan nakijken of alles klaar is voor als ik moet gaan vertrekken. Ik zorg dat ik iets na twaalf uur daar ben, dan kan hij rustig in de refter gaan eten en als hij op de kamer komt ben ik er. Hij heeft er dan ook al een uur reva opzitten ook, net vóór het middagmaal. Om 15.30 u is het terug zijn beurt. In de voormiddag is het meer psychologisch en in de namiddag gewoonlijk rechtstaan op de twee benen en fietsen. Tot hiertoe toch. Over een paar dagen zei hij dat hij binnenkort gaat oefenen met stappen .........
Ik kan dit al eens gezegd hebben, misschien, ik weet het niet meer, sorry.
Iedereen de groetjes, en hou jullie zo goed mogelijk. Hier branden ook steeds kaarsjes als ik thuis ben, niet als ik weg ben, vind ik gevaarlijk.
Tot ..... de volgende.
Ik lees diogonaal wel mee, maar mijn hoofd staat er niet naar, sorry dat ik niet op alles reageer, maar hier worden wel mooie overzichtjes gemaakt, zodat ik toch kan volgen. Bedankt daarvoor.
Gisteren had manlief een 'zware en vermoeiende dag', en ja, er zullen er nog zoveel komen, vrees ik. Alleen moet ik hem in 't oog houden dat hij niet depressief wordt, wat bij zijn kamergenoot wel het geval was, dus : een pilletje meer ........
Die man hebben ze trouwens in een andere kamer gelegd, waar ze gemakkelijk kunnen werken met de stalen lift, om hem in zijn bed of zetel te leggen of te zitten. Hij is véél te zwaar om het zonder 'lift' te doen. Hij ligt nu schuin over de kamer van manlief, dus ga ik daar ook eens binnen om te vragen of hij iets nodig heeft van drinken of zo. Zijn bezoek komt steeds in de namiddag, tegen etenstijd, en de verpleging heeft er altijd geen erg in dat hij eens graag zou willen drinken, of zo. En 'bel' daar nu altijd voor, ze zullen je zien afkomen. Neen, die mensen hebben hun handen dikwijls méér dan vol.
Toen ze nog met twee lagen moesten de verpleegsters altijd met de twee bedden sleuren en vertrekken, wou die lift binnen kunnen ....... Manlief heeft nog geen nieuwe kamergenoot, dus kan zijn 'piekermolentje' op volle toeren draaien, he.
En nu ga ik naar de badkamer. Heb hier al de éérste betaling gedaan, van de ambulancedienst. Valt nog mee, vind ik.
Heb het ook zo kunnen regelen met de facturatiedienst van het ziekenhuis (via de sociale dienst) dat er maandelijks een factuur komt, dan is de som niet zo groot voor ineens op te hoesten, als hij dan toch zoveel maand ginder moet blijven.
Allemaal dingen waar je goed moet op letten en bijsturen indien nodig .......
Heb trouwens ook al een pilletje moeten nemen tegen de stress omdat ik hier al bibberend rondliep, en niet van de kou hoor. 'Het' zal nu pas 'doordringen', zeker ?
Dames, nu is het echt badkamertijd. Iets na negen uur nog een telefoontje plegen en dan nakijken of alles klaar is voor als ik moet gaan vertrekken. Ik zorg dat ik iets na twaalf uur daar ben, dan kan hij rustig in de refter gaan eten en als hij op de kamer komt ben ik er. Hij heeft er dan ook al een uur reva opzitten ook, net vóór het middagmaal. Om 15.30 u is het terug zijn beurt. In de voormiddag is het meer psychologisch en in de namiddag gewoonlijk rechtstaan op de twee benen en fietsen. Tot hiertoe toch. Over een paar dagen zei hij dat hij binnenkort gaat oefenen met stappen .........
Ik kan dit al eens gezegd hebben, misschien, ik weet het niet meer, sorry.
Iedereen de groetjes, en hou jullie zo goed mogelijk. Hier branden ook steeds kaarsjes als ik thuis ben, niet als ik weg ben, vind ik gevaarlijk.
Tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Goedemorgen Seizoentjes,
MJ, jij moet jou niet excuseren hoor. Wij beseffen wel dat je heel wat andere dingen aan je hoofd hebt. Maar toch is het heel erg lief van jou dat je even iets komt zeggen. Want natuurlijk zijn we ook een beetje ongerust over jou en manlief.
Het is misschien beter dat jouw manliefs kamergenoot naar een andere kamer is als hij zo depri is. Want dat voelt jouw man dan ook aan en dat er nog bij , kan hij nu wel missen. Hoop dat hij een goede kamergenoot krijgt zodat hij minder gaat piekeren. Wens jullie zoals steeds heel veel sterkte
Muddy Maddy, Gimlytje weer ziek
Tja , onze Niels met die ballonnen, Gelukkig kan ik vermijden dat hij voortaan geen ballonnen meer ziet, maar het is soms ongelooflijk hoe angstig hij van iets kan worden van iets banaals en dat allemaal door zijn autisme. En hij is zo lief.
Ik ga plaats maken voor Oma-C en alle anderen die hier een woordje willen komen placeren. Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag toe. Sterkteknuffels voor elkeen die er één nodig heeft. Liefs.
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Dag dames,
Eerst even zeggen dat het tweedaagse uitje met manlief super is geweest. Daar hebben we weer van genoten.
En dan aan iedereen de beste groetjes doen, vooral aan degenen die zorgen en/of pijn hebben.
M-J, ook al ben ik hier ook niet vaak, ik leef heel erg met je mee !
Ook van mij nog een dikke "chapeau" voor oma-C onze gordijnenmaakster !
Tot volgende keer dames.
Eerst even zeggen dat het tweedaagse uitje met manlief super is geweest. Daar hebben we weer van genoten.
En dan aan iedereen de beste groetjes doen, vooral aan degenen die zorgen en/of pijn hebben.
M-J, ook al ben ik hier ook niet vaak, ik leef heel erg met je mee !
Ook van mij nog een dikke "chapeau" voor oma-C onze gordijnenmaakster !
Tot volgende keer dames.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen allen, .......nat droog 't is afwachten wat het wordt...
nu schijnt weer de zon... en toen ik de ochtendronde deed was het ferm aan 't regenen...
maar zo gaat het ... we kunnen alleen zien dat we voorzien zijn van jas of plu
als we droog willen blijven...
maar er zijn ergere dingen...
En nee ik ben niet met de plu op de fiets weggeweest... dat is te gevaarlijk
ik ga alleen fietsen als het goed gaat en als de zon schijnt
M-J je moet je niet schuldig voelen als je niks kan komen schrijven...
maar als je even tijd hebt laat dan maar weten hoe het gaat...
ook voor jou kan dat deugd doen als je 't van je af kan schrijven......
nee hier branden de kaarsjes ook niet als ik afwezig ben, te gevaarlijk dat is waar..
Heel veel sterkte en zorg dat je er zelf niet onderdoor gaat... niemand is van ijzer of beton...
we zijn allemaal maar mensen... en de ene is sterker dan de ander...
tot je zelf in de schoenen staat
't is allemaal niet gemakkelijk...
M-M, aan een nieuwe pc toe.. ja het blijft niet duren ...succes ermee...
en poetvrouwen zijn allemaal geen 'echte' poetsvrouwen als je ze bezig ziet..
soms vraag je je af of ze weten wat poetsen is...en waar ze 't geleerd hebben..?
maar ze moeten sowieso betaald worden ...
Hier in de buurt komt een poetsman en die weet wat poetsen is...
dat heb ik direct gezien ....zo eentje wens ik iedereen toe
wingerd genoten van de uitstap... geniet ervan je hebt het verdiend na de vakantie
met de kinderen...
clive als het donker weer is en navenant waar ik moet zijn doe ik mijn fluo hesje
ook aan als ik tevoet moet gaan... er rijden "gekken" genoeg rond die je niet gezien hebben
Sterkte voor Niels... straks durft hij helemaal niks meer ocharme...
Aan allen mensen en dieren die op de sukkel zijn een dikke beterschapsknuffel...
Sorry, 't is kort maar ik moet verderdoen...
Ik wens alleen een fijne dag ondanks het weer...groetjes allen en tot later...
nu schijnt weer de zon... en toen ik de ochtendronde deed was het ferm aan 't regenen...
maar zo gaat het ... we kunnen alleen zien dat we voorzien zijn van jas of plu
als we droog willen blijven...
En nee ik ben niet met de plu op de fiets weggeweest... dat is te gevaarlijk
ik ga alleen fietsen als het goed gaat en als de zon schijnt
M-J je moet je niet schuldig voelen als je niks kan komen schrijven...
maar als je even tijd hebt laat dan maar weten hoe het gaat...
ook voor jou kan dat deugd doen als je 't van je af kan schrijven......
nee hier branden de kaarsjes ook niet als ik afwezig ben, te gevaarlijk dat is waar..
Heel veel sterkte en zorg dat je er zelf niet onderdoor gaat... niemand is van ijzer of beton...
we zijn allemaal maar mensen... en de ene is sterker dan de ander...
tot je zelf in de schoenen staat
M-M, aan een nieuwe pc toe.. ja het blijft niet duren ...succes ermee...
en poetvrouwen zijn allemaal geen 'echte' poetsvrouwen als je ze bezig ziet..
soms vraag je je af of ze weten wat poetsen is...en waar ze 't geleerd hebben..?
maar ze moeten sowieso betaald worden ...
Hier in de buurt komt een poetsman en die weet wat poetsen is...
dat heb ik direct gezien ....zo eentje wens ik iedereen toe
wingerd genoten van de uitstap... geniet ervan je hebt het verdiend na de vakantie
met de kinderen...
clive als het donker weer is en navenant waar ik moet zijn doe ik mijn fluo hesje
ook aan als ik tevoet moet gaan... er rijden "gekken" genoeg rond die je niet gezien hebben
Sterkte voor Niels... straks durft hij helemaal niks meer ocharme...
Aan allen mensen en dieren die op de sukkel zijn een dikke beterschapsknuffel...
Sorry, 't is kort maar ik moet verderdoen...
Ik wens alleen een fijne dag ondanks het weer...groetjes allen en tot later...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 07 sep 2017, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

Goede avond iedereen..
Ik ga nog mijn avondtaak doen ...de vuilzak buitenzetten en het papier...
morgen komt de de vuilkar
Een fijne avond en een goeie nacht allen die lijden mensen en dieren
Groetjes en tot morgen...
-
Goedemorgen seizoentjes,
Gisteren een verpleger gehad om me te verzorgen. Jaja een man! Buurvrouw onkruid zal slechte gedachten hebben.ze was immers thuis om te poetsen. (Wat bij haar betekent effe overal met de stofzuiger rondsjeezen en that's it)
Halverwege mijn wasbeurt kreeg die telefoon. Een van de klanten had eerder electriciteit panne gehad en een man das dan handig als je er iets van weet natuurlijk. Vandaag is het R.
Ventje gaat vandaag de papieren gaan tekenen voor de nieuwe auto. Vroeg aan mij of het de juiste beslissing was. Ik zei dat het niet aan mij lag.
Hij moest gisteren een refurbished pc bestellen voor mij, maar dat is uit zijn gedachten gegaan en ik vraag er ook niet om.
Slecht dagje gehad gisteren en vannacht ook even moeten opstaan om wat zalf te smeren en een bruistablet te nemen. Dan gewoon gedommeld.
Vandaag voor lunch een Kaasburger met krieltjes en groene boontjes. Vanavond dan brood.
Er ligt al een nieuwe PJ klaar. Heb gemerkt dat de vervangster in mijn badkamer kastje heeft gekeken waar mijn lotions staan.
En ze heeft ook de ramen in de badkamer gedaan wat haar niet gevraagd was. Dus ga ik als ik straks boven ben even kijken of er in de open laden kastjes niet gerommeld is geweest. Ik hoop van niet.
Gimly is er weer door. Zijn ziekte heeft weer te maken met stress (alle dagen iemand vreemd in huis) en de stand van de maan.
Dus vanmorgen was die weer een Aria aan het geven. Niet morgen of 10 min. later maar nu mijn vleesje!
Is al de wacht gaan houden boven.
Ik heb er geen goed oog in dat mijn afdakje ook daadwerkelijk dinsdag gaat geplaatst worden als ik het weerbericht zie. Ook ventje ziet het slecht in. Zal dan voor volgend jaar zijn zeker?
MJ: ik sluit me bij alle anderen aan. Zorg goed voor jezelf. Ik ben niets voor niets van die trap gevallen door niet te luisteren naar mijn lichaam en geest. Ook hier gaan we kaarsjes uit als ik weg ben al vergeet ik af en toe de Vinnykaars uit te blazen en dan zeg ik tegen mezelf dat ik het kot nog eens ga afbranden.
Clive: dus de nieuwe auto komt eraan en ergens in de loop van de maand laat ik ventje de pc bestellen. Voorlopig kan ik verder met de tablet. En ook mijn telefoon doet vreemd. Alles in drie zeker?
Wingerd: een leuke tijd gehad. Batterijtjes weer opgeladen?
Oma C: hebben de toeristen goed weer? Ik heb geen fluohesje. Ik ga nooit in het donker naar buiten. Ventje heeft er wel een in in de auto voor in geval van nood. En je kan van die strips kopen in Veritas die oplichten die je dan zelf op de jas naait.
Ventje is toegekomen op het werk. Moest nog om Gogo juice (naft) en had een serie boerenkarren tot in Brugge voor hem rijden. Het wordt al weer licht, straks de lichten uit en de gordijnen open. Moeten nog eens kijken voor verduisterende gordijnen voor boven achteraan in het kleur donkerblauw. En een paar gewone grijze vooraan. Dan is alles passend.
Maar ga wachten tot de solden.
We hebben voor de moment nog onkosten. ( Ik).
Gimly zat toch h niet boven maar buiten! Ik hoorde ineens gekrab aan de achterdeur. Moet hem onbewust naar buiten gelaten hebben. Denk dat mijn brein nog slaapt.
Nog een kopje koffie zal dat verhelpen.
Aan allen een fijne donderdag, groetjes en een knuffel!
Gisteren een verpleger gehad om me te verzorgen. Jaja een man! Buurvrouw onkruid zal slechte gedachten hebben.ze was immers thuis om te poetsen. (Wat bij haar betekent effe overal met de stofzuiger rondsjeezen en that's it)
Halverwege mijn wasbeurt kreeg die telefoon. Een van de klanten had eerder electriciteit panne gehad en een man das dan handig als je er iets van weet natuurlijk. Vandaag is het R.
Ventje gaat vandaag de papieren gaan tekenen voor de nieuwe auto. Vroeg aan mij of het de juiste beslissing was. Ik zei dat het niet aan mij lag.
Hij moest gisteren een refurbished pc bestellen voor mij, maar dat is uit zijn gedachten gegaan en ik vraag er ook niet om.
Slecht dagje gehad gisteren en vannacht ook even moeten opstaan om wat zalf te smeren en een bruistablet te nemen. Dan gewoon gedommeld.
Vandaag voor lunch een Kaasburger met krieltjes en groene boontjes. Vanavond dan brood.
Er ligt al een nieuwe PJ klaar. Heb gemerkt dat de vervangster in mijn badkamer kastje heeft gekeken waar mijn lotions staan.
En ze heeft ook de ramen in de badkamer gedaan wat haar niet gevraagd was. Dus ga ik als ik straks boven ben even kijken of er in de open laden kastjes niet gerommeld is geweest. Ik hoop van niet.
Gimly is er weer door. Zijn ziekte heeft weer te maken met stress (alle dagen iemand vreemd in huis) en de stand van de maan.
Dus vanmorgen was die weer een Aria aan het geven. Niet morgen of 10 min. later maar nu mijn vleesje!
Is al de wacht gaan houden boven.
Ik heb er geen goed oog in dat mijn afdakje ook daadwerkelijk dinsdag gaat geplaatst worden als ik het weerbericht zie. Ook ventje ziet het slecht in. Zal dan voor volgend jaar zijn zeker?
MJ: ik sluit me bij alle anderen aan. Zorg goed voor jezelf. Ik ben niets voor niets van die trap gevallen door niet te luisteren naar mijn lichaam en geest. Ook hier gaan we kaarsjes uit als ik weg ben al vergeet ik af en toe de Vinnykaars uit te blazen en dan zeg ik tegen mezelf dat ik het kot nog eens ga afbranden.
Clive: dus de nieuwe auto komt eraan en ergens in de loop van de maand laat ik ventje de pc bestellen. Voorlopig kan ik verder met de tablet. En ook mijn telefoon doet vreemd. Alles in drie zeker?
Wingerd: een leuke tijd gehad. Batterijtjes weer opgeladen?
Oma C: hebben de toeristen goed weer? Ik heb geen fluohesje. Ik ga nooit in het donker naar buiten. Ventje heeft er wel een in in de auto voor in geval van nood. En je kan van die strips kopen in Veritas die oplichten die je dan zelf op de jas naait.
Ventje is toegekomen op het werk. Moest nog om Gogo juice (naft) en had een serie boerenkarren tot in Brugge voor hem rijden. Het wordt al weer licht, straks de lichten uit en de gordijnen open. Moeten nog eens kijken voor verduisterende gordijnen voor boven achteraan in het kleur donkerblauw. En een paar gewone grijze vooraan. Dan is alles passend.
Maar ga wachten tot de solden.
We hebben voor de moment nog onkosten. ( Ik).
Gimly zat toch h niet boven maar buiten! Ik hoorde ineens gekrab aan de achterdeur. Moet hem onbewust naar buiten gelaten hebben. Denk dat mijn brein nog slaapt.
Nog een kopje koffie zal dat verhelpen.
Aan allen een fijne donderdag, groetjes en een knuffel!
Cats Rule!
-

Goede morgen iedereen
Ik heb de ochtendtaak al gaan doen ....en ondertussen wat boodschappen meegebracht
maar 't was al druk ... de mama's die de kindjes naar school hadden gebracht...
daar had ik niet aan gedacht.... maar bij Colruyt gaat het altijd goed vooruit...
M-M de kinderen hebben nog niet echt veel regen gehad... de zijkant van een bui waarschijnlijk...
zo wat druppels hier en daar, maar je houdt ze niet tegen van wat nat hoor...
ze hebben goede regenkleding voor 't geval.... vandaag zullen ze waarschijnlijk weer
een berichtje laten deze keer vanuit Zwitserland
als alles goed is dan is dat genoeg hé
En ja... ieder poetst zoals hij of zij denkt dat het goed is zeker.?
Proficiat met de aankoop van de nieuwe wagen, ik weet een paar personen die met
een Hyundai i 20 rijden en er zeer tevreden over zijn ... veel succes ermee...
en dan ben jij aan de beurt... een andere pc... ja alle dingen komen in 3 zegt men...
en je afdak.... het is nog geen winter hé... het kan nog... er komen vast nog mooie dagen...
Sterkte en moed.... en oppassen...
Voor alle seizoentjes een aangename dag vandaag... ik ga ook nog wat doen...
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Wingerd, leuk dat de tweedaagse zo fijn was.
Oma-C, fijn dat de toeristen zo goed als droog weer hebben. Zaterdag trouwt de schoonheidsspecialiste die mijn nagels doet en ze voorspellen net dan heel slecht weer. Vind het zo erg voor haar. Hoop dat het namiddag wat uitklaart als ze uit het gemeentehuis en uit de kerk komen en de foto's genomen zijn, maar vrees ervoor Zal daar vanavond ook maar een kaarsje voor branden.
Muddy Maddy, weer zo'n leuk overzichtje, fijn van jou. Jullie mogen trots zijn op de bestelling van jullie nieuwe auto.
En het afdak, ach, dat zal ook wel in orde komen, het is nog geen winter.
Hoop dat Gimly zich vlug terug beter voelt.
De poetsvrouw gerommeld ? Die ik heb gehad, was de badkamer aan het " poetsen" en kwam naar beneden, duidelijk ruikend naar mijn parfum. Was daar niet goed gezind van, wat het is een dure parfum van Dior die ik enkel in het weekend gebruik. Toen ik dat tegen manlief vertelde , was deze er ook niet goed gezind van. Heb er haar toen wel op een rustige manier over aangesproken. Dat ik dat niet nam. Enfin, dat is verleden tijd, gelukkig maar.
Ben wat later dan anders , maar ben net terug van kine. Maar heb deze ochtend vroeg al de bovenverdieping gedaan, had ik gisteren grondig gepoetst , dus daar moest ik enkel opruimen en stofzuigen. Verder op mijn planning staat vandaag de2 benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen.. Dus alles met nat afvegen, zodat ik morgen onmiddellijk kan dweilen. Als ik dat op 1 dag moet doen, is me dat te vermoeiend en bovendien doe ik op vrijdag ook nog de was die ik dan wel pas zaterdagochtend strijk.
Zo, ben uitgerust nu, ga terug starten.
Liefs en heel veel sterkteknuffels aan elk van jullie.
-

Goede avond iedereen...
straks nog de avondshift en dan wat hier boven staat...
Het is een frisse wind vandaag... ik heb die korte gordijntjes gewassen
om op te bergen tot ik er iemand een plezier mee kan doen..
ze moeten wel passen natuurlijk..
clive bedankt voor je overzichtje... ik ga het niet herhalen...
Bij de zoon zat een doodsbrief in de brievenbus...ik heb het laten weten maar
ze kennen de man niet... waarschijnlijk iemand uit de grote buurt van wie ze
de brieven gewoon in alle bussen gedropt hebben.. een man van 81 overleden in een rusthuis...
Zoon belde of ik hem kende.. nee ik ken hem niet... hij en sch-dochter ook niet ... dus ja...
Hier verder alles gewoon... straks als ik terug ben ga ik doen wat hierboven op het plaatje staat...
en nog wat tennis kijken op Eurosport...
Allen een fijne avond en een goeie nacht.... tot morgen
-
Goedemorgen seizoentjes,
Vrijdag vandaag,dus het weekend komt eraan.
Vandaag is het blauwe zakken en karton.
Wij eten vanavond vis bordelaise.
Gisteren frietjes gegeten.
Voor de moment is het aan het miezelregenen. Vandaar dat Gimly rap weer binnen was.
Ventje ging gisteren naar de garage om zijn auto te bestellen maar de verkoper was er niet, dus heeft hij een afspraak gemaakt.
Wat wel besteld is, is de refurbished pc. Die zou na het weekend verzonden worden.
Hopelijk heb ik er meer chans mee dan mijn hp.
Als het www maar werkt, er office word opstaat, mijn spelletjes kunnen gespeeld worden ben ik al tevreden.
Heb op de tablet een leuk spelletje gevonden met een virtuele kat. Voorlopig speel ik geen boerderij meer.
De zin is een beetje zoek.
Gisteren verjaarde ventjes neef. Die is al 27. Tijd staat idd niet stil.
Schoonmoeder is bezig met de papieren voor de verzekering van de nieuwe auto. Zou in kosten schelen want de moter is een 1200 en tuut is een 1400. De nieuwe is wel met versnellingspook waar tuut automatisch was. Ik hoop ook dat er ventje er evenveel plezier aan beleeft als met tuut. Ik zal wel (stom) een traantje laten voor tuut die ons bijna 20 jaar goed gediend heeft.
Vandaag is het J. Van het weekend is het de verpleger.
Ventje wil dat ik zaterdag eens meega om de boodschappen. Als het regent niet.
Op mijn arm zit er een ader dik en die plek is gevoelig. Zal aan J vragen wat ik moet smeren. Volgens mij is het flebiet.
Beetje bij beetje wordt ik wel beter. Maar het zal zijn tijd nodig hebben.
Geduld en boterhammen nietwaar Oma C?
Clive: ik heb gezien dat ze niet in de open laden is geweest. En mijn parfum heeft ze niet gebruikt. Jij hebt Dior zei je. Welke van de Dior heb je? Ben niet nieuwsgierig hoor maar ik weet graag alles. :Wink:
Mijn parfums zijn meestal eau de Cologne zoals 4711 of chervefoille van Yves Rocher.
Dat is voor dagelijks gebruik. Mijn lievelingsparfum is angel & demon Van hoe heet hij ook al weer?
Qaurtz van molineux verkopen ze niet meer in de parfumerie. Misschien op het net maar dan vraag ik me af op hetgeen nep zal zijn.
Straks na mijn verzorging een afwas van twee dagen aanpakken. Ventje beetje lui geweest.
Ik ga nog een kopje koffie maken. Dan even op fb.
Dan pillen ontbijt en wachten tot J.komt.
Fijne vrijdag allen, groetjes en de dagelijkse knuffel!
Vrijdag vandaag,dus het weekend komt eraan.
Vandaag is het blauwe zakken en karton.
Wij eten vanavond vis bordelaise.
Gisteren frietjes gegeten.
Voor de moment is het aan het miezelregenen. Vandaar dat Gimly rap weer binnen was.
Ventje ging gisteren naar de garage om zijn auto te bestellen maar de verkoper was er niet, dus heeft hij een afspraak gemaakt.
Wat wel besteld is, is de refurbished pc. Die zou na het weekend verzonden worden.
Hopelijk heb ik er meer chans mee dan mijn hp.
Als het www maar werkt, er office word opstaat, mijn spelletjes kunnen gespeeld worden ben ik al tevreden.
Heb op de tablet een leuk spelletje gevonden met een virtuele kat. Voorlopig speel ik geen boerderij meer.
De zin is een beetje zoek.
Gisteren verjaarde ventjes neef. Die is al 27. Tijd staat idd niet stil.
Schoonmoeder is bezig met de papieren voor de verzekering van de nieuwe auto. Zou in kosten schelen want de moter is een 1200 en tuut is een 1400. De nieuwe is wel met versnellingspook waar tuut automatisch was. Ik hoop ook dat er ventje er evenveel plezier aan beleeft als met tuut. Ik zal wel (stom) een traantje laten voor tuut die ons bijna 20 jaar goed gediend heeft.
Vandaag is het J. Van het weekend is het de verpleger.
Ventje wil dat ik zaterdag eens meega om de boodschappen. Als het regent niet.
Op mijn arm zit er een ader dik en die plek is gevoelig. Zal aan J vragen wat ik moet smeren. Volgens mij is het flebiet.
Beetje bij beetje wordt ik wel beter. Maar het zal zijn tijd nodig hebben.
Geduld en boterhammen nietwaar Oma C?
Clive: ik heb gezien dat ze niet in de open laden is geweest. En mijn parfum heeft ze niet gebruikt. Jij hebt Dior zei je. Welke van de Dior heb je? Ben niet nieuwsgierig hoor maar ik weet graag alles. :Wink:
Mijn parfums zijn meestal eau de Cologne zoals 4711 of chervefoille van Yves Rocher.
Dat is voor dagelijks gebruik. Mijn lievelingsparfum is angel & demon Van hoe heet hij ook al weer?
Qaurtz van molineux verkopen ze niet meer in de parfumerie. Misschien op het net maar dan vraag ik me af op hetgeen nep zal zijn.
Straks na mijn verzorging een afwas van twee dagen aanpakken. Ventje beetje lui geweest.
Ik ga nog een kopje koffie maken. Dan even op fb.
Dan pillen ontbijt en wachten tot J.komt.
Fijne vrijdag allen, groetjes en de dagelijkse knuffel!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma Senga, een moeilijke dag en periode voor jou. Wens jou heel veel sterkte.
Oma-C, vrees dat je je avondtaak in regenjas moet gaan doen. Momenteel is het hier nog droog en terwijl ik dit schrijf, vallen de eerste regendruppels al. Zolang het maar niet te hevig gaat waaien. Heb zo medelijden met het meisje dat mijn nagels doet, die huwt morgen en alles was buiten voorzien. Ga haar vandaag denk ik een SMS 'je sturen.
Hoop dat de toeristen het wat droog kunnen houden.
Muddy Maddy, blij te horen dat je langzaam aan het genezen bent, maar het zal nog wel een tijdje duren zoals Oma-C steeds zegt, met veel geduld en boterhammen. Het had erger kunnen aflopen, moet er net aan denken.
Ik denk dat jouw parfum van Thierry Mugler is. De mijne voor het weekend is de oude originele Miss Dior, niet de nieuwe. Moet deze als die op is , steeds laten bestellen in mijn parfumerie en moet dan ook een voorschot geven. Maar daar ik die enkel in het weekend gebruik of bij een speciale gelegenheid, kom ik met een flacon bijna een jaar toe. Mijn dagelijkse parfum verschilt nog al eens. Op dit moment gebruik ik Cabotine de Grés. Een fris geurtje dat lang blijft hangen en betaalbaar.. Want ze durven wat vragen voor sommige parfums.
Spijtig dat de verkoper van jullie nieuwe auto niet aanwezig was. En ja, toen onze oude auto weg ging voor een nieuwe , had ik het ook even moeilijk tot grote hilariteit van manlief. Verzorg je goed en amuseer je met het nieuwe spelletje.
Zo, de spullen van Niels zijn al gewassen en droog, kan ze onmiddellijk terug leggen op zijn bank in zijn kamer. En dan de gewone was instoppen, de strijk ervan doe ik morgenochtend pas, want moet vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilen en daar de strijk nog bij , dat is me echt teveel op 1dag. Moet echt wat doseren.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n fijne mogelijke vrijdag. Maak het binnen gezellig, want buiten is het alles behalve een mooie nazomer. Sterkte aan ieder die het kan gebruiken. Liefs en heel veel groetjes aan elk van jullie.
-

Toch een goede morgen ondanks de regen... er is ook veel wind...
ik heb de plu niet meegenomen vanmorgen voor de huistaak...want anders ga ik de lucht in....
heb m'n regenmantel aangedaan en die heeft een goeie kap..
Het scheelt wel wat van temperatuur... bbrrr precies al herfst...dat is nog vroeg hoor.
Maar ja.. pakken wat komt... ik heb binnenwerk vandaag dus ik ga niet buiten kijken..
M-M stilaan beter aan 't worden... zo gaat dat... forceren is voor niks goed.. daar heb je later de gevolgen van..
hopelijk gaat de nieuwe pc goed... 't zal weer wat wennen worden...
en de auto geen automatic dat zal raar doen voor je ventje als hij al zo lang een automatic gewoon is...
't voornaamste is dat je er geluk mee hebt ... mijn zoon rijdt met Mazda 3 en een een MX5 en dochter een Peugeot...
omasenga ik denk ook aan jou vandaag... beetje moeilijke dag want herinneringen
komen altijd terug ... veel sterkte...
Ja clive heb m'n regenjas aangedaan... en ik smelt jammer genoeg niet weg van een goeie bui
was dat maar zo....
Jammer voor het trouwfeest van jouw manicure... je moet alles zolang op voorhand in orde brengen...
alleen het weer kan je niet vastleggen
Voor alle seizoentjes een goede dag vandaag ...en straks een goed weekend
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01